Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 15

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 780 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37973 - " kleine vragen " topic - deel 15
Pagina 131 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 86467 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 6-8-2006 22:08 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .KT.m.t5
wat is het nut van mineraal olie tegeover gewone olie voor in je brommerblok (10w40)?

goedkoper..

een voor mengolie, ook goedkoper en het rookt meer
 
Timon88 6-8-2006 22:11 Print reply

Posts: 1477
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
weet iemand hoe de slangen bij een watergekoelde mtx moeten?
Of heeft iemand een foto ervan?

want ik kan die bocht van cilinder naar "pomp" niet maken zonder knik erin. Duss denk nie dat ie zo hoort.

hier staat een foto: http://koopjes.markt...3D&df=1&fta=
zo moet die slang van je pomp naar je cilinder lopen. miss moet je een iets langere slang gebruiken om een knik te voorkomen of probeer de slang wat soepeler te maken.
 
Holland-Meeting
freak-out 6-8-2006 22:42 Print reply

Posts: 419
Mijn honda mt5 is helemaal standaart en nu kan ik een hoge druk kop kopen voor 10 euro.(geen geld lijkt me)

Zal dit veel helpen met een standaart setup?
 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
Name of Steel 6-8-2006 22:43 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: freak-out
Mijn honda mt5 is helemaal standaart en nu kan ik een hoge druk kop kopen voor 10 euro.(geen geld lijkt me)

Zal dit veel helpen met een standaart setup?



Het zal niet echt veel uitmaken, ik denk wel dat ie beter zal lopen. en sneller oppakt
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
Timon88 6-8-2006 22:43 Print reply

Posts: 1477
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: freak-out
Mijn honda mt5 is helemaal standaart en nu kan ik een hoge druk kop kopen voor 10 euro.(geen geld lijkt me)

Zal dit veel helpen met een standaart setup?

op een volledig standaard setu zal dit niet veel uithalen
 
Holland-Meeting
freak-out 6-8-2006 22:49 Print reply

Posts: 419
ow oke ik denk teminste dat hij helemaal standaart is. Loopt 55 weet niet zeker, maar voor 10 euro kun je toch geen miskoop kopen.
 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
Name of Steel 6-8-2006 22:50 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: freak-out
ow oke ik denk teminste dat hij helemaal standaart is. Loopt 55 weet niet zeker, maar voor 10 euro kun je toch geen miskoop kopen.



nee precies.. en anders kun je er nog dik winst op beuren mits in goede staat
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
mtlover 6-8-2006 22:51 Print reply

Posts: 2372
Kijk even of het een 166F is, als het ori snel is..
 
Timon88 6-8-2006 22:51 Print reply

Posts: 1477
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: freak-out
ow oke ik denk teminste dat hij helemaal standaart is. Loopt 55 weet niet zeker, maar voor 10 euro kun je toch geen miskoop kopen.

nee drom je kan t altijd proberen. Hij zal er iig toch nie slechter van gaan lopen. mits die kop niet lekt
 
Holland-Meeting
Fabio 7-8-2006 1:33 Print reply

Posts: 1737
Ik wil een homoet special op mn mb hebben. Nou heb ik er een 50cc op zitten. Ik wil niet zo'n 50cc homoet, maar dus echt de special(70cc). Mijn vraag is nu, is dit mogelijk, zal het nog een beetje rijden? Zou je eventueel de uitlaat kunnen "begrenzen" dmv een ring met kleinere diameter of heeft dit geen effect?

het gaat me dus eigenlijk alleen om de looks niet om prestaties
 
Name of Steel 7-8-2006 7:57 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fabio
Ik wil een homoet special op mn mb hebben. Nou heb ik er een 50cc op zitten. Ik wil niet zo'n 50cc homoet, maar dus echt de special(70cc). Mijn vraag is nu, is dit mogelijk, zal het nog een beetje rijden? Zou je eventueel de uitlaat kunnen "begrenzen" dmv een ring met kleinere diameter of heeft dit geen effect?

het gaat me dus eigenlijk alleen om de looks niet om prestaties



het zal wel blijven rijden, maar waarom een 70cc uitlaat op 50cc? kwa looks zijn die homoets toch het zelfde? ( voor mb )

Dit bericht is gewijzigd door Name of Steel op 7-8-2006 om 7:57 uur.
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
mtlover 7-8-2006 8:00 Print reply

Posts: 2372
Alleen dikkere bocht dacht ik, mja, of je daarvoor een 70 pijp zou willen..
 
Name of Steel 7-8-2006 8:02 Print reply

Posts: 3532
zal wel weer meer kosten, en ik betwijfel of ie dan nog wel echt lekker loopt enzo
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
vanwalsum 7-8-2006 10:54 Print reply

Posts: 692
Afstelvraagje hier.

Rij een nsr met belg ge2 en 13mm carb met sproeier 95. Wanneer ik lang rond de 70 hang begint de nsr te schokken, hoe langer je hem daar houd hoe meer hij gaat schokken. Zelf zo erg dat het lijkt alsof je hem op reserve stand moet zetten.

Waar moet ik aan denken? het gebeurt eronder niet en daarboven ook niet

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 7-8-2006 om 10:55 uur.
 
christianos 7-8-2006 10:56 Print reply

Posts: 20445
een kleinere sproeier

90 ofzo
 

Dit topic is 86467 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 131 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved