Kampersjaak |
6-8-2006 20:19 |
 Posts: 12285 |
ollie
dat was zijn naam dacht ik
Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 6-8-2006 om 20:20 uur.
|
|
oderint dum metuant |
|
.KT.m.t5 |
6-8-2006 20:21 |
Posts: 961 |
wat is het nut van mineraal olie tegeover gewone olie voor in je brommerblok (10w40)?
|
|
? |
|
Jeroen B |
6-8-2006 20:25 |
 Posts: 1929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
ollie
dat was zijn naam dacht ik
Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 6-8-2006 om 20:20 uur.
thnx
|
|
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__ |
|
spoorlijncrosser |
6-8-2006 20:29 |
 Posts: 2687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jeroen B
wie van dit forum had er ook al weer een gas gas crossmotor?
Ollie
Solex tuner
spy power
Dit bericht is gewijzigd door tsxxxx op 6-8-2006 om 20:36 uur.
|
|
|
|
Kampersjaak |
6-8-2006 20:30 |
 Posts: 12285 |
hij heeft erook 1
|
|
oderint dum metuant |
|
-simon- |
6-8-2006 20:50 |
 Posts: 8211 |
links van het balhoofd zit een stikkertje met E9 en dan wat getallen is de de eu keur?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
tsx-olger |
6-8-2006 20:52 |
 Posts: 557 |
mieschien merk en type brommer wel handig??
|
|
Tekoop:70cc pamakit+70cc kop+membraan+homoet special+20mm mikuni+spruitstuk= ยค180,- |
|
-simon- |
6-8-2006 21:25 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ar-olger
mieschien merk en type brommer wel handig??
het gaat om een derbi gpr
maar is dat stikkertje het eu keur?
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 6-8-2006 om 21:25 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Fearless |
6-8-2006 21:34 |
Posts: 62 |
Mijn vraag
Op een frame heb je een frame nummer en een goedkeurignsnummer...deze moeten er op staan.
Een framenummer plaatje die vaak aan het frame gepopt zit..is die verplicht?
|
|
|
|
ironbird |
6-8-2006 21:44 |
 Posts: 1096 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ironbird
ik heb hier een nieuwe import 50cc cilinder liggen voor de mt. MAar het lijkt wel of dat hij te klein geboord is oid? de zuiger Gaat er met heel veel moeite in als dat olieschraapveer-achtig ding er bij onder zit. Maar dan klemt de zuiger zo hard dat ik hem er nauwelijks in op en neer kan bewegen.
Zonder olieschraapveer gaat het er al wat beter in, maar klempt hij nog vele te hadr naar mijn zin.
Ik heb ff metingen gedaan, en de cilinder is exact 39mm, en de zuiger nagenoeg ook...
oplossingen?
iemand?
|
|
|
|
lantaarnpaal |
6-8-2006 21:45 |
 Posts: 91 |
@fearless: nee, is niet verplicht. als het de nummers maar duidelijk op het frame staan.
@simon16: het nummer wat met e9 begint is idd je goedkeuringnummer.
|
|
|
|
-simon- |
6-8-2006 21:46 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lantaarnpaal
@fearless: nee, is niet verplicht. als het de nummers maar duidelijk op het frame staan.
@simon16: het nummer wat met e9 begint is idd je goedkeuringnummer.
mooi dan kan ik hem van de week laten schouwen
en kan ik als ie geschouwt is ook zien welk bouwjaar hij is op da papier?
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 6-8-2006 om 21:48 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
bikkeltje |
6-8-2006 21:58 |
 Posts: 2380 |
weet iemand hoe de slangen bij een watergekoelde mtx moeten?
Of heeft iemand een foto ervan?
want ik kan die bocht van cilinder naar "pomp" niet maken zonder knik erin. Duss denk nie dat ie zo hoort.
|
|
|
|
Timon88 |
6-8-2006 22:05 |
 Posts: 1477 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ironbird
[...]
iemand?
dat olieschraap ding heet een zuigerveer. zorg wel dat je die goed om je zuiger hebt en dat die opening van de zuigerveer bij dat pennetje in je zuiger zit.
Als dit de zuiger is die bij de cilinder geleverd is moet die goed zijn.
|
|
Holland-Meeting |
|
christianos |
6-8-2006 22:08 |
 Posts: 20445 |
flikker dat vage zuigerveertje eraf, heeft geen functie en wil nog wel es door je blok vliegen als ie versleten raakt..
hebbent otaal geen nut.. zitten ook niet eens bijd e meeste zuigers geleverd..
|
|
|
|