Pistash |
5-8-2006 13:31 |
 Posts: 715 |
Een blowdown van 18,5.. kan dat? is wel erg laag of niet? Kom ik op uit bij me ori mtx-sh cil
|
|
|
|
chineesboer |
5-8-2006 13:36 |
 Posts: 3676 |
kan zeker, mijn ori mt cilinder had een blowdown van 12... is ook een miniscuul uitlaatpoortje
|
|
|
|
chineesboer |
5-8-2006 13:37 |
 Posts: 3676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mtx-power
[...]
Jawel want er word bij de keuring niet gekeken naar de snelheid.
Tis dan ook geen keuring maar een schouwing
|
|
|
|
snowboarderke |
5-8-2006 13:56 |
 Posts: 2193 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pistash
Een blowdown van 18,5.. kan dat? is wel erg laag of niet? Kom ik op uit bij me ori mtx-sh cil
kvind het redelijk hoog eigenlijk
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
Tim V |
5-8-2006 13:57 |
 Posts: 4468 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: member of RTB
hallo,
ik heb zojuist een honda mbx gekocht,maar deze loopt nu een 90-95 km/h en de volgens de vorige eigenaar ligt dat alleen aan de uitlaat,
kan dat? en weet soms iemand welke uitlaat dit is?en hoe ik mijn brommer kan begrenzen op 55-60 km/h?
hieronder een foto:
afbeelding
Alvast bedankt
andere uitlaat onder leggen, misschien de originele dat zal ook helpen
|
|
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben? |
|
skeijve |
5-8-2006 14:10 |
 Posts: 1643 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90
[...]
andere uitlaat onder leggen, misschien de originele dat zal ook helpen
miss heeft ie ook de luchtbegrenzer eruit en miss ide cilinder bijgewerkt.
|
|
Hop Hop |
|
chineesboer |
5-8-2006 14:30 |
 Posts: 3676 |
mbx80 ori krijg je niet zomaar op 55.. zal je motor iig niet echt lekker vinden, door die uitlaat loopt hij 10 km/uur harder misschien
|
|
|
|
Teunis |
5-8-2006 14:30 |
 Posts: 1073 |
kan iemand mij uitleggen wat het nut is van een accu als je een yamah dt50mx heb, die heeft namelijk geen startmotor dus wrm heb je m, dan nodig
|
|
|
|
chineesboer |
5-8-2006 14:31 |
 Posts: 3676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Teunis
kan iemand mij uitleggen wat het nut is van een accu als je een yamah dt50mx heb, die heeft namelijk geen startmotor dus wrm heb je m, dan nodig
toeter, verlichting (alle.. dus ook op dashboard enz).. knippers etc.. dan hoeft het niet op de directe stroom vanaf de motor
|
|
|
|
Teunis |
5-8-2006 14:35 |
 Posts: 1073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
[...]
toeter, verlichting (alle.. dus ook op dashboard enz).. knippers etc.. dan hoeft het niet op de directe stroom vanaf de motor
wat heeft het voorn nut om niet direct stroom van de motor af te halen
zo een accu ook de stroom opvangen wnnr je het gasdicht draait, dat de lampen dan op volle sterkte blijven branden
|
|
|
|
peertjuh |
5-8-2006 15:13 |
 Posts: 701 |
Als ik mijn voorvork wil vullen met olie, kan ik dat er gewoon ingooien of moet ik ook nog iets van ontluchten?
Dit bericht is gewijzigd door peertjuh op 5-8-2006 om 15:23 uur.
|
|
investeer in alcohol, meer procenten haal je nergens uit |
|
PdarkTZR |
5-8-2006 15:15 |
Posts: 151 |
Ik heb hier een uitlaatje liggen die ik wil spuiten. Ik heb al hitte bestendige verf gekocht maar nu lees ik op de spuitbus dat er staat: ''Daarna duurzaam verhitten op 160 graden, zodat de lak goed hard wordt'' Hoe kan ik dit doen en is het echt nodig?
|
|
|
|
Red-dragon |
5-8-2006 15:16 |
 Posts: 1486 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PdarkTZR
Ik heb hier een uitlaatje liggen die ik wil spuiten. Ik heb al hitte bestendige verf gekocht maar nu lees ik op de spuitbus dat er staat: ''Daarna duurzaam verhitten op 160 graden, zodat de lak goed hard wordt'' Hoe kan ik dit doen en is het echt nodig?
Een stukje rijden, dan warmt je uitlaat wel op.
|
|
Fly like an Eagle... |
|
spoorlijncrosser |
5-8-2006 15:21 |
 Posts: 2687 |
wat moet italjet blok ongeveer kosten incl cilinder en cabr?
|
|
|
|
Thomaz |
5-8-2006 16:15 |
 Posts: 510 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
wat moet italjet blok ongeveer kosten incl cilinder en cabr?
je kan er misschien beter een ander blok onderzetten aangezien dat italjet blok wat je zoekt niet veel meer te vinden is.
|
|
|
|