Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ns1 spullen in mt5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37917 - ns1 spullen in mt5
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2971 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

REPSOL_MIKE 11-7-2006 2:18 Print reply

Posts: 2238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
wat een moeite om niks, het blijft een gare rag mt..


tjah das het leuke dervan..maargoed smaken verschillen

 
Menu2t 11-7-2006 18:19 Print reply

Posts: 2815
cool project. tis indd anders omdat je een naked maakt. hebk ook overna zitten denken op nsr basis. maarjah t bleef bij denken. ben benieuwd naar je vorderingen. mischien moet je ff kijken of je een andere kroonplaat neemt. omdat je een naked wil en je bij ns1 kroonplaat met cliptons werkt. maar dat is dus naar je eigensmaakt aanpassen


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
wat een moeite om niks, het blijft een gare rag mt..



kan jij niet gewoon een keer je bek houden? altijd de arrogante kwal uit te hangen. jij had zelf ook wel een leuk project maar je zeikt altijd alle andere projecten af. en daarbij komend, je voegt niks nuttigs toe aan het topic
 
NSR Supersprint special!
MTRudolf 11-7-2006 18:24 Print reply

Posts: 2464
alles moet als het goed is zow passen heb ik namelijk ook gedaan.

alleen een paar dingetjes

de kroonplaten kun je gberuiken en dan de gaatjes groter maken en stuur klemmen van mbx erin kun je je eigen stuur houden. met andere kroonplaten loopt namelijk je wiel aan

ik zou niet de brug van een ns1 nemen omdat de ophanging van de veer wat meer naar rechts of links staat.
als je langere voorpoten neemt moet je wel een remleiding laten maken die langer is.

je moet ook je rempedaaltje veranderen als je die wilt houden of je moet die van een ns1 nemen maar dat vind ik persoonlijk niet mooi staan

met de rest heb ik niet zo un ervaring qua kap werk enzo

dit was het zow een beetje tot nu



Dit bericht is gewijzigd door hondamt51989 op 11-7-2006 om 18:25 uur.
 
Menu2t 11-7-2006 18:31 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt51989
alles moet als het goed is zow passen heb ik namelijk ook gedaan.

alleen een paar dingetjes

de kroonplaten kun je gberuiken en dan de gaatjes groter maken en stuur klemmen van mbx erin kun je je eigen stuur houden. met andere kroonplaten loopt namelijk je wiel aan

ik zou niet de brug van een ns1 nemen omdat de ophanging van de veer wat meer naar rechts of links staat.
als je langere voorpoten neemt moet je wel een remleiding laten maken die langer is.

je moet ook je rempedaaltje veranderen als je die wilt houden of je moet die van een ns1 nemen maar dat vind ik persoonlijk niet mooi staan

met de rest heb ik niet zo un ervaring qua kap werk enzo

dit was het zow een beetje tot nu



Dit bericht is gewijzigd door hondamt51989 op 11-7-2006 om 18:25 uur.



om te komen op dat verplaatsen van die monoveer. je moet toch zelf een ophanging daarvoor maken. dus kan je m dan niet ook gewoon wat meer naar links zetten( dus op dezelfde hoogte als de ophanging @ de brug)
 
NSR Supersprint special!
vroembroem 12-7-2006 1:00 Print reply
Posts: 617
ja, de voorvork is er vandaag in gekomen. met veel moeite .
kwam door een balhoofdsmoer die neit los wou.

maar ik kan dus het best eer een cross/naked/street stuur er op zetten met mbx houders/blokjes? want ik ben er dus vandaag achter gekomen dat de clip-on houders ook kroonplaten houders zijn .

en tjah die achterbrug, die gaten uitboren lukt me niet echt lekker. hoe moet ik dat netjes doen? heb al met een 14 mm boor geprobeerd: werkt niet, 12 mm boor geprobeerd: werkt ook niet. de achterbrug zelf heb ik er 2 van dus die worden samen 1. omdat die veer er niet recht in staat, maar das geen probleem. en ik wil de achterbrug hoogstwaarschijnlijk verlengen, als een dragracer. omdat ik mijn achterwiel verder wil laten uitsteken dan het kontje/zadel. hebben jullie een idee hoe ik me a-brug het beste kan verlengen?

en ik wil me originele tank behouden met zo+n zadel wat doorloopt over de tank. ik kan dus niet me zadel behouden. ik heb het al een keer gezien met een sh zadel maar ik vind een senda zadel mooier omdat die vloeiendere lijnen heeft.

Dit bericht is gewijzigd door vroembroem op 12-7-2006 om 1:03 uur.
 
Leen 12-7-2006 1:08 Print reply

Posts: 26877
hoe moeilijk is het om die gaten uit te boren met een 14mm boor?

dat was bij mij 3 seconden werk ofzo. en die gaten zijn std al 12mm btw... je moet die gaten in je frame uitboren he!
en achterbrug verlengen tsja,,, goed meten doorslijpen, op een vlakke plaat leggen met lijmklemmen (tegen het trekken), en weer lassen..
 
vroembroem 12-7-2006 1:10 Print reply
Posts: 617
dit is zegmaar een beetje het idee wat ik wil nastreven en dan gaat het vooral om het zadel.




 
mcdronkz 12-7-2006 1:12 Print reply

Posts: 32777
Gewoon een SH zadel erop
 
mtx freak 12-7-2006 1:14 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
dit is zegmaar een beetje het idee wat ik wil nastreven en dan gaat het vooral om het zadel.

afbeelding





als je hem hierop wil laten lijken vind ik het niet mooi, kan je er dan niks anders mee verzinnen?


Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 12-7-2006 om 1:14 uur.
 
vroembroem 12-7-2006 1:15 Print reply
Posts: 617
ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen. blijft het allemaal honda
 
vroembroem 12-7-2006 1:26 Print reply
Posts: 617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
[...]



als je hem hierop wil laten lijken vind ik het niet mooi, kan je er dan niks anders mee verzinnen?


Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 12-7-2006 om 1:14 uur.


nou, dis eigenlijk een kut plaatje met voor wat ik bedoel. want ik wil namelijk het zadel als eind, zonder kappen. maar dat het zadel net zo doorloopt -als op het plaatje- over de tank. wat ik ook het zelfde wil is zegmaar de verhouding tussen hoogte van de voorkant en achterkant. dus hoever die naar voren helt.
 
Red-dragon 12-7-2006 2:39 Print reply

Posts: 1486
Dat zadel word wel mooi. Maar ik denk dat je dan achter ook wat grotere kappen moet nemen. En bij de tank ook wat meer kap zodat tie wat meer body krijgt ipv zo'n smal dingetje.
 
Fly like an Eagle...
Henk-88 12-7-2006 4:15 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vroembroem

en ik wil me originele tank behouden met zo+n zadel wat doorloopt over de tank. ik kan dus niet me zadel behouden. ik heb het al een keer gezien met een sh zadel maar ik vind een senda zadel mooier omdat die vloeiendere lijnen heeft.

Dit bericht is gewijzigd door vroembroem op 12-7-2006 om 1:03 uur.



Neem de NS1-tank, dat is weer eens wat anders
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
vroembroem 12-7-2006 11:12 Print reply
Posts: 617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



Neem de NS1-tank, dat is weer eens wat anders


nee, dat wordt volgens mij snel een grote logge bobbel voorop. en is bijna onmogelijk om pas te maken.
 
vroembroem 12-7-2006 11:14 Print reply
Posts: 617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
hoe moeilijk is het om die gaten uit te boren met een 14mm boor?

dat was bij mij 3 seconden werk ofzo. en die gaten zijn std al 12mm btw... je moet die gaten in je frame uitboren he!
en achterbrug verlengen tsja,,, goed meten doorslijpen, op een vlakke plaat leggen met lijmklemmen (tegen het trekken), en weer lassen..


nou k weet neit hoe jij dat heb gedaan hoor want ik krijg dat boortje er niet eens doorheen.
 

Dit topic is 2971 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved