REPSOL_MIKE |
11-7-2006 2:18 |
 Posts: 2238 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
wat een moeite om niks, het blijft een gare rag mt..
tjah das het leuke dervan..maargoed smaken verschillen
|
|
|
|
Menu2t |
11-7-2006 18:19 |
 Posts: 2815 |
cool project. tis indd anders omdat je een naked maakt. hebk ook overna zitten denken op nsr basis. maarjah t bleef bij denken. ben benieuwd naar je vorderingen. mischien moet je ff kijken of je een andere kroonplaat neemt. omdat je een naked wil en je bij ns1 kroonplaat met cliptons werkt. maar dat is dus naar je eigensmaakt aanpassen
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
wat een moeite om niks, het blijft een gare rag mt..
kan jij niet gewoon een keer je bek houden? altijd de arrogante kwal uit te hangen. jij had zelf ook wel een leuk project maar je zeikt altijd alle andere projecten af. en daarbij komend, je voegt niks nuttigs toe aan het topic
|
|
NSR Supersprint special! |
|
MTRudolf |
11-7-2006 18:24 |
 Posts: 2464 |
alles moet als het goed is zow passen heb ik namelijk ook gedaan.
alleen een paar dingetjes
de kroonplaten kun je gberuiken en dan de gaatjes groter maken en stuur klemmen van mbx erin kun je je eigen stuur houden. met andere kroonplaten loopt namelijk je wiel aan
ik zou niet de brug van een ns1 nemen omdat de ophanging van de veer wat meer naar rechts of links staat.
als je langere voorpoten neemt moet je wel een remleiding laten maken die langer is.
je moet ook je rempedaaltje veranderen als je die wilt houden of je moet die van een ns1 nemen maar dat vind ik persoonlijk niet mooi staan
met de rest heb ik niet zo un ervaring qua kap werk enzo
dit was het zow een beetje tot nu
Dit bericht is gewijzigd door hondamt51989 op 11-7-2006 om 18:25 uur.
|
|
|
|
Menu2t |
11-7-2006 18:31 |
 Posts: 2815 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt51989
alles moet als het goed is zow passen heb ik namelijk ook gedaan.
alleen een paar dingetjes
de kroonplaten kun je gberuiken en dan de gaatjes groter maken en stuur klemmen van mbx erin kun je je eigen stuur houden. met andere kroonplaten loopt namelijk je wiel aan
ik zou niet de brug van een ns1 nemen omdat de ophanging van de veer wat meer naar rechts of links staat.
als je langere voorpoten neemt moet je wel een remleiding laten maken die langer is.
je moet ook je rempedaaltje veranderen als je die wilt houden of je moet die van een ns1 nemen maar dat vind ik persoonlijk niet mooi staan
met de rest heb ik niet zo un ervaring qua kap werk enzo
dit was het zow een beetje tot nu
Dit bericht is gewijzigd door hondamt51989 op 11-7-2006 om 18:25 uur.
om te komen op dat verplaatsen van die monoveer. je moet toch zelf een ophanging daarvoor maken. dus kan je m dan niet ook gewoon wat meer naar links zetten( dus op dezelfde hoogte als de ophanging @ de brug)
|
|
NSR Supersprint special! |
|
vroembroem |
12-7-2006 1:00 |
Posts: 617 |
ja, de voorvork is er vandaag in gekomen. met veel moeite  .
kwam door een balhoofdsmoer die neit los wou.
maar ik kan dus het best eer een cross/naked/street stuur er op zetten met mbx houders/blokjes? want ik ben er dus vandaag achter gekomen dat de clip-on houders ook kroonplaten houders zijn  .
en tjah die achterbrug, die gaten uitboren lukt me niet echt lekker. hoe moet ik dat netjes doen? heb al met een 14 mm boor geprobeerd: werkt niet, 12 mm boor geprobeerd: werkt ook niet. de achterbrug zelf heb ik er 2 van dus die worden samen 1. omdat die veer er niet recht in staat, maar das geen probleem. en ik wil de achterbrug hoogstwaarschijnlijk verlengen, als een dragracer. omdat ik mijn achterwiel verder wil laten uitsteken dan het kontje/zadel. hebben jullie een idee hoe ik me a-brug het beste kan verlengen?
en ik wil me originele tank behouden met zo+n zadel wat doorloopt over de tank. ik kan dus niet me zadel behouden. ik heb het al een keer gezien met een sh zadel maar ik vind een senda zadel mooier omdat die vloeiendere lijnen heeft.
Dit bericht is gewijzigd door vroembroem op 12-7-2006 om 1:03 uur.
|
|
|
|
Leen |
12-7-2006 1:08 |
 Posts: 26877 |
hoe moeilijk is het om die gaten uit te boren met een 14mm boor?
dat was bij mij 3 seconden werk ofzo. en die gaten zijn std al 12mm btw... je moet die gaten in je frame uitboren he!
en achterbrug verlengen tsja,,, goed meten doorslijpen, op een vlakke plaat leggen met lijmklemmen (tegen het trekken), en weer lassen..
|
|
|
|
vroembroem |
12-7-2006 1:10 |
Posts: 617 |
dit is zegmaar een beetje het idee wat ik wil nastreven en dan gaat het vooral om het zadel.
|
|
|
|
mcdronkz |
12-7-2006 1:12 |
 Posts: 32777 |
Gewoon een SH zadel erop
|
|
|
|
mtx freak |
12-7-2006 1:14 |
 Posts: 2711 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
dit is zegmaar een beetje het idee wat ik wil nastreven en dan gaat het vooral om het zadel.
afbeelding
als je hem hierop wil laten lijken vind ik het niet mooi, kan je er dan niks anders mee verzinnen?
Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 12-7-2006 om 1:14 uur.
|
|
|
|
vroembroem |
12-7-2006 1:15 |
Posts: 617 |
ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen. blijft het allemaal honda
|
|
|
|
vroembroem |
12-7-2006 1:26 |
Posts: 617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
[...]
als je hem hierop wil laten lijken vind ik het niet mooi, kan je er dan niks anders mee verzinnen?
Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 12-7-2006 om 1:14 uur.
nou, dis eigenlijk een kut plaatje met voor wat ik bedoel. want ik wil namelijk het zadel als eind, zonder kappen. maar dat het zadel net zo doorloopt -als op het plaatje- over de tank. wat ik ook het zelfde wil is zegmaar de verhouding tussen hoogte van de voorkant en achterkant. dus hoever die naar voren helt.
|
|
|
|
Red-dragon |
12-7-2006 2:39 |
 Posts: 1486 |
Dat zadel word wel mooi. Maar ik denk dat je dan achter ook wat grotere kappen moet nemen. En bij de tank ook wat meer kap zodat tie wat meer body krijgt ipv zo'n smal dingetje.
|
|
Fly like an Eagle... |
|
Henk-88 |
12-7-2006 4:15 |
 Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
en ik wil me originele tank behouden met zo+n zadel wat doorloopt over de tank. ik kan dus niet me zadel behouden. ik heb het al een keer gezien met een sh zadel maar ik vind een senda zadel mooier omdat die vloeiendere lijnen heeft.
Dit bericht is gewijzigd door vroembroem op 12-7-2006 om 1:03 uur.
Neem de NS1-tank, dat is weer eens wat anders
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
vroembroem |
12-7-2006 11:12 |
Posts: 617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]
Neem de NS1-tank, dat is weer eens wat anders
nee, dat wordt volgens mij snel een grote logge bobbel voorop. en is bijna onmogelijk om pas te maken.
|
|
|
|
vroembroem |
12-7-2006 11:14 |
Posts: 617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
hoe moeilijk is het om die gaten uit te boren met een 14mm boor?
dat was bij mij 3 seconden werk ofzo. en die gaten zijn std al 12mm btw... je moet die gaten in je frame uitboren he!
en achterbrug verlengen tsja,,, goed meten doorslijpen, op een vlakke plaat leggen met lijmklemmen (tegen het trekken), en weer lassen..
nou k weet neit hoe jij dat heb gedaan hoor want ik krijg dat boortje er niet eens doorheen.
|
|
|
|