Quote:Oorspronkelijk gepost door: menting
maar mischien zit je ook al te groot want ik ken ze met nsr 20 mikuni 70 polinie en een 120 sproeier met orgineel lucht vilter
er zijn geen polini cillinders voor nsr
en ik krijg me nsr ook al niet afgestelt
Yep.. Iedere keer met de staal borstel er even over heen en met een doekje. Maar kan die witte bougie kwaad? Als ik op de racebaan hier in de buurt rij en steeds vol in de toeren rijd word hij max 75 graden, wanneer ik gewoon rij rond de 60..
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Vinnie-89
Yep.. Iedere keer met de staal borstel er even over heen en met een doekje. Maar kan die witte bougie kwaad? Als ik op de racebaan hier in de buurt rij en steeds vol in de toeren rijd word hij max 75 graden, wanneer ik gewoon rij rond de 60..
ik heb geen idee. ik ken alleen wel meer van dat soort fratsen met nsr. me broer had t ook met 70 malossie iedereen zei jah ga maar rond de 110 zitten uiteindelijk reed ie met sproeiertje 65 nooit naar de bougie gekeken. en niet directe problemen gehad.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Vinnie-89
Ik zit al een tijd met het probleem dat ik me Nsr niet goed afgestelt krijg. In het begin had ik een kapot luchtfilter element waardoor hij teveel lucht kreeg, deze heb ik vervangen door een nieuwe. Nu rij ik met sproeier 130 en rijd hij wel lekker, alleen is me bougie wit.. Als ik sproeier 140 of 160 erin zet gaan hij stotteren voor de powerband, en word alleen maar erger als de sproeier groter word. Luchtschroef heb ik 1.5 slag eruit.
Dit is mijn setup:
50 GE2 (belgisch)
20mm Mikuni
Ori luchtfilter
Proma GP
NGK b8Es
Wat kan ik nog proberen? Valse lucht rond het carb spruitstuk gedeelde en rond de cilinder trekt hij ook niet..
probeer is 138 sproeier kan net een beetje uitmaken
maar je hebt wel een overkil met zo'n grote carb. op een 50je
beter haal je 70 of je doet een 18 mm erop
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Vinnie-89
Yep.. Iedere keer met de staal borstel er even over heen en met een doekje. Maar kan die witte bougie kwaad? Als ik op de racebaan hier in de buurt rij en steeds vol in de toeren rijd word hij max 75 graden, wanneer ik gewoon rij rond de 60..
Ja dat maakt zeker uit als je sproeier te klein is kan hij ontzettend snel warmte ontwikkelen zodat je temp.meter dat net op het laatste moment aangeeft dan schiet hij zegmaar netzo snel omhoog als je toeren teller..
en dan ben je de helft van je zuiger kwijt cilinder na de klote en hou je een carter vol met gruis over