Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - voordelen usd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 647 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37548 - voordelen usd
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3118 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

L2R-R2L 19-6-2006 15:39 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
een USD-vork is stijver

dus betere wegligging





dat is maar net waar je het voor gebruikt, anders zou je netzogoed met een niet-verende vorvork kunnen gaan rijden
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
mulder 19-6-2006 15:40 Print reply

Posts: 13701
USD is beter omdat ze in moderne motor-technologie de bewegende delen zo licht mogelijk willen houden.
Bij normale vork bewegen de dikke buitenpoten en bij een usd zijn die juist dun.
 
HersenSpinsel 19-6-2006 15:40 Print reply

Posts: 2984
2 stoppies als er zand op zit en ze zijn tog echt lek
 
HPT www.derbi-club.com!
mulder 19-6-2006 15:42 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
2 stoppies als er zand op zit en ze zijn tog echt lek

onzin
dan moet je ff met een tapje om je binnenpoot veren, dat zijn ze niet lek, hooguit vies van binnen
 
Bruuns 19-6-2006 15:43 Print reply

Posts: 2213
en dat is dan weer meer onderhoud, maar stof/zand op je voorpoten heb je bij normala ook bij slecht weer
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
b e r t 19-6-2006 16:13 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
2 stoppies als er zand op zit en ze zijn tog echt lek


waarom hebben alle crossmotoren ze dan
 
Menu2t 19-6-2006 21:18 Print reply

Posts: 2815
zwaarte punt ligt minder zwaar, waardoor je een betere wegligging hebt. Dit is niet zo goed te merken bij de wat lagere snelheden zoals brommers, dus hier is het wel vooral om de looks gebruikt. maar bij hogere snelheden schijn je het te merken ( 100+)
 
NSR Supersprint special!
mulder 19-6-2006 21:19 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
zwaarte punt ligt minder zwaar, huh? explainwaardoor je een betere wegligging hebt. Dit is niet zo goed te merken bij de wat lagere snelheden zoals brommers, dus hier is het wel vooral om de looks gebruikt. maar bij hogere snelheden schijn je het te merken ( 100+)


 
Vinnie-89 19-6-2006 21:23 Print reply

Posts: 1870
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
zwaarte punt ligt minder zwaar, waardoor je een betere wegligging hebt. Dit is niet zo goed te merken bij de wat lagere snelheden zoals brommers, dus hier is het wel vooral om de looks gebruikt. maar bij hogere snelheden schijn je het te merken ( 100+)


Je zwaarte punt zou dan hoger boven de grond liggen, als je dat bedoelt.
 
Joostvdw 19-6-2006 21:23 Print reply

Posts: 4789
er is minder onafgeveerd gewicht, dat is het hele eieren eten

hierdoor zal hij comfortabeler zijn en beter te beheersen zijn
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
John Huijben 19-6-2006 21:23 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MC Beuner
ze zien er ook wat steviger uit, is stukke mooier



volgens mij is het alleen slapper, omdat ie bij een usd tege de keering aandauwt. en bij een normale dauwt ie tege de binnenpoot aan.
maja zulle ze wel iets op bedacht hebben
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Royal Club 19-6-2006 21:24 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
[...]


volgens mij is het alleen slapper, omdat ie bij een usd tege de keering aandauwt. en bij een normale dauwt ie tege de binnenpoot aan.
maja zulle ze wel iets op bedacht hebben


als het slechter was zouden ze het denkz nooit op de markt hebben gebracht
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
MC Beuner 19-6-2006 21:25 Print reply

Posts: 3687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
2 stoppies als er zand op zit en ze zijn tog echt lek



vieze gsm of derbi voorpoten zeker..

wp van ktm heerst
 
Vivatje snor
BSTS 19-6-2006 21:31 Print reply

Posts: 4241
een usd voorvork hoeft niet stijver of stugger te zijn.
zo ver ik weet en zover ik heb gelezen in de tijdschriften ging het erom om het gewicht zo laag mogelijk te houden.

ik denk dat ze de binnenpoten daarom vanaf onderen hebben, en d ebuitenpoot door de kroonplaten.
 
sprintjah
Menu2t 19-6-2006 22:00 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vinnie-89
[...]


Je zwaarte punt zou dan hoger boven de grond liggen, als je dat bedoelt.


indd dankje


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
een usd voorvork hoeft niet stijver of stugger te zijn.
zo ver ik weet en zover ik heb gelezen in de tijdschriften ging het erom om het gewicht zo laag mogelijk te houden.

ik denk dat ze de binnenpoten daarom vanaf onderen hebben, en d ebuitenpoot door de kroonplaten.



zodat je minder gewicht in de kroonplaat hebt zeker?
 
NSR Supersprint special!

Dit topic is 3118 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved