L2R-R2L |
19-6-2006 15:39 |
|
mulder |
19-6-2006 15:40 |
 Posts: 13701 |
USD is beter omdat ze in moderne motor-technologie de bewegende delen zo licht mogelijk willen houden.
Bij normale vork bewegen de dikke buitenpoten en bij een usd zijn die juist dun.
|
|
|
|
HersenSpinsel |
19-6-2006 15:40 |
 Posts: 2984 |
2 stoppies als er zand op zit en ze zijn tog echt lek
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|
mulder |
19-6-2006 15:42 |
 Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
2 stoppies als er zand op zit en ze zijn tog echt lek
onzin
dan moet je ff met een tapje om je binnenpoot veren, dat zijn ze niet lek, hooguit vies van binnen
|
|
|
|
Bruuns |
19-6-2006 15:43 |
 Posts: 2213 |
en dat is dan weer meer onderhoud, maar stof/zand op je voorpoten heb je bij normala ook bij slecht weer
|
|
A-j bange leaft goa-j bange dood.. |
|
b e r t |
19-6-2006 16:13 |
 Posts: 1855 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
2 stoppies als er zand op zit en ze zijn tog echt lek
waarom hebben alle crossmotoren ze dan
|
|
|
|
Menu2t |
19-6-2006 21:18 |
 Posts: 2815 |
zwaarte punt ligt minder zwaar, waardoor je een betere wegligging hebt. Dit is niet zo goed te merken bij de wat lagere snelheden zoals brommers, dus hier is het wel vooral om de looks gebruikt. maar bij hogere snelheden schijn je het te merken ( 100+)
|
|
NSR Supersprint special! |
|
mulder |
19-6-2006 21:19 |
 Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
zwaarte punt ligt minder zwaar, huh? explainwaardoor je een betere wegligging hebt. Dit is niet zo goed te merken bij de wat lagere snelheden zoals brommers, dus hier is het wel vooral om de looks gebruikt. maar bij hogere snelheden schijn je het te merken ( 100+)
|
|
|
|
Vinnie-89 |
19-6-2006 21:23 |
 Posts: 1870 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
zwaarte punt ligt minder zwaar, waardoor je een betere wegligging hebt. Dit is niet zo goed te merken bij de wat lagere snelheden zoals brommers, dus hier is het wel vooral om de looks gebruikt. maar bij hogere snelheden schijn je het te merken ( 100+)
Je zwaarte punt zou dan hoger boven de grond liggen, als je dat bedoelt.
|
|
|
|
Joostvdw |
19-6-2006 21:23 |
 Posts: 4789 |
er is minder onafgeveerd gewicht, dat is het hele eieren eten
hierdoor zal hij comfortabeler zijn en beter te beheersen zijn
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
John Huijben |
19-6-2006 21:23 |
 Posts: 2433 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MC Beuner
ze zien er ook wat steviger uit, is stukke mooier
volgens mij is het alleen slapper, omdat ie bij een usd tege de keering aandauwt. en bij een normale dauwt ie tege de binnenpoot aan.
maja zulle ze wel iets op bedacht hebben
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Royal Club |
19-6-2006 21:24 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
[...]
volgens mij is het alleen slapper, omdat ie bij een usd tege de keering aandauwt. en bij een normale dauwt ie tege de binnenpoot aan.
maja zulle ze wel iets op bedacht hebben
als het slechter was zouden ze het denkz nooit op de markt hebben gebracht
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
MC Beuner |
19-6-2006 21:25 |
 Posts: 3687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
2 stoppies als er zand op zit en ze zijn tog echt lek
vieze gsm of derbi voorpoten zeker..
wp van ktm heerst
|
|
Vivatje snor |
|
BSTS |
19-6-2006 21:31 |
 Posts: 4241 |
een usd voorvork hoeft niet stijver of stugger te zijn.
zo ver ik weet en zover ik heb gelezen in de tijdschriften ging het erom om het gewicht zo laag mogelijk te houden.
ik denk dat ze de binnenpoten daarom vanaf onderen hebben, en d ebuitenpoot door de kroonplaten.
|
|
sprintjah |
|
Menu2t |
19-6-2006 22:00 |
 Posts: 2815 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vinnie-89
[...]
Je zwaarte punt zou dan hoger boven de grond liggen, als je dat bedoelt.
indd dankje
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
een usd voorvork hoeft niet stijver of stugger te zijn.
zo ver ik weet en zover ik heb gelezen in de tijdschriften ging het erom om het gewicht zo laag mogelijk te houden.
ik denk dat ze de binnenpoten daarom vanaf onderen hebben, en d ebuitenpoot door de kroonplaten.
zodat je minder gewicht in de kroonplaat hebt zeker?
|
|
NSR Supersprint special! |
|