tsxj oran |
20-6-2006 11:05 |
 Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maxx
[...]
ik heb dus gezocht naar dat rondje met NL erin maar dat staat er niet.
tenminste, niet op de linkerkant van het balhoofd.
ik heb wellens van iemand gehoord dat dat SA11C staat voor 'nederlands'
is dat waar?
bedankt voor de replys iig
staat het ook niet aan de rechterkant? bij je frame nummer, en dat het met sa11c begint is niet een iets wat staat voor nederlands maar gewoon je frame nummer
|
|
oud |
|
Maxx |
20-6-2006 11:07 |
 Posts: 1367 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]
staat het ook niet aan de rechterkant? bij je frame nummer, en dat het met sa11c begint is niet een iets wat staat voor nederlands maar gewoon je frame nummer
ik ben net even wezen kijken.
ik dcht dat het hoorde te staan aan re rechterkant bij je framenummer dus ik gad helemaal niet aan de linkerkant gekeken. net dus wel en er staat dat rondje met NL en nog wat cijfers. bedankt iig
|
|
Suzuki TS80X for live |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
20-6-2006 11:09 |
 Posts: 7728 |
Misschien is je frame een keer gespoten, dat dat rondje met NL erin niet meer zichtbaar is ofzo. Volgens mij hadden ze bij de politie iets zodat dat weer zichtbaar werd (of lul ik nou stront?)
Maar als het er echt niet in staat, heb je een duitser, dan kun je het best een nederlands frame kopen en alles overbouwen. Of je moet hem laten keuren, maar dat is duurder dan een ander frame.
edit: heb je weer geluk  .
Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 20-6-2006 om 11:11 uur.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
tsxj oran |
20-6-2006 11:11 |
 Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
Misschien is je frame een keer gespoten, dat dat rondje met NL erin niet meer zichtbaar is ofzo. Volgens mij hadden ze bij de politie iets zodat dat weer zichtbaar werd (of lul ik nou stront?)
Maar als het er echt niet in staat, heb je een duitser, dan kun je het best een nederlands frame kopen en alles overbouwen. Of je moet hem laten keuren, maar dat is duurder dan een ander frame
ja bij de politie hebben ze schuurpapier waarmee ze je mooie lak wegschuren
|
|
oud |
|
Pistash |
20-6-2006 11:11 |
 Posts: 715 |
---------------------------------------------------------------------
We gaan nu de spoelen op meten ik zou dit liever eerst doen en dan de voltage checken. De pulser(blauw/geel) moet een meting geven van 23ohm. Tussen de 20 en 30.
De stroomspoel moet een meting geven boven de 100ohm, eigenlijk is het 110. Bij 100 moet je alleen harder kicken om te starten.
---------------------------------------------------------------------
Nou heb dus opgemeten:
Bij blauwgeel (pulser) = op schaal van 100 --> 1 dus neem aan 10 ohm?
Bij stroomspoel (roodzwart) = op schaal van 1000 --> 0,8 dus neem aan 80 ohm??
schaal op multimeter loopt van rechts naar links.. van 1 tot 1000 ohm maar niet in gelijke stappen... (halverwege is hij ongeveer bij 10)
---------------------------------------------------------------------
Kan iemand even zeggen of ik het zo goed heb gemeten?
En 10 ohm voor de pulser.. wat is er dan versleten..? of moet er een hele nieuwe onsteking komen?
|
|
|
|
tsxj oran |
20-6-2006 11:15 |
 Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pistash
---------------------------------------------------------------------
We gaan nu de spoelen op meten ik zou dit liever eerst doen en dan de voltage checken. De pulser(blauw/geel) moet een meting geven van 23ohm. Tussen de 20 en 30.
De stroomspoel moet een meting geven boven de 100ohm, eigenlijk is het 110. Bij 100 moet je alleen harder kicken om te starten.
---------------------------------------------------------------------
Nou heb dus opgemeten:
Bij blauwgeel (pulser) = op schaal van 100 --> 1 dus neem aan 10 ohm?
Bij stroomspoel (roodzwart) = op schaal van 1000 --> 0,8 dus neem aan 80 ohm??
schaal op multimeter loopt van rechts naar links.. van 1 tot 1000 ohm maar niet in gelijke stappen... (halverwege is hij ongeveer bij 10)
---------------------------------------------------------------------
Kan iemand even zeggen of ik het zo goed heb gemeten?
En 10 ohm voor de pulser.. wat is er dan versleten..? of moet er een hele nieuwe onsteking komen?
wtf versta je onder pulser?? een spoel?
|
|
oud |
|
Lord_Vader |
20-6-2006 11:54 |
 Posts: 1244 |
zo een uitlaat voor gilera gsm, met een blauwe demper.
Welk merk is dat?
Dit bericht is gewijzigd door Lord_Vader op 20-6-2006 om 11:55 uur.
|
|
|
|
Harm |
20-6-2006 11:57 |
 Posts: 3032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lord_Vader
zo een uitlaat voor gilera gsm, met een blauwe demper.
Welk merk is dat?
Dit bericht is gewijzigd door Lord_Vader op 20-6-2006 om 11:55 uur.
Metrakit Thrower wss.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Pistash |
20-6-2006 12:11 |
 Posts: 715 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]
wtf versta je onder pulser?? een spoel?
Gewoon het blauw/gele draadje in combi met de aarde moet 23 ohm geven.. deze info heb ik van christianos gekregen...
Misschien heet die andere spoel de pulser (niet de stroomspoel dus)
|
|
|
|
Fabio |
20-6-2006 12:17 |
 Posts: 1737 |
ik heb een nieuwe accu voor mn mb, maar ik heb geen acculader. Ik weet dat die dingen maar een tientje kosten maar toch vraag ik het even. Is het noodzakelijk om je accu eerst op te laden of kan ik er gewoon accuzuur in doen en dan aansluiten zodat mn onsteking m oplaadt?
|
|
|
|
Pistash |
20-6-2006 13:15 |
 Posts: 715 |
Clipje van gasnaald in de bovenste stand.. dus gasnaald op z'n laagst
Krijgt hij dan standaard vetter of armer mengsel (grr haal dat altijd door elkaar  )
|
|
|
|
stoeptegel |
20-6-2006 13:16 |
 Posts: 3085 |
eej, maat van me heeft nog een puch staan.Ik heb ngo zuiger en cilinder nodig.Dus hebben we het er bij hem afgeschroefd.Aleen is bij hem een stukje uit de zuiger.helemaal aan de onderkant van de zuiger.Dus normaal heb je 2 openingen aan de zijkanten van de zuiger, nu heb je er 2 die er horen.En nu nog eentje die er niet hoort.Weet iemand of dat kwaad kan?
|
|
80 cc ownatsj |
|
Fabio |
20-6-2006 13:19 |
 Posts: 1737 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pistash
Clipje van gasnaald in de bovenste stand.. dus gasnaald op z'n laagst
Krijgt hij dan standaard vetter of armer mengsel (grr haal dat altijd door elkaar )
correct me if i'm wrong
Gasnaald lager leidt tot minder gaatjes vrij in de venturibuis(?), waardoor er minder mengsel doorheen gaat, dus minder smering
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
20-6-2006 13:20 |
 Posts: 7728 |
@stoeptegel
zou je even een foto kunne posten zodat we kunnen zien wat je bedoelt? Ik denk dat je er wel mee kunt rijden, als je het een beetje netjes bijwerkt. Maar plaats toch ff een fototje
edit: je zuiger zal zo uit balans zijn, word nieuw zuigertje denk ik. om in balans te komen moet aan de andere kant ook bijvijlen, en dan verstoor je misschien je timing...
Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 20-6-2006 om 13:20 uur.
Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 20-6-2006 om 13:25 uur.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Henk-88 |
20-6-2006 13:54 |
 Posts: 26703 |
Kan iemand mij vertellen hoe ik nummer 6 (en 13 en 18) er uit krijg?
Het gaat om mijn NS1-rem; de afbeelding is van een NSR.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|