HersenSpinsel |
10-7-2006 18:32 |
 Posts: 2984 |
na lang zoeken bij 5 winkels heb ik het nog niet gevonden.. ik zoek hittebestendige goud lak.. bestaat dit ?
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|
-Bassie- |
10-7-2006 18:34 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel
na lang zoeken bij 5 winkels heb ik het nog niet gevonden.. ik zoek hittebestendige goud lak.. bestaat dit ?
ja bestaat inbox mulder anders effe.
hij heeft het gebruik voor zn`carters.
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
bobje |
10-7-2006 18:35 |
 Posts: 2955 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frutje
[...]
tot daar moet olie zitten, als het eruit loopt heb je teveel, en anders bijvullen tot het er daar uitloopt, als het er begint uit te lopen stoppen met bijvullen 
het is iig niet schadelijk als er olie uitkomt
wel zorgen dat je brommer rechtop staat
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
agent orange |
10-7-2006 18:38 |
 Posts: 1180 |
de buitendiameter van mijn carburateur is kleiner dan die van het stukje spruitstuk van de cilinder, daarom kan ik de carburateur niet met mijn ori spruitstuk vast maken en moet ik op een of andere manier een spruitstuk met een verloop zien te regelen of de carburateur rechtstreeks in het stukje spruitstuk van de cilinder duwen (wel eerst passend maken natuurlijk), allen werkt dit wel en sluit dit wel goed luchtdicht en strak genoeg (ijzer op ijzer) af zodat mijn carb er niet vanaf valt, of heeft nog iemand andere suggesties?
|
|
|
|
Vinnie-89 |
10-7-2006 18:56 |
 Posts: 1870 |
Ik moet nu even nieuwe blokolie halen voor mijn Nsr maar welke kan ik het beste kopen? 10W40 oid? En waar moet ik nogmeer op letten als ik het haal?
|
|
|
|
bobje |
10-7-2006 18:58 |
 Posts: 2955 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vinnie-89
Ik moet nu even nieuwe blokolie halen voor mijn Nsr maar welke kan ik het beste kopen? 10W40 oid? En waar moet ik nogmeer op letten als ik het haal?
gewoon 10w40 inderdaad, opletten dat je de juiste olie hebt voor je koppeling(geschikt voor natte koppeling dacht ik)
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
cerberus10 |
10-7-2006 19:06 |
 Posts: 2338 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bobje
[...]
gewoon 10w40 inderdaad, opletten dat je de juiste olie hebt voor je koppeling(geschikt voor natte koppeling dacht ik)
gewoon olie voor een motor. 4t kan wel.
|
|
|
|
master3rnie |
10-7-2006 19:06 |
 Posts: 601 |
hallo..
past de kroonplaat van mtx in het balhoofd van een mt??
alvast danku voor reactie
|
|
|
|
MTRudolf |
10-7-2006 19:15 |
 Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: master3rnie
hallo..
past de kroonplaat van mtx in het balhoofd van een mt??
alvast danku voor reactie
zover ik weet passen alle honda kroonplaten op elkaar behalve mtx r 2 dacht maar dat weet ik niet cker
|
|
|
|
MTRudolf |
10-7-2006 19:17 |
 Posts: 2464 |
mijn ontluchtingsnippel van mijn achterremklauw zit muur vast en hij is rond hoe krijg ik deze eruit en kun je deze ook zow een nieuwe halen of moet ik deze persee weer opnieuw gebruiken omdat hier moeilijk aan te komen is ???
|
|
|
|
G-Force |
10-7-2006 19:48 |
 Posts: 4603 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt51989
mijn ontluchtingsnippel van mijn achterremklauw zit muur vast en hij is rond hoe krijg ik deze eruit en kun je deze ook zow een nieuwe halen of moet ik deze persee weer opnieuw gebruiken omdat hier moeilijk aan te komen is ???
hah, toeval
was ik vanmiddag ook mee bezig
mijn remnippels voor en achter waren ook helemaal verrot dankzij de vorige eigenaar, zodat je er met een steeksleutel/ringsleutel geen grip meer op had(6hoek is rond geworden)
dus dan haal jij bij de bromboer nieuwe nippels(wel 5 eppo per stuk  )
Gewoon vragen naar nippels van jouw merk remklauw, in mijn geval AJP.
zorg dat je doekjes bij de hand heb, en regel een griptang.
griptang goed vastknijpen op de nippel, en dan rustik met wat tikjes tegen de tang, krijg je hem wel los.
nieuwe nippels kan je nog even invetten met iets, of iig tegen vastroesten.
die draai je er zo weer in, goed vast zetten, ontluchten, en klaar
Dit bericht is gewijzigd door G-Force op 10-7-2006 om 19:50 uur.
|
|
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor... |
|
bobje |
10-7-2006 20:12 |
 Posts: 2955 |
Waar kan ik een werkplaatshandboek voor Suzuki TSX vinden? Op het web of niet, maakt niet uit.
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
mtx-rijder |
10-7-2006 20:12 |
 Posts: 939 |
het blokolie overstroming check boutje zit toch naast de kickstart?
(mtx sh)
en daar mag geen olie uit komen?
|
|
mijn mtx heerst |
|
daanmtx |
10-7-2006 20:28 |
 Posts: 3759 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-rijder
het blokolie overstroming check boutje zit toch naast de kickstart?
(mtx sh)
en daar mag geen olie uit komen?
je antwoord staat boven aan
ja, rechtsnaast de kickstart en boutje eruit en wachten tot hij overloopt, dan stoppen. Ikzelf gooi er altijd gewoon 900ml in.
|
|
Honda VFR400R |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
10-7-2006 21:13 |
 Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: visstick
de buitendiameter van mijn carburateur is kleiner dan die van het stukje spruitstuk van de cilinder, daarom kan ik de carburateur niet met mijn ori spruitstuk vast maken en moet ik op een of andere manier een spruitstuk met een verloop zien te regelen of de carburateur rechtstreeks in het stukje spruitstuk van de cilinder duwen (wel eerst passend maken natuurlijk), allen werkt dit wel en sluit dit wel goed luchtdicht en strak genoeg (ijzer op ijzer) af zodat mijn carb er niet vanaf valt, of heeft nog iemand andere suggesties?
krijg je hem niet dicht met een slangenklem dan? of scheelt het teveel?
anders zou ik als ik jou was een kunstof busje draaien wat je er dan tussen kan duwen. (net als bij puch en tomos bedoel ik)
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|