Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 14

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 411 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37495 - " kleine vragen " topic - deel 14
Pagina 158 van 211
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 209, 210, 211Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 151767 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

xbmaster 6-7-2006 13:50 Print reply

Posts: 164
Mijn achteras van mn MT zit vast, ik krijg hem niet verder geslagen dan voorbij de remtrommel. Wie weet hoe ik em er het best uit krijg??
 
Verkeersdrempels zijn gay !!
slow nsr driver 6-7-2006 13:50 Print reply
Posts: 264



kan iemand me vertellen wat voor motor dit is?

alvast bedankt


 
Razor 6-7-2006 13:55 Print reply

Posts: 1554
Ik hoor altijd dat de wand van een Manston relatief zwak is.

Is die van de Manson Replica (= NG) dat ook?


En als je de wand vergelijkt van een Manston en een NG?
 
blowdown en een powerband te koop!
S1lv3r 6-7-2006 13:56 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver

afbeelding

kan iemand me vertellen wat voor motor dit is?

alvast bedankt




suzuki rg500

edit: 4cilinder 2takt, 96pk

Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 6-7-2006 om 13:57 uur.
 
slow nsr driver 6-7-2006 13:57 Print reply
Posts: 264
bedankt!
 
HondaHeus 6-7-2006 13:58 Print reply

Posts: 1489
Als ik aan me nsr een beugeltje las, zodat mijn onderkuip beter vastblijf (dus beugeltje aan het frame wat ook bij type 2 is en niet bij type 1 zoals bij mij) krijg ik dan geen gekloot met schouwen later?
 
oenoehoofd 6-7-2006 13:59 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HondaHeus
Als ik aan me nsr een beugeltje las, zodat mijn onderkuip beter vastblijf (dus beugeltje aan het frame wat ook bij type 2 is en niet bij type 1 zoals bij mij) krijg ik dan geen gekloot met schouwen later?


nee, die kijken alleen naar framenummer, typegoedkeuring en motor nummer
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
slow nsr driver 6-7-2006 14:06 Print reply
Posts: 264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


suzuki rg500

edit: 4cilinder 2takt, 96pk

Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 6-7-2006 om 13:57 uur.


jah zag dat het een 2takt was. ben er wel nieuwsgierig naar aangezien ik graag 2takt wil gaan rijden.
 
fs180 6-7-2006 14:11 Print reply

Posts: 1346
wie heeft er mt vork er wil even de breedtje van de bovenpoten opmeten?
en kan je een mt vork inkorten?? en hoever kan dat dan
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
S1lv3r 6-7-2006 14:11 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: slow nsr driver
[...]


jah zag dat het een 2takt was. ben er wel nieuwsgierig naar aangezien ik graag 2takt wil gaan rijden.


jij ook al ik ook. ik zat zelf te denk aan een suzuki gt750, en die dan om te bouwen naar een (cafe?)racer..
 
Anakin 6-7-2006 14:32 Print reply

Posts: 112
klein vraagje:

Heeft een honda mb gaskabel altijd zelfde maat?

ik hoor het wel
 
Honda MB rulezz.
StefanB 6-7-2006 14:35 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
Ik hoor altijd dat de wand van een Manston relatief zwak is.

Is die van de Manson Replica (= NG) dat ook?


En als je de wand vergelijkt van een Manston en een NG?


denk je dat ze voor een manston andere wand gebruiken dan voor een ng? dacht het niet. omfg..

en ng is budget serie heh, die zou dan eerder een slechtere wand hebben :P

 
E24 M30b35@GT3576
-Tom- 6-7-2006 14:37 Print reply

Posts: 4152
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
[...]



ja, door de blowdown te verhogen/uitlaatpoorttiming te verhogen/een of 2 voetpakkingen erbij.

Hij wordt hier wel hoogtoeriger door

hoe lager de blowdown, hoe minder "toerenbak" een cilinder is. Beter maak je 'm juist breder, dan heb je meer koppel onderin enzo. Alleem omhoog gooien word 'ie juist hoogtoeriger van
 
FTS Member
speedfreak 6-7-2006 14:52 Print reply

Posts: 1218
Loopt een 110 malossi goed met een 125 kop?
 
Rugie 6-7-2006 14:59 Print reply

Posts: 511
ey ik had een vraagje mijn velgen waren verkeerd gespoten en nu kan ik ze voor 30 euro opnieuw laten spuiten, maar ik wil binnekort mijn nsr verkopen.....

Dus als ik hem helemaal zwart spuit(1 kleur is veel goedkoper dan verschillende) dan is hij toch veel meer waar ? aangezien hij dan toch helemaal ori is ?

En wat kan ik dr dan ongeveer voor vragen ?
Met de volgende setup :
-Techno+ proma uitlaat(techno zit erop)
-Gereviseerde malossie 70cc cilinder(meteor zuiger)
-Nog niet zo lang geleden gereviseerd blok
-Nieuwe koppelingsplaten(ori)
-Nieuw schakelpedaal(ori)
-Nieuwe teller kabels
-Nieuwe koppelings hevel + kabel(ori)
-Nieuwe bougie+dop
-Nieuw zadelovertrek(zwart ori)
-Banden met nog goed profiel eronder.

en dus helemaal opnieuw gespoten
Frame lak is nog redelijk kort geleden gespoten(niet gecoat).

 

Dit topic is 151767 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 158 van 211
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 209, 210, 211Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved