Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #37495 - " kleine vragen " topic - deel 14
|
Pagina 156 van 211
|
Dit topic is 151772 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Vinnie-89 |
6-7-2006 0:27 |
 Posts: 1870 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HondaHeus
[...]
Lol gooi maar eens een laagtoerige uitlaat op mijn nsr..wedden dat ie het slechter doet dan mijn proma?! Proma is hoogtoerig..metrakit laagtoerig, ik weet niet wat een ge2 is, kdacht hoogtoerig dus volgens mij is Proma sneller/voordeliger..
Hmmm das kut, ik zoek een vervanger voor mijn Proma omdat ik hem niet mooi vind, en hij lekt een beetje. Wat zou dan de beste vervanger hiervoor zijn? (Liefst ook een stillere)
|
|
|
|
christianos |
6-7-2006 0:43 |
 Posts: 20445 |
TECHNO
|
|
|
|
HondaHeus |
6-7-2006 0:43 |
 Posts: 1489 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
TECHNO
of homoet..maar vind homoet ook niet zo mooi..
|
|
|
|
christianos |
6-7-2006 0:44 |
 Posts: 20445 |
techno is IMHO beter
|
|
|
|
geert-nsr |
6-7-2006 0:50 |
 Posts: 6438 |
ik heb proma, homoet en metrakit onder me nsr gehad.
proma:
zwaar geluid,
presteerd slecht,
lelijk,
iedereen heeft hem
goedkoop 80 euro fso
homoet:
knetterpot,
hoge topsnelheid,
trektkracht minder dan mk meer dan proma,
niet egt mooi maar beter dan proma,
110 euro
MK,
demperwol makkelijk te vervangen,
knettert niet als je het ori demperwol maar vervangt door goeie,
geeft mooi geluid,
veel trekkracht, en een leuke top net 2 kmph lager dan homoet(op mijn cil)
vind het zelf een hele mooie pijp voor die prijs.
ik raad je dus een MK aan
130 euro @ motoimport
techno: vind ik mindere kwaliteit, en lelijk,
|
|
|
|
Vinnie-89 |
6-7-2006 1:24 |
 Posts: 1870 |
Oke bedankt! Hier heb ik wat aan 
Maar als die MK niet hoogtoerig is heb ik er niet veel aan met mijn 11.5k draaiende GE2 toch?
Edit; en hoe presteerd een TurboKit uitlaat op mijn setup? Beter als de MK/Homoet?
Dit bericht is gewijzigd door Vinnie-89 op 6-7-2006 om 1:56 uur.
|
|
|
|
nsrracer |
6-7-2006 8:29 |
 Posts: 8625 |
welke achterband kan ik het best nemen voor deze rs?
voor zit Pirelli MT75 op, zou ik deze ook als achterband kunnen nemen. de band die er nu op zit is veel te plat en versleten
Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 6-7-2006 om 8:35 uur.
|
|
|
|
geert-nsr |
6-7-2006 8:56 |
 Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vinnie-89
Oke bedankt! Hier heb ik wat aan 
Maar als die MK niet hoogtoerig is heb ik er niet veel aan met mijn 11.5k draaiende GE2 toch?
Edit; en hoe presteerd een TurboKit uitlaat op mijn setup? Beter als de MK/Homoet?
Dit bericht is gewijzigd door Vinnie-89 op 6-7-2006 om 1:56 uur.
idereen die zeurt dat mk laagtourig is vind ik bulshit. mijn cilinder is getuned en maakt 9,5 k. (aleen uitlaat poort uitgefreesed) onder de 7k doet mijn cilinder egt werkelijk nix en komt ie nouwlijks vooruit. maar vanaf de 7k trekt ie lekker door. dus dan lijkt mij dat die uitlaat wel hoogtoerig is. en prestaties van turbokit weet ik niet. maar ik vind het slechte kwaliteit. moet je even aan nsrtigerfreak vragen die heeft er een onder zn nsr ligge.
Maar is technigas, of fasmen niet iets? zijn ook leuke uitlaatjes
|
|
|
|
-Tom- |
6-7-2006 9:09 |
 Posts: 4152 |
daar heb je 't al, deuitlaatpoort omhoog gehaald, en wat gebeurt er als je dat doet, precies, dan word hij hoogtoeriger
|
|
FTS Member |
|
geert-nsr |
6-7-2006 9:21 |
 Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
daar heb je 't al, deuitlaatpoort omhoog gehaald, en wat gebeurt er als je dat doet, precies, dan word hij hoogtoeriger
ka dat klopt. maar als mk laagtoerig was dan zou hij toch niet lekker lopen? of wat doet een laagtoerige uitlaat op een hoogtorige cilinder?
|
|
|
|
Draky |
6-7-2006 9:36 |
Posts: 802 |
Te kleine , of te groote sproeier ?
Me mt word naar 20 meter rijden gloeiend heet , int begin komt ie nog vooruit en daarna moet je gewoon in z'n 4 volgas mee lopen anders kom je niet voor uit , het is 70cc .. ik heb nu maat 108 ( sproeier ) moet hij kleiner of grooter ??
|
|
|
|
zundaapp |
6-7-2006 9:41 |
Posts: 134 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]
idereen die zeurt dat mk laagtourig is vind ik bulshit. mijn cilinder is getuned en maakt 9,5 k. (aleen uitlaat poort uitgefreesed) onder de 7k doet mijn cilinder egt werkelijk nix en komt ie nouwlijks vooruit. maar vanaf de 7k trekt ie lekker door. dus dan lijkt mij dat die uitlaat wel hoogtoerig is. en prestaties van turbokit weet ik niet. maar ik vind het slechte kwaliteit. moet je even aan nsrtigerfreak vragen die heeft er een onder zn nsr ligge.
Maar is technigas, of fasmen niet iets? zijn ook leuke uitlaatjes
jij neemt de definitie hogtoerig anders dan de meeste mensen hier
kan een powerband van 7 to 9.5 k niet echt erg hoogtoerig noemen
|
|
zundaapp aka mb-gek |
|
geert-nsr |
6-7-2006 9:42 |
 Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundaapp
[...]
jij neemt de definitie hogtoerig anders dan de meeste mensen hier
kan een powerband van 7 to 9.5 k niet echt erg hoogtoerig noemen
voor een ori gjol cilinder lijkt me dit toch al aardig hoog?
|
|
|
|
zundaapp |
6-7-2006 9:43 |
Posts: 134 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]
voor een ori gjol cilinder lijkt me dit toch al aardig hoog?
het gaat er toch niet om tot welke cilinder je hem hoogtoertig vind ??
een hoogtoerige cilinder heeft de powerband hoger liggen iets waar jou cilinder nu niet bij komt
de jouwe is ietsw hoogtoerig er dan de ori maar nogsteeds niet hoogtoerig
|
|
zundaapp aka mb-gek |
|
geert-nsr |
6-7-2006 9:51 |
 Posts: 6438 |
ik weet niet of een ge2 egt zo hoogtoerig is. maar ik zou ff een uitlaat berekenen en dan kijke welke uitlaat op jouw berekening lijkt  .
|
|
|
|
Dit topic is 151772 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 156 van 211
|
|