Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Ns1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 426 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37262 - Ns1
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

De Schout 31-5-2006 22:53 Print reply
Posts: 5327
past niet in een mbx blok nee.
 
tune tweak fiddle bang bummer
MotoCrossIpkiss[stan] 31-5-2006 22:56 Print reply

Posts: 7744
Ns-1 was tog pen 13 en mbx pen 12? of zit ik fout?
 
hoi
De Schout 31-5-2006 23:00 Print reply
Posts: 5327
ja, maar boeit niet als je em opboort en met mbx zuigers gaat rijden.
 
tune tweak fiddle bang bummer
StefanB 31-5-2006 23:04 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]
Ns-1 was tog pen 13 en mbx pen 12? of zit ik fout?


jup.

maarja ns1 kruk heeft 18mm small end gat, er zit gewoon een vrij dik lager in.. iig 18mm is een gangbare maat vor 14mm piston pen :P
 
E24 M30b35@GT3576
John Huijben 31-5-2006 23:54 Print reply

Posts: 2433
of je doet net als wat ik gedaan heb
mbx onderblok
ns1 cilinder op late bore tot 55mm
55mm eurocilindro (vertex) zuiger voor MBX80

je pakt eerst je ns1 cilinder en je dremel...
vervolgens moeje zon rand uit je carters frezen, is ong 10 minuutjes werk, en voilla je ns1 cilinder past op je mbx carters....
en vervolgens laat je m gewoon ergens opboren en regelt er een zuiger bij voor zon 55mm eurocilindro voor mbx80...

dit kun je al best goed laten lopen zonder te tunen
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
MT70-nolimit 1-6-2006 9:38 Print reply

Posts: 4323
Niet te bang zijn dat je gauw te ver boort, zolang de bus maar een dikte van rond de 1,5mm houd, bedenk dat uiteindelijk je warmteafgift alleen maar beter word.
 
gaat lang goed
brommercrazy 1-6-2006 12:03 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos


paste en ns1 cilinder op een mbx blok(ja ik wete van die fucking pen verschil)
Nee spoelers van een NS1 zijn stukken groter als van een mbx


kan een ns1 cilinder zover opgeboord worden dat er mbx zuigers in passen? Ja 55,5 mm is nog mogelijk

gelieve zeer nuttig te replyen anders knoopt wouter de beunkabouter je op aan de eerste beste boom..


 
Jekko 1-6-2006 14:06 Print reply

Posts: 827
Zeker ns1 cilinder als basis nemen, die zijn zover uit te boren en standaard al aardig leuke timingen en poorten...
Als je ns1 onsteking erop zet is het helemaal mooi.

spit topics van martinus83 door die heeft veel lopen kutten met grote mbx cilinders
 
Waiting for the wor`s to come
Jekko 1-6-2006 14:10 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Niet te bang zijn dat je gauw te ver boort, zolang de bus maar een dikte van rond de 1,5mm houd, bedenk dat uiteindelijk je warmteafgift alleen maar beter word.


Vergeet niet dat je met zulke grote cilinderinhouden toch al graag eens iets dikkere wand wilt houden omdat 50cc en 93cc al een aardig eindje uitelkaar ligt en ook kwa vermogen, want een getunde 93malossi setup belast je cilinderwand al een aardig stukje..
 
Waiting for the wor`s to come

Dit topic is 1802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved