Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Ns1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 550 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37262 - Ns1
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1799 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 31-5-2006 22:35 Print topicpost

Posts: 20445
kijk chrisje zit te denken.. uhm..chrisje heeft nu mtx-r80 blokkie onder ze mtxje..schattig dingetje enzo.. maar ik wil sneller.. enzo
okee optie 1: de simpelste..chrisje gaat naar johan..chrisje zorgt voor een goedkope geritselde 93 malossi..maar dat is niet cool..

okee optie 2.. chrisje heeft al een R2 cilidner gescoord.. opboren..hmm.. o ring in de kop..hmm.. opboren anar 55 mm en laten tunen..
ja wel geil..geiler dan die malossi..iig

okee optie 3.. ns1 cilinde rlaten opboren tot er mbx zuigers in passen.. en dan even de timingen bijwerken en karren..
das de suimpelste en naar mijn idee de leukste.

maaaaaarrr lieve kijkbuiskindertjes..

paste en ns1 cilinder op een mbx blok(ja ik wete van die fucking pen verschil)

kan een ns1 cilinder zover opgeboord worden dat er mbx zuigers in passen?

gelieve zeer nuttig te replyen anders knoopt wouter de beunkabouter je op aan de eerste beste boom..
 

crossgek - Forum en Sales Moderator 31-5-2006 22:37 Print reply

Posts: 10560
de cilinderhemden zijn niet even lang , een mbx cilinder past op ns1 maar ns1 niet op mbx ( of andersom ) dit is te verhelpen door een ophoging in het carter weg te vrezen oid
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
De Schout 31-5-2006 22:40 Print reply
Posts: 5327
ns-1 cilinder past niet zo in een mbx blok. carterbegrenzing enzo..
je kan em wel zover opboren dat er mbx zuigers in passen. je kan em zelfs tot 55 boren voor zover ik weet.
ennuh denk dat ns-1 cil niet sneller zal zijn dan bijgebeude r2 cil.

nog een optie, mbx cilindertje gewoon bijbeunen. kunnen ook zeer leuk lopen, als is het 'maar' 80cc
 
tune tweak fiddle bang bummer
christianos 31-5-2006 22:41 Print reply

Posts: 20445
naja ik wil het liefst niet gaan tunen, wil zo ori mogelijk zo hard mogelijk rijden

op een 1 of andere manier zijn naar mijn idee getjoende dingen stukken gevoeliger kwa vastlopen en warmlopen enzo.

mijn er varing, dat je volgens mij ori zooi ook nog op water kan laten lopen zonder dat het vastnaait

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 31-5-2006 om 22:42 uur.
 
MotoCrossIpkiss[stan] 31-5-2006 22:42 Print reply

Posts: 7744
Stefan_B heeft hem tot 54mm ofzo opgeboord... dan moet jouw shizzle ook wel werken gaan, Ik denk dat ik je zuigertje ook gewoon kan uitboren naar pen 13
 
hoi
christianos 31-5-2006 22:42 Print reply

Posts: 20445
ik heb een pen 12 krukas, dus daarom mbx zuigers..
 
stoeptegel 31-5-2006 22:43 Print reply

Posts: 3085
Dis moelijk doen om niets.pak het echt goed aan zoals stefanb.OF tune een 80 cc ori mbx cilinder goed.Stuur hem naar john huiben ofzo, die kan er vast wel wat mooist van maken,eventueel ook nog de kop aanpassen.
Dat vastkaaien zal heus wel meevallen,als het maar goed afgewerkt is.
 
80 cc ownatsj
christianos 31-5-2006 22:43 Print reply

Posts: 20445
volgens mijn zijn ttrouwens die ns1 onderblokken gewoon redelijk gelijk op mbx op de onsteking en krukas na...

of begin ik nu te hallicuneren?
 
De Schout 31-5-2006 22:44 Print reply
Posts: 5327
als je iets van toeren uit een mbx cil of een opgeboorde r2 of ns1 cil wilt halen zul je toch serieus aan de uitlaatpoort moeten gaan hakken.. dus het spul helemaal ori houden kun je eigenlijk niet..
 
tune tweak fiddle bang bummer
christianos 31-5-2006 22:45 Print reply

Posts: 20445
okeej, dan ff iets anders, juliie weten dat een r2 cilindehremd recht van onder is en niet dunner wordt als bij een mbxr cilinder

kan dit eigenlijk zo in me blok?
 
BSTS 31-5-2006 22:47 Print reply

Posts: 4241
mischien is dit niet de gepaste plek.

maar vond een nieuw topic ook onnodig dus hierbij.

wie kan mij vertellen wat voor frame dit is?


ff klikken als foto niet werkt
Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 31-5-2006 om 22:47 uur.

Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 31-5-2006 om 22:48 uur.
 
sprintjah
christianos 31-5-2006 22:47 Print reply

Posts: 20445
ga ff lekker naar het kleine vragen topic zeg
 
BSTS 31-5-2006 22:49 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
ga ff lekker naar het kleine vragen topic zeg


ok is goed, alleen dan moet ik hem wel kunnen weer vinden.
iig jij weet niet wat voor frame dit is dus?
 
sprintjah
christianos 31-5-2006 22:50 Print reply

Posts: 20445
ja een roodkruisje frame..ding is helemaal verkeerd gelinkt

edit: klein vragen topic plzzree!

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 31-5-2006 om 22:50 uur.
 
christianos 31-5-2006 22:51 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
okeej, dan ff iets anders, juliie weten dat een r2 cilindehremd recht van onder is en niet dunner wordt als bij een mbxr cilinder

kan dit eigenlijk zo in me blok?


 
StefanB 31-5-2006 22:52 Print reply

Posts: 2591
ns1 cil heeft wel genoeg vlees om naar 53mm te gaan hoor

heb zelf een prox cr125 zuiger geregelt voor m'n ns1 cil (54.25mm) komt trouwens heel mooi uit, ook kwa piston pen> deckheight (verschilt maar 0.7mm met ori ns1 zuiger) en het is pen 14 (kan dus zo in een ns1 kruk)


 
E24 M30b35@GT3576

Dit topic is 1799 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved