Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - blok reviseren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 885 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #3708 - blok reviseren
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 607 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR JunK 2-5-2002?20:11 Print topicpost

Posts: 2339
niet dat ik dit wil gaan doen maar ben wel beniewt naar de kosten ervan hoeveel kost het om het te laten doen en hoeveel als je het zelf doet (is dat een beetje te doen trouwens?)

en dan nog wat ik las in een topic geloof van post hoer je setup en twv dit zit erop blabla bla en..... een getunde uitlaat wtf wil je eraan tune? gaten boren ofzew
 

Rene 2-5-2002?20:17 Print reply
Posts: 2573
zelf doen kost ongeveer 75 nld als alleen
je krukaslagers, pakkingen en keerringen
vervangen moeten worden, en als je al het gereedschap hebt
laten doen kost ietst van 100 nld meer
maar op een of andere manier komen ze bij de
brommerboer dan toch altijd op veeeeel meer uit
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Sneks 2-5-2002?20:40 Print reply
Posts: 2499
uitlaat valt aan te passen, door er bv een andere bocht op te zetten, of de bocht in te korten
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Joost 2-5-2002?22:01 Print reply
Posts: 1108
Reviseren moet je mooi zelf doen, enigiste speciale gereedschap is een vliegwiel trekker (heb je als het goed is al voor je onsteking) en een kunstof hamer. En als je het blok toch open hebt vervang dan ook direct je koppelings platen, voorkomen is beter dan genenzen.
Lagers, keeringen, koppelingsplaten, olie en pakkingen kosten totaal zo'n 40-50 euro.

Uitlaat kun je ook tunnen door de 'stinger' in te korten met een pijpen snijder. Hoe korter de uitlaat, hoe hoger het reso.toerental.

 
It is going to be a Endless summer...
Nick - Administrator 3-5-2002?17:53 Print reply

Posts: 4967
[URL[t]]topics.asp?fid=1[/t]Main Forum[/URL] ---> [URL[t]]topics.asp?fid=3[/t]Technical Forum[/URL]
 
Blorn 3-5-2002?19:14 Print reply

Posts: 13825
wat is de stinger??

het stuk waar de demper aan zit?
 
NSR JunK 3-5-2002?19:27 Print reply

Posts: 2339
:n 40-50 euro maar? dan is een vriend van me behoorlijk genaait die moest 140 euro dokken (die heeft het dus laten doen) maar is het een beetje te doen? voor iemand die nog nooit het blok open heeft gehad? ik heb allen nog maar mn rechter helft los gehad en dat is nog wel simpel
 
Kouwe Arie 3-5-2002?19:57 Print reply
Posts: 2065
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

wat is de stinger??

het stuk waar de demper aan zit?


Ja

Quote:
Originally posted by: NSr JunK
40-50 euro maar? dan is een vriend van me behoorlijk genaait die moest 140 euro dokken (die heeft het dus laten doen)


Niet als de krukas ook gereviseerd is
 
Joost 4-5-2002?10:21 Print reply
Posts: 1108
Kruk-as reviseren is bij honda toch gewoon een andere (nieuwe) uit de onderdelen bak trekken .



[This message is edited by Joost on 4-5-2002 10:24]
 
It is going to be a Endless summer...
MB50TUNED 4-5-2002?10:44 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: Joost?

Kruk-as reviseren is bij honda toch gewoon een andere (nieuwe) uit de onderdelen bak trekken .



[This message is edited by Joost on 4-5-2002 10:24]


Nee, krukas uit elkaar, nieuw bigendlager, + drijfstang, nieuwe krukas lagers + smallend lager was het bij mij.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
verwijderd 4-5-2002?10:55 Print reply
Posts: 4082
ja, dan heb je het gelijk goed, of gelijk hele nieuwe kruk, kost toch nix, sommige mensen willen niet met ouwe rotzooi rond rijden.

meesten wel
 

Dit topic is 607 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved