eej, Ik meot zon pin uit me puch blok zien te krijgen.Zo pin waar je de cilinder kop mee vastzet.Hijs is namelijk dol aan de bovenkant.
Kan ik gewoon het carter verhitten en dan wel gewoon die pin eruit draaien?
dat heb ik al geprobeer, nouja dan ngo maar eens goed kracht erop zetten ofzo.Als je verhit, dan zet het gat zeg maar uit,en dan krijg je hem er makkelijk uit gedraaid dacht ik.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
een tap eind bedoel je?
zet gewoon de waterpomptang of de griptang er op en draaien maar, waarom zou je hem verhitten?
beun ban beun
als het draad nog goed is, draai je er twee moertjes op.
Deze draai je met 2 sleutels naar elkaar toe en strak tegen elkaar aan.
Dan zet je een steeksleutel alleen op het onderste moertje en zo draai je ELK tapeind wel los.
het frame nummer van een puch staat toch op het balhoofd ? want ik had daar net gekeken en ik zag niks staan maar hij is al wel een keer overgespoten maar dan maakt toch niks uit
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Crazycrosser
het frame nummer van een puch staat toch op het balhoofd ? want ik had daar net gekeken en ik zag niks staan maar hij is al wel een keer overgespoten maar dan maakt toch niks uit
staat onder het zadel rechterkant
op het frame dan he
Dit bericht is gewijzigd door WiZZ [wesley] op 5-5-2006 om 11:39 uur.
als het draad nog goed is, draai je er twee moertjes op.
Deze draai je met 2 sleutels naar elkaar toe en strak tegen elkaar aan.
Dan zet je een steeksleutel alleen op het onderste moertje en zo draai je ELK tapeind wel los.
behalve mijne dan toen ik cilinder 2ehands kocht zat dr ook tapeind in
deze had al geen schroefdraad meer dus met die 2 schroefjes werkte al niet meer
Toen heeft mn oom em uitgeboord en dr opnieuw schroefdraad in gezet maar idd eert even proberen met 2 schroefjes als je nog schroefdraad hebt