thnx.. d8 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien is dat wel een heel special typegoedkeuring voor NL ofzo.. maargoed.. k moet nu alleen nog bewijzen dat mijn MB nederlands is.. en goedgekeurd..
( wat ie volgens mij al is, gezien dat AC01 )
Dit bericht is gewijzigd door koekie op 3-5-2006 om 19:12 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: koekie
thnx.. d8 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien is dat wel een heel special typegoedkeuring voor NL ofzo.. maargoed.. k moet nu alleen nog bewijzen dat mijn MB nederlands is.. en goedgekeurd..
( wat ie volgens mij al is, gezien dat AC01 )
Dit bericht is gewijzigd door koekie op 3-5-2006 om 19:12 uur.
dat ac01 zegt niks dat is op zijn honda's voor mb
aan de andere kant moet NL staan
dus aan de andere kant van je balhoofd
staat ook een nummer en daar moet een rondje met NL erinstaan
Ik heb mijn oliepomp van me AM6 blok gehaald. Dan zie je een soort ophoginkje en die heb ik met papier en potlood over getrokken. Daarna ijzer plaatje precies zo geslepen. Toen 2 gaten geboord en een dik laagje vloeibare pakking erop gesmeerd.
Toen gemonteerd.. maar omdat de bouten helemaal rechts en links zitte.. lekt hij enkele druppels na een ritje rijden, in t midden precies tussen die bouten in (schijnbaar dus..).
Wat kan je hier tegen doen? Pakkingpapier gebruiken of iets anders? Melkpak? Vloeibare pakking eromheen smeren om het randje van dat ijzeren plaatje..
moet je de lagers afstellen door de onderste moer aan te draaien
dus niet die boven op je kroonplaat maar die daaronder
todat je geen speling meer heb en hij niet stroef gaat
bij mtx althans denk niet dat het bij jou anders zit..