oke tnx dan zal het wel goed zijn, trouwens me startmotor is kapot ( heeft iemand nog een AM -startmotor liggen ) , wat is het verschil tussen in zn 1 aanlopen en in zn 2 of 3..?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: yonas
oke tnx dan zal het wel goed zijn, trouwens me startmotor is kapot ( heeft iemand nog een AM -startmotor liggen ) , wat is het verschil tussen in zn 1 aanlopen en in zn 2 of 3..?
hoehoger de versnelling hoe ligter het gaat ... maar in een te hoge versnelling moet je je de tering rennen omdat hij anders te wijnig snelheid maakt voor het aantal toeren..
zoiets moet je net geluk mee hebben,
soms leverd het meer op als je wat duurdere onderdelen hebt op je brommer hebt, en het los verkoopt dan de brommer compleet
hoehoger de versnelling hoe ligter het gaat ... maar in een te hoge versnelling moet je je de tering rennen omdat hij anders te wijnig snelheid maakt voor het aantal toeren..
je moet gewoon op het goeie moment je koppeling weer inknijpen.. dan ren je je ook niet helemeal de tering
je moet gewoon op het goeie moment je koppeling weer inknijpen.. dan ren je je ook niet helemeal de tering
tuurlijk niet je blok heeft een bepaalde toeren nodig voordat ie aanslaat een als je hem in z'n 6e versnelling aanduwd dan moet je heel snel rennen om die toeren te berijken en als je heb in z'n 1 dan hoef je niet zo veel snelheid te hebben om die toeren te berijken en dan staat ie ook het snelst aan
maar dat moet je even zien of je hem in z'n 1 door de compressie heen kan krijgen en anders moet je z'n 2 proberen
mijn koppeling loopt aan als ik hem in de versnelling heb staan en hem helemala inknijp. dan voel ik gewoon een verschil met als hij in de vrij staat. kdenk niet dat het heel erg is. maar soms is het wel irritand.
kheb ook op ori senda's gezeten en die koppellen pas op het laatste stuk je van als je je hevel loslaat. die van mij begint direct te koppelen
dir zitten wel een andere koppelinsplaten in en mhr veren.. is ut slecht of niet
tuurlijk niet je blok heeft een bepaalde toeren nodig voordat ie aanslaat een als je hem in z'n 6e versnelling aanduwd dan moet je heel snel rennen om die toeren te berijken en als je heb in z'n 1 dan hoef je niet zo veel snelheid te hebben om die toeren te berijken en dan staat ie ook het snelst aan
maar dat moet je even zien of je hem in z'n 1 door de compressie heen kan krijgen en anders moet je z'n 2 proberen
gewoon in je 1 aanrennen en gas geven zodra hij aan slaat en voelt dat hij sneller wilt dan dat je rent koppeling en erop en weg rijden
tuurlijk niet je blok heeft een bepaalde toeren nodig voordat ie aanslaat een als je hem in z'n 6e versnelling aanduwd dan moet je heel snel rennen om die toeren te berijken en als je heb in z'n 1 dan hoef je niet zo veel snelheid te hebben om die toeren te berijken en dan staat ie ook het snelst aan
maar dat moet je even zien of je hem in z'n 1 door de compressie heen kan krijgen en anders moet je z'n 2 proberen
in een zware versnelling lijkt me niet zo best voor je blok eigenlijk..