Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50cc sprintsetup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 691 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36664 - 50cc sprintsetup
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 4374 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

HersenSpinsel 29-5-2006 22:06 Print reply

Posts: 2984
zou een yasuni cross hm een beetje fijn lopen op dit rijtje ?

Hebo manston 50cc ng max tuned
"tuned" 14mm orri
YASUNI CROSS HM ??
hpi 06
carters tuned
doppler gp as
cil kop tuned
spruitstuk orri tuned
mallosie vl6 membraan
 
HPT www.derbi-club.com!
Razor 29-5-2006 22:06 Print reply

Posts: 1554
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
[...]


snelgas vin ik imho onzin.. en dat verschil zit tussen je oren


haha zeker niet .. als je een 28mm hebt is dat echt wel handig.. zeker met sprinten waar elke tiende van een seconde telt

@16mm is het vrij nutteloos idd..maar dat sprak al voor zich..

en met 50cc heb je toch redelijk nog wat keus:

MP pro race 50cc
MHR 50cc
Hebo Manston 50cc
Dopler 50cc
Conti 50cc

Zijn allemaal wel leuke cilindertjes om mee te sprinten (alleen die conti weet ik niet zeker nog..)
 
blowdown en een powerband te koop!
derbi-sprinter 29-5-2006 22:13 Print reply

Posts: 375
neem gewoon een 50cc pro race setje:

50cc pro race max tuned
50cc pro race pijpje
16mm dellorto
hpi 2005/2006
conti kort spruitstuk
malossi vl5 membraan

de carters uiterraard ook getuned op cilinder eventueel opvullen.
 
Mooi dat zo kan!!
honda-mbx 29-5-2006 22:16 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-sprinter
neem gewoon een 50cc pro race setje:

50cc pro race max tuned
50cc pro race pijpje
16mm dellorto
hpi 2005/2006
conti kort spruitstuk
malossi vl5 membraan

de carters uiterraard ook getuned op cilinder eventueel opvullen.


had je voor de pr 50 niet een krukas nodig met andere slag?
staat me iets van bij, en je mag je slag niet veranderen in de 50 en 70 klasse.
 
ik vlam je..
HersenSpinsel 29-5-2006 22:17 Print reply

Posts: 2984
ik heb al een hebo cilinder dus ga geen andere halen, maar voor brommerfreak is het idd een mogelijkheid ja.. wat is nou een goeie pijp op hebo manston 50cc ?
 
HPT www.derbi-club.com!
MT70-nolimit 29-5-2006 22:22 Print reply

Posts: 4323
Ik heb de volgende vraag @ts ik leen je topic eem:

Kan ik met dat moderne spul meekomen met de volgende setup @MB:
50cc getuned;
183,91 uitlaat (met fluiters)
114,62 spoel
114,62 boost
34,41 blowdown
en aux poorten

16mm d'o
hpi 2005
Malossi 6v
Opmaat uitlaat
 
gaat lang goed
inhumain 29-5-2006 22:32 Print reply

Posts: 735
zundapp/kreidler knalt in de 50 klasse. zundapp met 17pk houd je met modern spul ook moeilijk bij
 
DDV Senda
HersenSpinsel 29-5-2006 22:35 Print reply

Posts: 2984
agja, het gaat mij toch meer om de hobby en de lol die je er van hebt :P winnen is leuk maar niet het belangrijkste
 
HPT www.derbi-club.com!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 29-5-2006 22:36 Print reply

Posts: 17931
het is niet de bedoeling dat iedereen hier ff zn setup neerknalt met de vraag hoe hard t loopt
 
honda-mbx 29-5-2006 22:37 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Ik heb de volgende vraag @ts ik leen je topic eem:

Kan ik met dat moderne spul meekomen met de volgende setup @MB:
50cc getuned;
183,91 uitlaat (met fluiters)
114,62 spoel
114,62 boost
34,41 blowdown
en aux poorten

16mm d'o
hpi 2005
Malossi 6v
Opmaat uitlaat


mee doen is leuk maar ik denk dat je geen kans maakt..
spoelers liggen sowieso te laag en blowdown te hoog.
 
ik vlam je..
MT70-nolimit 29-5-2006 22:39 Print reply

Posts: 4323
ik wil weten of ik wat te vertellen heb tegen die carterinlaat-aso's
 
gaat lang goed
HayeSM 29-5-2006 22:41 Print reply

Posts: 3052
gvd.. k zit nu weer kut hard te denken aan een 70ccertje :P
gewoonweg omdat het niet veel scheeld int geld, en toch harder gaat :P
50 manston is even duur als 70 manston
pijpjes zijn ook even duur
hpitje scheelt niets natuurlijk :P
alleen mis carbje.. naja.. die 2 tientjes


maarja, nog even over die 50 settup, wat is beter qua carb, een 16 valstroom of een 16 vlakschuif.. of miss 14 dell bewerkt
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
Joostvdw 29-5-2006 22:42 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
ik wil weten of ik wat te vertellen heb tegen die carterinlaat-aso's


carterinlaat ga je in theorie niet sneller van

je zou eigenlijk eens je bromboer lief moeten aankijken en vragen of je een poortmap mag maken van een snelle derbi cil ofzo, die waardes terug rekenen naar de goeie slag en boring en dan heb je een snelle cil op je honda...
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
MT70-nolimit 29-5-2006 22:44 Print reply

Posts: 4323
denk dat ik met mijn specs al aardig aan de derbi normen zit

Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 29-5-2006 om 22:45 uur.
 
gaat lang goed
inhumain 29-5-2006 23:33 Print reply

Posts: 735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
gvd.. k zit nu weer kut hard te denken aan een 70ccertje :P
gewoonweg omdat het niet veel scheeld int geld, en toch harder gaat :P
50 manston is even duur als 70 manston
pijpjes zijn ook even duur
hpitje scheelt niets natuurlijk :P
alleen mis carbje.. naja.. die 2 tientjes


maarja, nog even over die 50 settup, wat is beter qua carb, een 16 valstroom of een 16 vlakschuif.. of miss 14 dell bewerkt


neem voor de gein s contact op met vrp in ophemert. die doen nogal veel originele derbi cilinders tunen en racen er ook mee. heb daar een cil gezien waar hij 16pk mee heeft gescoord. zag er erg netjes uit. ori derbi cilinder heb ik het over
 
DDV Senda

Dit topic is 4374 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved