HayeSM |
30-4-2006 19:50 |
 Posts: 3052 |
oke, opmaat kan altijd nog... ik wil eerst met een fabriekspijp rijden.
|
|
Appie SXV550 .. the hooligans choice |
|
tsxj oran |
30-4-2006 19:50 |
 Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]
je maakt bijna nooit in 1 keer een goede opmaat uitlaat, omdat het altijd testen is etc, het is niet even een formule invullen en klario.
maar een goeie opmaat kan idd beter wezen dan een fabrieks uitlaat, alleen presteerd een fabriek pijp meestal zo goed dat opmaat niet altijd word toegepast.
ja maar als jij iemand vind die thuis is in brommer/motor uitlaatjes, en die voor jou wel die opmaat wil bouwen, je kan hem laten berekenen en dan hoef je niet perse 400 eu ervoor neer te tellen
|
|
oud |
|
IzzY |
30-4-2006 19:52 |
 Posts: 1266 |
-hebo manston/ doppler
-yasuna r2
-hpi, voor budget, anders malossi
-16mm, (ergens vaag gehoord dat je beter een kleinere dellorto carb kunt late bewerken die dan veel beter scoort.)
volgens mij moet dat wel leuk lopen.
|
|
derbi-forum.nl/kneuzeclub |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
30-4-2006 19:52 |
 Posts: 12846 |
Hoe kom jij trouwens op die 400?
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
mcdronkz |
30-4-2006 19:53 |
|
honda-mbx |
30-4-2006 19:54 |
 Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]
ja maar als jij iemand vind die thuis is in brommer/motor uitlaatjes, en die voor jou wel die opmaat wil bouwen, je kan hem laten berekenen en dan hoef je niet perse 400 eu ervoor neer te tellen
nou en, hoef je voor fabrieks pijp ook niet.
|
|
ik vlam je.. |
|
IzzY |
30-4-2006 19:54 |
 Posts: 1266 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]
nou en, hoef je voor fabrieks pijp ook niet.
wellus
|
|
derbi-forum.nl/kneuzeclub |
|
honda-mbx |
30-4-2006 19:55 |
|
HayeSM |
30-4-2006 19:55 |
 Posts: 3052 |
ori tuned zal nooit voldoende presteren lijkt mij? heb daar nog cilindertjess van liggen namelijk.
yasuni spr2, is daar een bovenlangse versie van?
en @ izzy, een kleinere als 16mm en die bewerken, of een 16mm bewerken?
|
|
Appie SXV550 .. the hooligans choice |
|
HondaMT5TK |
30-4-2006 19:56 |
Posts: 409 |
yasuni r2 is onderlangs  zijn nog weinig mensen die m getest hebben volgens mij maar schijnt wel goed te zijn.
|
|
Rieju RR sprinter :b |
|
-Tom- |
30-4-2006 19:58 |
 Posts: 4152 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
afbeelding
afbeelding
Fix gewoon zoiets, ben je direct klaar.
Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 30-4-2006 om 19:53 uur.
Dat "fix" je ook gewoon zo ff  das echt niet plug en play. En zo snel is hij dan ook nog niet eens, zo'n 80cc cilinder op een kreidlerblok.
|
|
FTS Member |
|
IzzY |
30-4-2006 19:59 |
 Posts: 1266 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
@ izzy, een kleinere als 16mm en die bewerken, of een 16mm bewerken?
kleinere carb als 16mm, hoorde zoiets uit de richting van sobw,
zal eens na vragen, kweet het niet zo precies meer.
|
|
derbi-forum.nl/kneuzeclub |
|
drd erik |
30-4-2006 20:01 |
Posts: 363 |
manston 50
pro race bovenlangs 50 uitlaat
hpi oid
carters bewerken
16mm keihin
spruitstuk (ori bewerkt ofzo)
dan heb je n zeer leuk setupje
|
|
|
|
-Tom- |
30-4-2006 20:02 |
 Posts: 4152 |
denk je dat je daarme serieus kans maakt bij serieuze sprints???
|
|
FTS Member |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
30-4-2006 20:02 |
 Posts: 13700 |
daar mag je max met 16mm op 50cc rijden in supermotard en sportklasse
|
|
|
|