Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat is sneller malossi of getunede eurokit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 586 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36240 - wat is sneller malossi of getunede ...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2674 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BSTS 11-4-2006 17:41 Print reply

Posts: 4241
ik heb een broer die heeft een aantal jaren op een malossi gescheurd.
die had een chroom wand dacht ik.

later is die nog getuned. en nu rijd mijn kameraad ermee.

er is 1 keer nu een nieuwe zuiger in gekomen.
ding loopt allerjezus hard iig.

en kwaliteit.
 
sprintjah
wietplant 11-4-2006 18:04 Print reply

Posts: 2092
ik heb zelf ook met een mallossie gereden . gewoon goede kwalitijd en best snel
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
HONDARACINGTEAM 11-4-2006 18:13 Print reply

Posts: 1806
ik heb dus polini gereden en eurokit met exact dezelfde setup en de top bij polini was bij mij 81,7 en bij mijn eurokit ongetuned 88,7 km/h

dus ik denk dat de getunede eurokit de mallosie der makkelijk uitrijd als die goed getuned is tenminsten.

een goede tuner kan namelijk elke cilinder snel maken
 
Marthin 11-4-2006 19:02 Print reply

Posts: 6164
als de Airsal (Vroegere Eurokit) goed getuned is, dan is deze sneller dan de onbewerkte malossi.


Dit bericht is gewijzigd door Marthin op 11-4-2006 om 19:03 uur.
 
blauhuster 15-4-2006 11:31 Print reply

Posts: 57
van de eurokit is de inlaat en de uitlaatpoort bijgevijlt en de spoelpoorten groter gemaakt heeft dus niet een supergrote beurt gehad maar ik heb thuis nog een 16 mikuni liggen is dat wat een geschikte caburateur voor achter deze setup, want ik dagt eraan om een 18 of 20 mm te kopen maar alst met een 16 kan ken ik dat geld mooi besparen
 
80cc airsal, 24mm S6
mulder 15-4-2006 11:34 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blauhuster
van de eurokit is de inlaat en de uitlaatpoort bijgevijlt en de spoelpoorten groter gemaakt heeft dus niet een supergrote beurt gehad maar ik heb thuis nog een 16 mikuni liggen is dat wat een geschikte caburateur voor achter deze setup, want ik dagt eraan om een 18 of 20 mm te kopen maar alst met een 16 kan ken ik dat geld mooi besparen


zeker een 18 keihin nemen
 
blauhuster 15-4-2006 19:18 Print reply

Posts: 57
mja kan wel
 
80cc airsal, 24mm S6
The Catfish 15-4-2006 19:51 Print reply

Posts: 1337
natuurlijk kan een getunede eurokit
sneller als een standaard malossi.

als je maar GOED tuned, en alles goed afsteld.


 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
Jarco 15-4-2006 20:07 Print reply

Posts: 4520
idd, en een 16 mm kan opzich ook wel
 
Timon88 15-4-2006 20:20 Print reply

Posts: 1477
ik had een getunde eurokit op mn mtx ac stage 3 of 4. met:
- homoet racing special
- 20mm mikuni met powerfilter
- 4 bak

reed ong 100 km/h maar was licht vertand, trok als een malle op boekte bijna alle scoots eurokit is behoorlijk snel
 
Holland-Meeting
blauhuster 16-4-2006 19:21 Print reply

Posts: 57
ik wil graag wel wat meer informatie van de malossi cilinder
 
80cc airsal, 24mm S6
MT70-nolimit 16-4-2006 19:23 Print reply

Posts: 4323
Gewoon ff de search gebruiken daar staat meer dan zat over Malossi spul
 
gaat lang goed
blauhuster 16-4-2006 19:26 Print reply

Posts: 57
ik weet dat malossi het snelst is van alle niet-getunede cilinders is maar welke caburateur kan ik er het beste achter gooie ik heb nu een bos uitlaat eronder

 
80cc airsal, 24mm S6
Hondalover19 17-4-2006 21:31 Print reply

Posts: 1255
En hoe ziet je nu het verschil tussen een malossi Ot en nt ?Ot heeft chroom wand en nt nicasil?of juist andersom?
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
Jarco 17-4-2006 21:48 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blauhuster
ik weet dat malossi het snelst is van alle niet-getunede cilinders is maar welke caburateur kan ik er het beste achter gooie ik heb nu een bos uitlaat eronder




18 keihin
 

Dit topic is 2674 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved