Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen" topic - deel 11

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 826 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #36053 - "Kleine vragen" topic - deel 11
Pagina 81 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 73690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StormingSoul 14-4-2006 19:53 Print reply

Posts: 503
Bij hoeveel kilometer moet je ONGEVEER je zuiger vervangen en wanneer je zuigerveren, bij am-6 blok.

(..Iemand bij een brommerwinkel zei tegen mij bij 8000 je ZUIGER en je zuigerveren!?)
 
-XyS- 14-4-2006 20:01 Print reply
Posts: 609
8000 is wel erg weinig volgensmij,,, eerder 12000~15000 zou ik doen :P
en dan meteen ff wat andere dinge reviceren en checken enzo.

bij 10.000 wel aanbevolen je zuigerveren te vervangen volgensmij :x
 
vroeeemmmmMmMmmmmmmM
Sypie_Honda 14-4-2006 20:04 Print reply

Posts: 13830
als ik mijn slang van de luchtbak naar mijn carb er af haal, is hij altijd een beetje nat (benzine)van binnen. niet super erg ofzo gewoon een btje vochtig.

duid dit op een lek membraan?

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-XyS- 14-4-2006 20:14 Print reply
Posts: 609
nee volgensmij is dat altijd zo, er gaat altijd benzine naar je luchtfilter toe.

Dit bericht is gewijzigd door -XyS- op 14-4-2006 om 20:19 uur.
 
vroeeemmmmMmMmmmmmmM
hasj volle gasj 14-4-2006 21:17 Print reply

Posts: 735
hey

heeft een orgineele honda mt 80cc cilinder een boostpoort boven de inlaatpoort.
want ik heb een getunede cil en die heeft dat en een vriend van me zegt dat een orgi cil dat ook heeft.

 
mb-gek 14-4-2006 21:27 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StormingSoul
Bij hoeveel kilometer moet je ONGEVEER je zuiger vervangen en wanneer je zuigerveren, bij am-6 blok.

(..Iemand bij een brommerwinkel zei tegen mij bij 8000 je ZUIGER en je zuigerveren!?)

wrom zoiets lullig niet compleet vervangen

ik zou zelf nooit veren vervangen maar altijd compleet met zuiger

zeker als het om zon ori zooitje gaat waarbij een zuiger geen drol kost

en hoeveel km?
gewoon tot ie merkbaar minder lekker gaat rijden zou ik doen
sommige redden het niet tot de 10 k maar me broer reed makkelijk 20 k met een derbi blok ( vergelijkbaar met am6 als je naar slijtage kijkt)
 
Jorn 14-4-2006 22:07 Print reply

Posts: 2780
wat zou het kosten om een uitlaat opnieuw te verchromen?? Wat komt er bij kijken en hoe hou je de gaten dicht zodat het verchroomsel niet IN de uitlaat komt? Heeft iemand een adresje waar je het kan doen?? Omg Uden?

Dit bericht is gewijzigd door jorn op 14-4-2006 om 22:08 uur.
 
bobje 14-4-2006 22:09 Print reply

Posts: 2955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorn
wat zou het kosten om een uitlaat opnieuw te verchromen?? Wat komt er bij kijken en hoe hou je de gaten dicht zodat het verchroomsel niet IN de uitlaat komt? Heeft iemand een adresje waar je het kan doen?? Omg Uden?

Dit bericht is gewijzigd door jorn op 14-4-2006 om 22:08 uur.


verchromen is(vooral in Nederland) h??l erg duur kan ik je vertellen.
 
Sooner or later it's lager time
Jorn 14-4-2006 22:14 Print reply

Posts: 2780
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobje
[...]


verchromen is(vooral in Nederland) h??l erg duur kan ik je vertellen.

hoeduur ong?
 
Ariej 14-4-2006 22:19 Print reply

Posts: 3685
ik geloof dat het aardig wat honderdjes kost voor een litertje, het komt er gewoon op neer dat je 90% zeker goedkoper uitbent als je nieuwe uitlaat koopt
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
HondaHeus 14-4-2006 23:39 Print reply

Posts: 1489
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HondaHeus
Vriend van me (tja kheb er zoveel met een brommer maar niet lid zijn van bf) heeft een mb. Nou is het probleem dat hij in de 1 niet goed trekt vanaf het begin. Hij blijft heel lang opdezelfde toeren, en dan na 5-10 seconden gaat ie pas door en dan loopt ie ook wel redelijk goed. Enig idee waar het aan kan liggen? Mssn te groot vertand (weet zo niet welke verhouding het is)



Edit:

Ook loopt de carb over, als je hem aan hebt, en je staat stil. Hoe komt dit? Want hij krijgt benzine, maar het is alsof hij teveel krijgt en dan loopt hij over.

 
Chappy 15-4-2006 8:36 Print reply
Posts: 1053
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chappy
als ik optrek, vanuit een bocht of als ik wat meot afremmen fzo, stotterd mn brom ff, nja tis niet echt stotteren hij houd een paar sec in, het lijkt meer er meer op alsof mn brom ff geen benzine krijgt, of dat ik ff snel, hard, de rem in knijp(mss beetje rare omschrijving..) dit doet ie dan 2 ? 3 keer fzo en dan rijd mn brom verder weer helemaal fijn

waardoor komt dit?



als antwoord kreeg ik te horen dat ik mn gasnaald omhoog moest doen, heb hem nu 2 standjes omhoog gezet, nu rijd mn brom al stukken beter, alleen als ik lang rijd(zon 8 km fzo) dan begint ie weer met stotteren als ik optrek, moet mn gasnaald dan nog 1 standje omhoog? of ligt het ergens anders aan
 
Work in progress
b e r t 15-4-2006 8:48 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorn
wat zou het kosten om een uitlaat opnieuw te verchromen?? Wat komt er bij kijken en hoe hou je de gaten dicht zodat het verchroomsel niet IN de uitlaat komt? Heeft iemand een adresje waar je het kan doen?? Omg Uden?

Dit bericht is gewijzigd door jorn op 14-4-2006 om 22:08 uur.


volgens mij kun je dan beter een nieuwe uitlaat kopen
 
Sypie_Honda 15-4-2006 9:01 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hasj volle gasj
hey

heeft een orgineele honda mt 80cc cilinder een boostpoort boven de inlaatpoort.
want ik heb een getunede cil en die heeft dat en een vriend van me zegt dat een orgi cil dat ook heeft.



een boostpoort boven de uitlaat poort
hoe wil je dat hebben?

bedoel je niet tegen over de uitlaatpoort? of bedoel je miss fluitpoorten?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Inox 15-4-2006 10:00 Print reply

Posts: 271
Is een squiqh van 0.5 te krap voor een derbi (70cc hebo manston replica, 28mm dellorto, hpi, opmaat uitlaat...) ?
 
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/

Dit topic is 73690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 81 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved