Pitre |
9-4-2006 23:30 |
 Posts: 4066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]
je moet hem koud iets hoger afstellen
dat ie warm lager loopt hoort zo
ja maar koud looptie voor mij gevoel gwoon echt TE hoog in toeren.. maar als die dan na tijdje rijden goed warm is en je laat hem gwoon ff draaien dan staat die echt op 't punt om uit te vallen zo weinig toeren maaktie dan. Hij stotterd ook niet oid.. start ook zonder choke moet wel paar keer gas geven dan van te voren.
|
|
Ja en? |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
9-4-2006 23:31 |
 Posts: 10560 |
gooi hem op de choke als hij koud is
paar x gasgeven voordat je begint met kicken haalt ook niks uit , das hetzelfde als paar x lief over de tank aaien
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Pitre |
9-4-2006 23:34 |
 Posts: 4066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
gooi hem op de choke als hij koud is
paar x gasgeven voordat je begint met kicken haalt ook niks uit , das hetzelfde als paar x lief over de tank aaien
waarom zou ik hem op choke gooie?
en gas geven van te voren maakt zeker wel wat uit
|
|
Ja en? |
|
mb-gek |
9-4-2006 23:35 |
 Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pitre..
[...]
waarom zou ik hem op choke gooie?
en gas geven van te voren maakt zeker wel wat uit
omdat je een koude brommer met shoke hoort te starten
daar is zon ding voor gemaakt
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
9-4-2006 23:35 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pitre..
[...]
waarom zou ik hem op choke gooie?
en gas geven van te voren maakt zeker wel wat uit
op de choke gooien omdat hij dat mischien iets lager stationair loopt
waarom zou gasgeven van te voren helpen dan ?
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Lykantroop |
9-4-2006 23:35 |
 Posts: 4754 |
vanmiddag allemaal geratel uit mn cilinder toen hij stationair draaide, daarna viel hij uit. meteen weer gestart en liep gewoon perfect. kan dit veel kwaad? of hoor je vaker af en toe je zuigerveren? (bij mij was het trouwens de 1e keer dat me dit opviel oid)
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
9-4-2006 23:37 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop
vanmiddag allemaal geratel uit mn cilinder toen hij stationair draaide, daarna viel hij uit. meteen weer gestart en liep gewoon perfect. kan dit veel kwaad? of hoor je vaker af en toe je zuigerveren? (bij mij was het trouwens de 1e keer dat me dit opviel oid)
ik heb het nog nooit gehoord , het lijkt me niet goed . mischien voor de zekerheid de boel even nakijken .
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Lykantroop |
9-4-2006 23:38 |
 Posts: 4754 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
ik heb het nog nooit gehoord , het lijkt me niet goed . mischien voor de zekerheid de boel even nakijken .
het zit nou net ongeveer een maand in elkaar en rijd beter dan het in een halfjaar gedaan heeft... alles ook gedouble checked bij t in elkaar zitten, ik geloof dat dat wel goed zit. ik maak m wel open als hij t niet meer doet
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
9-4-2006 23:41 |
 Posts: 10560 |
zo rij ik ook een half jaar , en toen het begon te rammelen heb ik een andere demper erop gezet , die meer herrie maakt zodat ik niks meer hoor
werkt perfect
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Lykantroop |
9-4-2006 23:42 |
 Posts: 4754 |
hehe ja, t kan opzich wel wat hebben, ik maak me ook geen zorgen ofzo, mn cilinder is vrij sterk, heeft al veel doorstaan
|
|
|
|
RM-sm |
9-4-2006 23:44 |
 Posts: 3908 |
weet iemand ongeveer de maten van een big one demper ( voor cross brommer) en de aansluiting ( foto zou makkelijk zijn )
|
|
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared |
|
Razor |
10-4-2006 11:09 |
 Posts: 1554 |
ik rijd dalijk rond met een bewerkte Hebo Manston Replica 50cc, hebo bovenlangse uitlaat, en Dellorto vlak 19mm.
Maakt het uit of ik nou een IRIS ketting voor 20 euro koop, of gewoon een imitatie-origneel voor 8 euro...
ik heb met mijn orginele ketting ook meer dan een jaar gereden, welliswaar lichtere setup. Dus of het zo noodzakelijk is om zo'n IRIS ketting te kopen??
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
mcdronkz |
10-4-2006 11:10 |
 Posts: 32777 |
Op dat spul moet je niet besparen, ook al rij je geheel origineel.
|
|
|
|
mulder |
10-4-2006 11:12 |
 Posts: 13701 |
Die imitatie dingen rekken veel meer uit dan iris, en slijten je tandwielen ook veel harder, als je gewoon wilt dat het zooitje niet slijt haal je nieuwe tandwielen en een nieuwe ketting (liefst regina).
|
|
|
|
Razor |
10-4-2006 11:14 |
 Posts: 1554 |
ok duidelijk  thx
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|