bobje |
8-4-2006 18:48 |
 Posts: 2955 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
je helm heeft zeg maar een kreukel zone om het maar te noemen, en zoals je bij menig autoongeluk hebt gezien kan je een kreukel zone maar 1x gebruiken het vangt te klap op, en vervangen maar, bij je helm zie je het niet goed
koop jij ook een nieuwe helm als je hem hebt laten vallen?
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
Flybike |
8-4-2006 18:48 |
Posts: 2120 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR
http://annica.in-cyb....net/en/inch_cm.html
klopt 2,54 idd
Dit bericht is gewijzigd door FazuL NSR op 8-4-2006 om 18:47 uur.
Daar ben k dus niks mee ;(
Ik moet kiezen tssn 18inc 24 inch 26inch en ga zo maar door
Ik kom 52.8 uit
|
|
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard |
|
Royal Club |
8-4-2006 18:50 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bobje
[...]
koop jij ook een nieuwe helm als je hem hebt laten vallen?
licht eraan van hoe hoog, als er een deuk in zit, of iig als ie niet meer egaal is als je er met je hand overheen gaat mag ie in je vitrine als aandenken
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
MT70-nolimit |
8-4-2006 18:52 |
 Posts: 4323 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
licht eraan van hoe hoog, als er een deuk in zit, of iig als ie niet meer egaal is als je er met je hand overheen gaat mag ie in je vitrine als aandenken
vind ik een beetje verkoperspraat, ik heb zelf een dure arai helm, die zou je moeten redden als je met ene motor met 250 onderuit gaat, het zou een beetje slap zijn als die helm ook beschadigt van een meter uit je handen vallen
|
|
gaat lang goed |
|
Royal Club |
8-4-2006 18:54 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
vind ik een beetje verkoperspraat, ik heb zelf een dure arai helm, die zou je moeten redden als je met ene motor met 250 onderuit gaat, het zou een beetje slap zijn als die helm ook beschadigt van een meter uit je handen vallen
begrijpend lezen knul, als jij je helm laat pleuren van een meter hoogte, jij pakt hem op en je voelt dat ie nog egaal is dan mag je em houden.
btw: ik weet het, zwaartekracht is lullig, maar hou die helm gewoon goed vast
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
8-4-2006 18:56 |
 Posts: 10560 |
helm op grond laten vallen is zolang er geen barsten oid inkomen geen probleem .
de helm vangt de klap op door het schuim aan de binnenkant in te laten veren , als je de helm op de grond laat vallen drukt er niks op dit schuim
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
bobje |
8-4-2006 18:58 |
 Posts: 2955 |
maarre, nog een keer mijn vraag:
Hoe kan het dat mijn brommer nauwelijks anders loopt met het luchtfilter aangesloten als zonder het luchtfilter aangesloten?
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
8-4-2006 19:00 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bobje
maarre, nog een keer mijn vraag:
Hoe kan het dat mijn brommer nauwelijks anders loopt met het luchtfilter aangesloten als zonder het luchtfilter aangesloten?
je luchtfilter laat heel makkelijk lucht door
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
bobje |
8-4-2006 19:01 |
 Posts: 2955 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
je luchtfilter laat heel makkelijk lucht door
Standaard luchtfilter, laat toch niet zoveel lucht door?
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
8-4-2006 19:05 |
 Posts: 10560 |
blijkbaar genoeg om hem net zo goed te laten lopen
idee van een luchtfilter is om zoveel mogelijk lucht door te laten zonder vuil
anders hadden ze de carb wel dichtgetimmerd
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Royal Club |
8-4-2006 19:06 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
blijkbaar genoeg om hem net zo goed te laten lopen
idee van een luchtfilter is om zoveel mogelijk lucht door te laten zonder vuil
anders hadden ze de carb wel dichtgetimmerd
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
honda_freak |
8-4-2006 19:28 |
 Posts: 7650 |
kwam vandaag iets interesants tegen:
Ik reed een kleine 750/1000 meter op 9,7k toeren en met de choke uit voor ff de extra benzine/smering aangezien ik in de regel niet boven de 8k uit kom  Toen liet ik t gas los, want er kwam een rotonde aan en op dat moment het geluid dat je hoort als je geen benzine meer hebt. Gelijk uitgevallen, gas geven, gaf geen ander geluid echt ofzo.. En tot stilstand gekomen.. Ik wachtte 2 tellen, serieus niet meer, kickte en hij startte zonder problemen en ik kon weer verder.. nog even geprobeerd op 9k toeren of er iets raars was.. maar helemaal niets aan de hand verder.. Kheb een 18mm keihin met sproeier 125 op een athena 70 met een techno bochtje..
wat zou een logische verklaring kunnen zijn??
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
J-master |
8-4-2006 19:30 |
 Posts: 1158 |
Merk je het verschil tussen carbon of ori membraanklepjes bij derbi??
|
|
als je brommer niet rolt moet je geld rollen |
|
peertjuh |
8-4-2006 19:32 |
 Posts: 701 |
hoe verweider je een adv.?
|
|
investeer in alcohol, meer procenten haal je nergens uit |
|
honda_freak |
8-4-2006 19:33 |
 Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: J-master
Merk je het verschil tussen carbon of ori membraanklepjes bij derbi??
probeer t  carbon is opzich wat soepeler dan metaal.. dus dat heeft t voordeel dat t eerder verder open is.. en t nadeel dat t wss ook eerder zal gaan zweven.. T voordeel van carbon is voornamelijk dat als t breekt je cilinder hier wat minder van merkt..
of je hier dus echt wat van merken.. ik betwijfel t..
Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 8-4-2006 om 19:34 uur.
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|