Suzuki tsx |
27-4-2006 11:53 |
 Posts: 617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zulu007
hoe zet ik de zuigerveren zo om de zuiger dat ik de cilinder eromheen kan zetten want ik krijg de cilinder er niet omheen.
beetje noob-question, maja
aan je zuigerveren is een kant een beetje schuin en de andere kant helemaal plat
die schuine kant naar boven
|
|
|
|
Flybike |
27-4-2006 11:53 |
Posts: 2120 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zulu007
hoe zet ik de zuigerveren zo om de zuiger dat ik de cilinder eromheen kan zetten want ik krijg de cilinder er niet omheen.
beetje noob-question, maja
Zuigerveren samendrukken dat de uiteinden tegen de zuigerslotjes aanlduwen.. Puntjes die in de groefjes uitsteken van de zuiger
http://img.2dehands...._1-senda-sm-2001.jpg
Die kap is gwn FOUT
Dit bericht is gewijzigd door Flybike op 27-4-2006 om 11:54 uur.
|
|
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard |
|
zimpie |
27-4-2006 12:06 |
 Posts: 425 |
wat gaan jullie allemaal met stuntdag doen..?
|
|
|
|
honda_for_life.com |
27-4-2006 12:06 |
 Posts: 4176 |
jeeuh cillinders binnen(een Ge2 en een Gt4)
kan ik eindelijk wat sneller
maar mijn vraag:
wat zijn voor deze cillinders leuke uitlaatjes(niet te duur)
|
|
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)? |
|
wimpie0050 |
27-4-2006 12:35 |
 Posts: 147 |
jow ik had een vraag is een yamaha dtr voorvork opgebouwd uit een yamaha dt voorvork???
|
|
|
|
MT70-nolimit |
27-4-2006 12:47 |
|
-XyS- |
27-4-2006 13:18 |
Posts: 609 |
bij een koude motor loopt mn brommer best hoog stationair (stationair schroef best wel ingedraait denkik)
maar als hij goed warm is valt ie uit, betekent dat dan dat je een te grote sproeier erin hebt zitten ?:x
|
|
vroeeemmmmMmMmmmmmmM |
|
zeno |
27-4-2006 13:57 |
 Posts: 1595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -XyS-
bij een koude motor loopt mn brommer best hoog stationair (stationair schroef best wel ingedraait denkik)
maar als hij goed warm is valt ie uit, betekent dat dan dat je een te grote sproeier erin hebt zitten ?:x
wat is je setup in je sproeiermaat
|
|
bier drinken en kut roepen |
|
tsxj oran |
27-4-2006 14:36 |
 Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -XyS-
bij een koude motor loopt mn brommer best hoog stationair (stationair schroef best wel ingedraait denkik)
maar als hij goed warm is valt ie uit, betekent dat dan dat je een te grote sproeier erin hebt zitten ?:x
eerder te kleine sproeier
|
|
oud |
|
honda_for_life.com |
27-4-2006 14:39 |
 Posts: 4176 |
wat kost het om een nsr blok te reviseren(aan matteriaal)
|
|
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)? |
|
tsxj oran |
27-4-2006 14:40 |
 Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_for_life.com
wat kost het om een nsr blok te reviseren(aan matteriaal)
wat wil je precies reviceren?? krukas lagerstjes en 2 keringen kan je voor ongeveer 15 eu hebben, wil je alle keeringen en lagers vervangen ben je rond de 40 a50 euro kwijt
|
|
oud |
|
honda_for_life.com |
27-4-2006 14:42 |
 Posts: 4176 |
tnx, dat kost dat dus minder dan gedacht
|
|
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)? |
|
Ariej |
27-4-2006 14:42 |
 Posts: 3685 |
prijs van krukaslagers valt tegen, 1 lager koste me 12 euro geloof ik, en zo een keerringsetje kost 6 euro ofzo (hele blok)
al wil je hem helemaal reviseren kan het snel 60/70 euro kosten (onderdelen)
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
tsxj oran |
27-4-2006 14:43 |
 Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
prijs van krukaslagers valt tegen, 1 lager koste me 12 euro geloof ik, en zo een keerringsetje kost 6 euro ofzo (hele blok)
al wil je hem helemaal reviseren kan het snel 60/70 euro kosten (onderdelen)
dan ben je gewoon zeer hard genaait, ik haal bij een lager boer voor 4 euro per stuk een skf c4 lager
|
|
oud |
|
koekie - Administrator |
27-4-2006 14:44 |
 Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
prijs van krukaslagers valt tegen, 1 lager koste me 12 euro geloof ik, en zo een keerringsetje kost 6 euro ofzo (hele blok)
al wil je hem helemaal reviseren kan het snel 60/70 euro kosten (onderdelen)
klopt, bij mij koste de lagers 12 en 15 euro, keerring setje 7 euro en als je dan ook nog alle andere lagers etc doet ben je wel iets meer kwijt dan wat je in gedachte had denk
@ Tsx oran: dan ben ik ook hard genaait dus..  maargoed.. tis 1 malig voor mij  en had toen tog geld zat.. t is nu iig 100% in orde
Dit bericht is gewijzigd door koekie op 27-4-2006 om 14:45 uur.
|
|
Haaks de hoek om! |
|