Quote:Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
Hoe kan het dat mijn tsx steeds minder hard gaat rijden?
heeft volgens mij nog wel evenveel compressie enzo
setup is dit:
70cc eurokit
16mm mikuni cabr
malossi uitlaat
ori luchtfilter met 4 gaten
tandwielverhouding 12-53
Hij reed met deze setup 70-75kmh deed ie ook emt 50snel enigste verschil is dus dat ie wel ietsjes beter doortrekt
Wat kan ik nakijken?
Je bent veelste ligt vertand.
Als je 75 rijd met een 70,16 en een malossi uitlaat, kan je alleen nog maar te licht vertand zijn of je filter is kut..
Als je 75 rijd met een 70,16 en een malossi uitlaat, kan je alleen nog maar te licht vertand zijn of je filter is kut..
dan nog hij stottert nu ook beetje in hoge toeren
edit ik zal eerst wel es kleinere sproeier proberen ofzo
zit nu 85 in met clipje op et laagst en krijgt iets teveel benzine
Dit bericht is gewijzigd door tsxxxx op 25-4-2006 om 16:42 uur.
wat is stotteren en wat is bwooaap nou? welk van de 2 is te veel lucht?
En hoe komt het dat hij niet stationair loopt, maar niet in toeren schiet en als ik een beetje gas geef hij een beetje bwoap doet maar wel blijft lopen en als ik dan meer gas geef hij goed geluid geeft en in toeren omkomt maar als ik teveel gas geef hij hoog in toeren komt en dan met een bwwooaaaaap uitvalt?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: MrOi
wat is stotteren en wat is bwooaap nou? welk van de 2 is te veel lucht?
En hoe komt het dat hij niet stationair loopt, maar niet in toeren schiet en als ik een beetje gas geef hij een beetje bwoap doet maar wel blijft lopen en als ik dan meer gas geef hij goed geluid geeft en in toeren omkomt maar als ik teveel gas geef hij hoog in toeren komt en dan met een bwwooaaaaap uitvalt?
me nsr kan niet meer met z'n achterwiel blokkeren en remt nu vet klote achter .. en dit is sinds ik met me kettingspanners ben gaan klote ..
had ze strakker gezet ( ketting stond slap ) maar dat reed vet slecht dus had ik hem weer wat losser gezet en nu zit hij BIJNA net zo los als ik had en nu ben ik dus alleen maar achteruit gegaan :P
me rem doet het slecht ( kan ook niet meer blokkeren )
en me ketting hangt slap en me ketting loopt niet mooi over de tandwielen kan foto maken op verzoek ..
iemand idee wat ik verkeerd heb gedaan of is het gewoon tijd om nieuwe ketting + tandwielen te kopen en remsegmenten .. ALWEER .. ?
Dit bericht is gewijzigd door jeffreyyy op 25-4-2006 om 16:52 uur.
er is mij laatst gezegd dat het goed is om wat 2T olie in je cilinder te doen alstie open is geweest+niuewe zuigerveren.
mijn vraag is: mineral 2T olie of synthetische 2T olie.
en is dit echt nodig want dat scheelt me een rit naar de bromboer.
laatste vraag, waar zit die schroef op het kapje van de rechterblokhelft die moet overstromen als je genoeg carterolie heeft? is dat die aan de zijnkant waar er een kabel het kapje in gaat?
alvast bedankt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: jeffreyyy
me nsr kan niet meer met z'n achterwiel blokkeren en remt nu vet klote achter .. en dit is sinds ik met me kettingspanners ben gaan klote ..
had ze strakker gezet ( ketting stond slap ) maar dat reed vet slecht dus had ik hem weer wat losser gezet en nu zit hij BIJNA net zo los als ik had en nu ben ik dus alleen maar achteruit gegaan :P
me rem doet het slecht ( kan ook niet meer blokkeren )
en me ketting hangt slap en me ketting loopt niet mooi over de tandwielen kan foto maken op verzoek ..
iemand idee wat ik verkeerd heb gedaan of is het gewoon tijd om nieuwe ketting + tandwielen te kopen en remsegmenten .. ALWEER .. ?
Dit bericht is gewijzigd door jeffreyyy op 25-4-2006 om 16:52 uur.
helpt niet .. meteen al gedaan en nu hoef ik er maar aan te raken om te remmem maar zelfs als ik erop ga staan blokkeerd hij niet ..
en over die ketting ?..