ik heb mijn frame gecoat alleen nu kan ik mijn frame-nummer helemaal niet meer lezen.(zit dikke laag verf overheen dus)
hoe krijg ik dit het snelst en makkelijkst weer leesbaar?
Dit bericht is gewijzigd door mtx-rijder op 5-4-2006 om 19:13 uur.
ik zou het even bij je bromboer gaan vragen,
Als je het nog hebt staan op je verzekerings/datatech papieren kun je het er misschien ook in laten slaan, maar dat is wel illegaal voor zover ik weet
correct me if i'm wrong
goed proberen schuren en zodra je ook maar iets ziet gelijk opschrijfen en gewoon rustig verder schuren
et staat er wel diep in dus je schuurt het niet zomaar weg
ik heb 3 haren op men borst, ik ben een beer! ik ben een beer! (8)
Ik had laatst een stuk ijzer in me koppelingscarter gevonden (echt hard.. staal ofzo)
En ik kwam er vandaag achter dat die dus tussen me tandwieltjes had gezeten.
Tussen dat grote tandwiel achter me koppelingsplaten & tandwiel op me krukas.
Je kan van dichtbij zien (bij dat grote tandwiel) dat hij enigzins is vervormt.
niet heel erg ofzo.. alleen een beetje dunner & dikker aan de rand (een helft is nog goed van dat tandje, andere helft dus enigzins vervormt)
nu vraag ik me af of het slecht is om er zo mee door te rijden (totdat het tandwieltje weer een beetje slijt dan)
of kan ik hem beter een beetje egaler vijlen?
want hiervoor hoef ik volgensmij neit een heel nieuw tandwiel ofzo?
Ik heb men uitlaat gespoten. Maar waarschijnlijk met de verkeerde lak. Is er eig goede lak die zeker houd en niet loslaat ??? Iemand ervaringen? ( Ik weet ook wel dat het hittebestendig moet zijn)
alvast dank
Dit bericht is gewijzigd door toon op 5-4-2006 om 20:21 uur.