Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Pro Forum - detoneren!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 766 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Pro Forum - Topic #36016 - detoneren!
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 82904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT70-nolimit 8-5-2006 21:46 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry
dat slaat nergens op. zeg dan niks!

mag jij mij vertellen hoe ik anders van mijn problemen afgekomen ben, alles geprobeerd, bougie afstand tot zuiger vergroten was de doorslaggevende factor zelfs met een squish van 1,0
 
gaat lang goed
Pingu 8-5-2006 21:50 Print reply
Posts: 1842
Het klopt wel dat als de cilkop te ver is afgedraaid, je dan problemen kunt krijgen. Hiervoor moet er echter wel veel afgedraaid worden, maar wat MT70-nolimit zegt klopt.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
barry 8-5-2006 21:59 Print reply

Posts: 7387
hmm nu ik er beter over na denk heb je achteraf toch wel gelijk.

ik zat in de trent van: je kunt afdraaien wat je wilt, maar als je de squish waarde gelijk houdt blijft de afstand zuiger/bougie ook zelfde, maar dat gaat niet op dus.

zal ik je maar dan bedanken voor de tip en dat eerst eens gaan proberen?
 
He?
MT70-nolimit 8-5-2006 22:05 Print reply

Posts: 4322
ja ik weet niet wat de diepte van je bougiegat nog is, beetje slecht te zien op de foto, moeiljk in te schatten

ik zou zeggen pak een ori kop en hou die er eens naast, kijk wat het verschil is, bij mij was dat een milimeter of 2 toen dat was te veel
 
gaat lang goed
barry 8-5-2006 22:09 Print reply

Posts: 7387
je kunt idd wel eens gelijk hebben. want hij is idd veel afgedraait de cil kop.

ik ben nu ook op zoek naar een andere 50cc cil kop.
 
He?

Dit topic is 82904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved