Quote:Oorspronkelijk gepost door: HONDARACINGTEAM
ja ik denk dat ie gepoetst moet worden maar is dit mogelijk bij 70 polini?
je zou een keer de hoon er heel kort doorheen kunnen doen
( een bedrijf dus)
maar welke maten heeft de kras en is die met de tune beurt niet weg te krijgen ?
dus is die niet weg geveilt na het tunen ivm met de hoogte
ben je er ook al achter waarom die vast liep? lijkt me redelijk belangrijk om te weten andere doet ie het straks miss weer?
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
ik heb net weer even gevoelt tot een mm boven de spoelpoort kan je net ff met je nagel tikken verder omhoog kom je er niet aan toe
laat hem dan tunen icm met honen, spoelers mm omhoog en je hebt daar geen last van. misschien hoef je alleen je bevels wat aan te passen.
ga eens naar een gespecialiseerd bedrijf, zei kunnen de cilinder zien, en kunnen je beter advies geven dan al die mensen hier bij elkaar die jou cilinder niet zien.
je zou een keer de hoon er heel kort doorheen kunnen doen
( een bedrijf dus)
maar welke maten heeft de kras en is die met de tune beurt niet weg te krijgen ?
dus is die niet weg geveilt na het tunen ivm met de hoogte
ben je er ook al achter waarom die vast liep? lijkt me redelijk belangrijk om te weten andere doet ie het straks miss weer?
ik heb een sterk vermoeden dat hij op de een of andere manier de laatse paar km de kop heeft geraakt want boven op de zuiger zaten ook wat putjes en in de kop dus ook hij ratelde ook wat dus ik denk dat ie de kop ietsje heeft geraakt
mijn flens van de bocht was trouwens ook door (scheur) maar ik denk dat dat daar niets mee heeft te maken.
Dit bericht is gewijzigd door HONDARACINGTEAM op 21-3-2006 om 19:42 uur.
ik heb een sterk vermoeden dat hij op de een of andere manier de laatse paar km de kop heeft geraakt want boven op de zuiger zaten ook wat putjes en in de kop dus ook hij ratelde ook wat dus ik denk dat ie de kop ietsje heeft geraakt
mijn flens van de bocht was trouwens ook door (scheur) maar ik denk dat dat daar niets mee heeft te maken.
vaak komen die putjes gewoon door het samenpersen van de afgebroken stukken zuigerveer, de zuiger raakt niet zomaar de kop, het kan wel check dan even je small end en big end lager
vaak komen die putjes gewoon door het samenpersen van de afgebroken stukken zuigerveer, de zuiger raakt niet zomaar de kop, het kan wel check dan even je small end en big end lager
der is g1 mm zuiger veer afgebroken de zuigerveer zit gewoon muurvast in de zuiger heb em er nu nog niet eens uitgekregen
ik heb net mijn krukas as na gecheckt wel spelling ik heb 14500 km gereden dus hij is mischien wel weer aan revisatie toe ik heb net mijn eurokit gemonteerd hoort het wel of hij weer tegen de kop tikt
dus ik denk dat de vastloper aan versleten lagers ligt of zie ik dat verkeerd?