Quote:Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19
Een Wp achtervering van een honda cr 250 van 2002 zou dat ook goed rijden op bv een mb ?Of zou zo'n vering wat te hard zijn?
ligt aan de plaats waar je de veer zet ( ver voor of achter op de brug )
de hoek dat de veer staat
de lengte van de brug
de staat van de veer
wanneer jij het te hard vind
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
ligt aan de plaats waar je de veer zet ( ver voor of achter op de brug )
de hoek dat de veer staat
de lengte van de brug
de staat van de veer
wanneer jij het te hard vind
ja zo maar bedoel de veer op zichzelf of die niet te hard dempt omdat die gemaakt voor cross
ja zo maar bedoel de veer op zichzelf of die niet te hard dempt omdat die gemaakt voor cross
als je hem voor op de brug zet heeft je wiel mee hefboom dus veert hij losser
heb je een langere brug net zo
is je veer versleten gaat is al het stugge eruit
als je veer heel schuin staat veer hij soepeler
dus dat een veer in een crosser stug is wil niet zeggen dat hij dat bij een mb ook is
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
als je hem voor op de brug zet heeft je wiel mee hefboom dus veert hij losser
heb je een langere brug net zo
is je veer versleten gaat is al het stugge eruit
als je veer heel schuin staat veer hij soepeler
dus dat een veer in een crosser stug is wil niet zeggen dat hij dat bij een mb ook is
ah zo bedoel je ik snap het . een Wp vering nieuwprijs 750 ? en nu op marktplaats voor 250?...nog veel geld vind ik mja Weet er iemand mss een goe merk van vering zoek echt een goede achtervering .En ook weer niet een Ohlins vering die kosten al over de 1000?
ah zo bedoel je ik snap het . een Wp vering nieuwprijs 750 ? en nu op marktplaats voor 250?...nog veel geld vind ik mja Weet er iemand mss een goe merk van vering zoek echt een goede achtervering .En ook weer niet een Ohlins vering die kosten al over de 1000?
reiger is ook sterk merk
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning