Ik heb een 20mm carb en 16mm inlaat op de cilinder. Lijkt me dat ik dan sproeiers moet gebruiken die normaal zijn voor 16mm. Dus geen 140 enzo, maar 90 en in die richting. Ofnie?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Harm
Ik heb een 20mm carb en 16mm inlaat op de cilinder. Lijkt me dat ik dan sproeiers moet gebruiken die normaal zijn voor 16mm. Dus geen 140 enzo, maar 90 en in die richting. Ofnie?
je bedoelt een 20 mm carb op een 16 mm spruit zetten?
heeft geen zin en een 20 mm carb op een inlaat van 16 mm heeft ook geen zin
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Bopmorn
kan ik wat gaten boren in me stuur mbt tot het wegwerken van kabels?
dat hij niet veel slapper word ofzo?
niet teveel gaten boren en het ligt ook aan de plek waar je ze boort. boor bijvoorbeeld niet in de 'bocht' vlak bij je hendels. als je snapt wat ik bedoel . daar kan best wat kracht op komen en dat moet dan niet worden verzwakt.
kameraad van mij moet nieuwe cilinder, op zijn derbi senda.
hij reed ori ontgrenst.
welke cilinder is het meest vergelijkbare kwa kwaliteit en snelheid.
hij wil niet dat zijn brommer harder of zachter gaat lopen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Ryz
Waar zit de ontluchtingsnippelop (van je schijfremmen)?
mischien een beetje domme vraag maar ik heb nog geen ervaring met schijfremmen dusjah
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Ryz
Waar zit de ontluchtingsnippelop (van je schijfremmen)?
mischien een beetje domme vraag maar ik heb nog geen ervaring met schijfremmen dusjah
oppe remklauw uhm lijkt een beetje op je dop als je het abstract bekijkt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Ryz
Waar zit de ontluchtingsnippelop (van je schijfremmen)?
mischien een beetje domme vraag maar ik heb nog geen ervaring met schijfremmen dusjah