Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen" -topic deel 10

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 788 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35496 - "Kleine vragen" -topic deel 10
Pagina 188 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 187, 188, 189 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 97999 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bikkeltje 3-4-2006 23:07 Print reply

Posts: 2380
ja dat lijkt me logisch. maare wanneer is dat ong? bij een bepaalde setup?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-4-2006 23:07 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
wanneer moet je 2 radiateuren gebruiken? Bij een bepaalde setup?


meer als hij vaak te warm word
bij spints/cross wordt je brommer met een zelfde setup vaak warmer omdat je relatief weinig wind langs je radiateur blaast
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
bikkeltje 3-4-2006 23:08 Print reply

Posts: 2380
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


meer als hij vaak te warm word
bij spints/cross wordt je brommer met een zelfde setup vaak warmer omdat je relatief weinig wind langs je radiateur blaast


ow duss bij normaal woon-werk verkeer is et niet nodig? ook al heb je zwaare setup?
 
mulder 3-4-2006 23:09 Print reply

Posts: 13701
simpel genoeg, als je brommer te heet word en hij is zeker weten goed afgesteld en je radiateur en slangen en pomp is allemaal goed, dan moet je pas aan een tweede rad denken.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-4-2006 23:09 Print reply

Posts: 10560
als je hem niet te licht vertand en niet hele tijd overtoeren knalt wil het prima denk ik
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Skeez 4-4-2006 10:13 Print reply

Posts: 1339
Omdat andere topics gesloten is, vraag ik het hier;
Iemand heeft zijn huur o.i.d. niet betaald en daarom wordt dadelijk o.a. zijn blauwe Suzuki crossbrommer geveild (zo staat het in de krant; weet dus niet welk type en hoe 'ie eruit ziet). Neem aan dat 't een TS(X) is. Wat is zo'n bromfiets ongeveer waard in A-, B-, C-staat?
 
ArieNSR 4-4-2006 10:20 Print reply

Posts: 750
wat kost een noppenband voor een xr500 ongeveer?
 
de politie is je beste vriend | Front tegen skoeters |
Jarco 4-4-2006 10:20 Print reply

Posts: 4520
tja als hij in ori lak etc zit, en echt helemaleel ori is dan ong 800/700 euro

Nja je moet gewoon zelf kijken naar de staat , als het een afgetrapt ding is zou ik dr nog geen 100 euro voor geven.

En als die er gewoon netjes uitziet, ong 300-500 euro.
 
koekie - Administrator 4-4-2006 10:21 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Skeez
Omdat andere topics gesloten is, vraag ik het hier;
Iemand heeft zijn huur o.i.d. niet betaald en daarom wordt dadelijk o.a. zijn blauwe Suzuki crossbrommer geveild (zo staat het in de krant; weet dus niet welk type en hoe 'ie eruit ziet). Neem aan dat 't een TS(X) is. Wat is zo'n bromfiets ongeveer waard in A-, B-, C-staat?


in A staat, dus helemaal perfect, geen roest en helemaal origineel haalt ie wss de 700/800 euro wel.. ( let wel: dan moet er EGT NX AAN MANKEREN !!! )
B-staat.. 400/500 euro afhankelijk hoe die B staat is
C-staat ( mijn tsx ) 200 euro ofzo.. niet erg veel dus..


Edit: Jarco was me net voor

Dit bericht is gewijzigd door koekie op 4-4-2006 om 10:22 uur.
 
Haaks de hoek om!
Skeez 4-4-2006 10:23 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
tja als hij in ori lak etc zit, en echt helemaleel ori is dan ong 800/700 euro

Nja je moet gewoon zelf kijken naar de staat , als het een afgetrapt ding is zou ik dr nog geen 100 euro voor geven.

En als die er gewoon netjes uitziet, ong 300-500 euro.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


in A staat, dus helemaal perfect, geen roest en helemaal origineel haalt ie wss de 700/800 euro wel.. ( let wel: dan moet er EGT NX AAN MANKEREN !!! )
B-staat.. 400/500 euro afhankelijk hoe die B staat is
C-staat ( mijn tsx ) 200 euro ofzo.. niet erg veel dus..


Edit: Jarco was me net voor

Dit bericht is gewijzigd door koekie op 4-4-2006 om 10:22 uur.



Tnx, is idd ook moeilijk om te zeggen als je de staat niet weet; maar ik zit er niet zo in; ik kijk wel even

edit: ging niet door; hij had op 't laatst toch wel betaald

Dit bericht is gewijzigd door Skeez op 4-4-2006 om 11:29 uur.
 
Inox 4-4-2006 10:27 Print reply

Posts: 271
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stefan.H
de stage 6 toerenteller/temperatuurmeter heeft die ingebouwde batterij of moet je een accu hebben...

Ingebouwd batterijtje
 
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/
Flybike 4-4-2006 11:14 Print reply
Posts: 2120
Bij honda nsr blok, hoe heeft Honda er voor gezorgd dat er geen overdruk in de carters kan ontstaan?

Of is daar zowiezo geen kans toe
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
Hardstyle 4-4-2006 11:31 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Flybike
Bij honda nsr blok, hoe heeft Honda er voor gezorgd dat er geen drukin de carters kan ontstaan?

Of is daar zowiezo geen kans toe


Door carteronluchting, zit aan de onderkant (rechtsvoor) (is een aansluiting voor een slangetje)..

 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Flybike 4-4-2006 11:31 Print reply
Posts: 2120
Iemand het echte adres van www.opvoeren.nl

heb dat nodig voor een oversgrijving te maken
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
KawaRob 4-4-2006 11:40 Print reply

Posts: 286
ff vraagje.. ben me brom aant afstelle en net ff stukkie geprobeerd te rije.. nu haalk gasschuif eruit en er kome allemaal uitlaatgassen door die opening er door.. alsk op de kickstart duw nogwat meer..
is da normaal of is me membraam overlede?
 

Dit topic is 97999 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 188 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 187, 188, 189 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved