Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen" -topic deel 10

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 870 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35496 - "Kleine vragen" -topic deel 10
Pagina 152 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 99169 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

peertjuh 31-3-2006 15:55 Print reply

Posts: 701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
tot waar vul ik mijn motorblok olie bij een nsr?

gr.

900cc, 0,9 liter dus
 
investeer in alcohol, meer procenten haal je nergens uit
BIET 31-3-2006 15:55 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gsmmtje
membraan hmmm dat kan ik wel doen ...

Jah ik weet niet wat je er nu in hebt zitten...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
gsmmtje 31-3-2006 15:56 Print reply

Posts: 774
heb nu
70cc
21mm stage 6
powerfilter
mk uitlaat
 
BIET 31-3-2006 15:57 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gsmmtje
heb nu
70cc
21mm stage 6
powerfilter
mk uitlaat

Wat voor 70? En issie bewerkt? En je kan ook grotere carb er op doen.. vb 24mm, gaat nog wat harder. Opmaatuitlaat.. membraam maakt een veeeel kleiner verschil dan dat zulk zaken.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
koekie - Administrator 31-3-2006 15:57 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gsmmtje
heb nu
70cc
21mm stage 6
powerfilter
mk uitlaat


moet genoeg zijn toch ? volgens mij rijd ie hard zat?
 
Haaks de hoek om!
BIET 31-3-2006 15:58 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


moet genoeg zijn toch ? volgens mij rijd ie hard zat?

Wat is dat nou voor een opmerking ... blijkbaar wil ie harder en het kan btw ook een stuk harder hor...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
gsmmtje 31-3-2006 15:59 Print reply

Posts: 774
klopt rijd hard geneog maar telkens met sprintjes verlies ik van de snelle scooters...dus ik moet harder optrekken...snelgas zit eral op


ik heb nu std vertanding denk ik :P

rijd nu ong 120 ....maar ik heb ook een hoogtoerig cilinder.(gilardoni)
powerband begint rond de 9k

Dit bericht is gewijzigd door gsmmtje op 31-3-2006 om 16:00 uur.
 
koekie - Administrator 31-3-2006 16:00 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Wat is dat nou voor een opmerking ... blijkbaar wil ie harder en het kan btw ook een stuk harder hor...


jaah oke.. kan altijd natuurlijk.. maargoed.. om nou te gaan vliegen met een GSM zou mij niet zo strak lijken :P maargoed.. als hij dat wil
 
Haaks de hoek om!
AlexV 31-3-2006 16:00 Print reply

Posts: 75
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

ff kieken of er Ge2 op staat en nerges GJOL of hm16.6 ofzow weet ik het..hoe snel gatie?



op de cilinderkop zelf staat nix.. kan iig niets vinden..

op de cilinder staat op de bovenste rib (kon het niet geweldig goed lezen) mrre:

GG4 *teken* N

Zegt dit je iets?

als ik even blijf doorrijden in z'n 3 rijdt ie rond de 55 60 zoiets..

in z'n 4 blijft dat dus ook zo omdat ie dan terug naar de 8000 schiet en bijna niet meer in toeren toeneemt.

Dit bericht is gewijzigd door AlexV op 31-3-2006 om 16:01 uur.
 
BIET 31-3-2006 16:01 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gsmmtje
klopt rijd hard geneog maar telkens met sprintjes verlies ik van de snelle scooters...dus ik moet harder optrekken...snelgas zit eral op


ik heb nu std vertanding denk ik :P

rijd nu ong 120 ....maar ik heb ook een hoogtoerig cilinder.(gilardoni)
powerband begint rond de 9k

Dit bericht is gewijzigd door gsmmtje op 31-3-2006 om 16:00 uur.

Sneller optrekken-->grotere carb / lichter vertanden, betere auspuff kan tot sneller optrekken leiden, net als cilinder tunen...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
gsmmtje 31-3-2006 16:02 Print reply

Posts: 774
dan laat ik hem maar lichter vertanden denk ik...nog groter carb vind ik onzin ...mischien ff andere spruitstuk/membraan
 
BIET 31-3-2006 16:03 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gsmmtje
dan laat ik hem maar lichter vertanden denk ik...nog groter carb vind ik onzin ...mischien ff andere spruitstuk/membraan

Van ander spruitstuk ga je niet harder hor.. membraam zal je niet erg veel opleveren... maar LATEN vertanden? Je kan toch wel zelf tandwielen vervangen ?

@ Alex:
Neej eig niet. Vraag ff aan Christianos, die weet veel van MTX af

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 31-3-2006 om 16:04 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Djeep 31-3-2006 16:04 Print reply

Posts: 8621
Is de boring van 70cc Zeta voor Honda NSR, 45,5mm?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
gsmmtje 31-3-2006 16:04 Print reply

Posts: 774
kga het zelf ook doen ff kieke hoe duur die krengen koste

uhmmm. wat voor een vertandin zou ik nemen dan.. het is nu std denk ik
het gaat mij zozeer om omtrek...top is niet zo belangrijk

Dit bericht is gewijzigd door gsmmtje op 31-3-2006 om 16:04 uur.

hmm zeer goedkoop dat tandjes



Dit bericht is gewijzigd door gsmmtje op 31-3-2006 om 16:06 uur.
 
BIET 31-3-2006 16:06 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gsmmtje
kga het zelf ook doen ff kieke hoe duur die krengen koste

uhmmm. wat voor een vertandin zou ik nemen dan.. het is nu std denk ik
het gaat mij zozeer om omtrek...top is niet zo belangrijk

Dit bericht is gewijzigd door gsmmtje op 31-3-2006 om 16:04 uur.

zeer goedkoop

Dit bericht is gewijzigd door gsmmtje op 31-3-2006 om 16:05 uur.

Gewoon voor wat tandjes minder.. hoe minder tandjes hoe harder je optrekt.. moet je zelf maar ff kijken wat je wilt... tis beetje expirimenteren.

Maar je kan btw ook meteen je achtertandwiel en ketting vervangen, want anders slijt die sjit onder je reet weg...

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 31-3-2006 om 16:09 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 99169 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 152 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved