Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen" -topic deel 10

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 601 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35496 - "Kleine vragen" -topic deel 10
Pagina 148 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 99189 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 30-3-2006 21:36 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
He mensen,

een tijd terug verscheen er ergens een filmpje van een geel met rode (dacht ik) escort (oud model, beetje vierkant) met een motorfiets motor erin...

Was ook een site van, die gasten deden veel meer motorfiets motoren in auto's bouwen e.d

Maar, ik kan het nergens meer vinden! kan iemand het zich nog herinneren? moet die site ffies hebben nl.

waren gasten uit buitenland btw...


Ik weet opzeker welke dat is, ik ga voor je zoeken man !
 
Djeep 30-3-2006 21:37 Print reply

Posts: 8621
Ik rij nu met een 70cc Zeta, er sit daar een krasje in, maar loopt wel verder. Ik wilde hem erop zetten, maar toen brak mijn bovenste zuigerveer af. Is het erg om met 1 zuigerveer te rijden, want ik heb mijn onderste zuigerveer op de bovenste gedaan.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
koekie - Administrator 30-3-2006 21:39 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Ik rij nu met een 70cc Zeta, er sit daar een krasje in, maar loopt wel verder. Ik wilde hem erop zetten, maar toen brak mijn bovenste zuigerveer af. Is het erg om met 1 zuigerveer te rijden, want ik heb mijn onderste zuigerveer op de bovenste gedaan.



dan zal je geen goeie comressie hebben..
zuigerveer kost ook helemaal nx.. dus zou er ff 1 op zette als ik jou was
 
Haaks de hoek om!
mulder 30-3-2006 21:39 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Ik rij nu met een 70cc Zeta, er sit daar een krasje in, maar loopt wel verder. Ik wilde hem erop zetten, maar toen brak mijn bovenste zuigerveer af. Is het erg om met 1 zuigerveer te rijden, want ik heb mijn onderste zuigerveer op de bovenste gedaan.


onderste mag nooit boven doen, die zijn verschillend.. haal alsjblieft gewoon 2 nieuwe veertjes, zoveel kost het ook weer niet.
 
koekie - Administrator 30-3-2006 21:43 Print reply

Posts: 12588
vanmiddag is er bij mij een stuk van me membraanklep afgebroken...
nu kwam ik daar pas achter nadat hij niet meer stationair liep.. en raar deed etc etc..
maar nu kunnen er 2 dingen aan de hand zijn..: OF dat brokkie is door me uitlaat gewoon eruit gekomen, OF dat brokkie is helemaal verpulverd en zit nu lekker tussen me lagertjes enzo de boel een btje om zeep te helpen..

en aangezien ik al een stuk heb gereden voordat ik het merkte.. ( dag erna ) weet ik dus niet of ik het er zo uit kan halen met een magneetje ofzo.. dat gruis.. als dat er in zit..

dus wat is nou de beste manier om t te tsjekke ? of zal ik gewoon doorrijden met me nieuwe membraan ? waar hij het weer als een zonnetje mee doet? en waar ik nx naars van merk ??
 
Haaks de hoek om!
william h 30-3-2006 21:45 Print reply
Posts: 290
hey ik heb gehoord dat imi heel snel slijt maar als ik hem nu snel op laat trekken end us minder hard op top gaat slijt hij dan nog steeds zo snel
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 30-3-2006 21:46 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: william h
hey ik heb gehoord dat imi heel snel slijt maar als ik hem nu snel op laat trekken end us minder hard op top gaat slijt hij dan nog steeds zo snel


je maakt toch hoog toeren
 
-Bassie- 30-3-2006 21:46 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
vanmiddag is er bij mij een stuk van me membraanklep afgebroken...
nu kwam ik daar pas achter nadat hij niet meer stationair liep.. en raar deed etc etc..
maar nu kunnen er 2 dingen aan de hand zijn..: OF dat brokkie is door me uitlaat gewoon eruit gekomen, OF dat brokkie is helemaal verpulverd en zit nu lekker tussen me lagertjes enzo de boel een btje om zeep te helpen..

en aangezien ik al een stuk heb gereden voordat ik het merkte.. ( dag erna ) weet ik dus niet of ik het er zo uit kan halen met een magneetje ofzo.. dat gruis.. als dat er in zit..

dus wat is nou de beste manier om t te tsjekke ? of zal ik gewoon doorrijden met me nieuwe membraan ? waar hij het weer als een zonnetje mee doet? en waar ik nx naars van merk ??



alleen je cilinder er effe afhalen en dan bij je krukas effe uitspoelen met benzine.

dan moet je het er wel uit krijgen.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
renoeius 30-3-2006 21:46 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: william h
hey ik heb gehoord dat imi heel snel slijt maar als ik hem nu snel op laat trekken end us minder hard op top gaat slijt hij dan nog steeds zo snel


juist sneller. hoe meer toeren, hoe sneller die slijt en met optrekken maak je vaak meer toeren.
 
Djeep 30-3-2006 21:47 Print reply

Posts: 8621
hahahahaha, weinig compressie. ik krijg dat ding amper aangelopen.... Naja weet iemand dan de booring van die 70cc Zeta? haal ik ze morgen gelijk ff


Iemand nog een idee hoe ik me dolgedraaide bout uit me KVS radkapje kan halen. (de bout die je eruitdraaid om je kvs eruit te laten lopen)
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
koekie - Administrator 30-3-2006 21:47 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]



alleen je cilinder er effe afhalen en dan bij je krukas effe uitspoelen met benzine.

dan moet je het er wel uit krijgen.



hmm.. zat ik ook al aan te denken.. aan zoiets.. maar hoe ga je dat goed spoelen? en hoe krijg je die benzine er weer uit?

 
Haaks de hoek om!
-Bassie- 30-3-2006 21:48 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: william h
hey ik heb gehoord dat imi heel snel slijt maar als ik hem nu snel op laat trekken end us minder hard op top gaat slijt hij dan nog steeds zo snel



kan je beter een toeren begrenser in je uitlaat zetten en dan vertanden als je zelf wilt.


dan moet het lukken en anders ergens effe je cilinder af laten werken.

en koekie: zou het dan kwaad kunnen als je het er in laat staan??

daar komt tog gewoon benzine als hij draait??

en anders met je compressor er uit blazen

denk dan wel aan je ogen met benzine

Dit bericht is gewijzigd door DT Project op 30-3-2006 om 21:50 uur.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
[RRT] Lost-P 30-3-2006 21:49 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Ik weet opzeker welke dat is, ik ga voor je zoeken man !



Dank je!

Kan 't echt niet meer vinden, is irritant man!
 
Chille Tune shit dan
william h 30-3-2006 21:50 Print reply
Posts: 290
dus ik kan hem beter hard op top laten lopen en slijten die cilinders echt zo snel. ik gebruik valvoline race olie das toch goede olie voor een imi
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 30-3-2006 21:50 Print reply

Posts: 13700
zal wel meevallen tenzij je heel licht vertand en leuk rechtstuk volle pin rijd
 

Dit topic is 99189 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 148 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved