Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen" -topic deel 10

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 591 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #35496 - "Kleine vragen" -topic deel 10
Pagina 120 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 99064 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Djeep 28-3-2006 14:07 Print reply

Posts: 8621
Afmetingen:
Totale lengte: 2005 mm
Totale breedte: 630 mm
Totale hoogte: 1065 mm

deze afmetingen gelden zeker met wielen en zo...
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 28-3-2006 14:08 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Afmetingen:
Totale lengte: 2005 mm
Totale breedte: 630 mm
Totale hoogte: 1065 mm

deze afmetingen gelden zeker met wielen en zo...


jah, een frame is geen meter hoog
 
richard3 28-3-2006 14:09 Print reply

Posts: 5198
en zeker geen 2 meter lang :S
rond de 120cm max ik dacht 110cm gemeten te hebben
 
op naar de grote brommers
Razor 28-3-2006 14:34 Print reply

Posts: 1554
maakt het veel uit of ik deze neem:

Top Performance bobine/CDI unit
Race Cdi unit



of deze:

Metrakit pro race
Cdi / Bobine unit


qua vermogen dan, want qua prijs scheelt het wel behoorlijk wat..

en nee wil geen binnenrotor want ik heb al me stroom nodig...misschien in de toekomst ooit nog es.

Aan hoeveel extra winst moet je denken met zoiets?

Valt hier nog iets aan af te stellen of is t plug and play?

En hoe werkt het ongeveer/precies dat zoiets je brommer meer vermogen geeft vergeleken met je ori/ducati bobine/cdi unit?

Dit bericht is gewijzigd door Razor op 28-3-2006 om 14:35 uur.
 
blowdown en een powerband te koop!
jong 28-3-2006 14:36 Print reply

Posts: 1445
volgens mij is het grootste verschil dat ze simpelweg meer toeren aan kunnen
 
koekie - Administrator 28-3-2006 14:38 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
maakt het veel uit of ik deze neem:

Top Performance bobine/CDI unit
Race Cdi unit

afbeelding

of deze:

Metrakit pro race
Cdi / Bobine unit
afbeelding

qua vermogen dan, want qua prijs scheelt het wel behoorlijk wat..

en nee wil geen binnenrotor want ik heb al me stroom nodig...misschien in de toekomst ooit nog es.

Aan hoeveel extra winst moet je denken met zoiets?

Valt hier nog iets aan af te stellen of is t plug and play?

En hoe werkt het ongeveer/precies dat zoiets je brommer meer vermogen geeft vergeleken met je ori/ducati bobine/cdi unit?

Dit bericht is gewijzigd door Razor op 28-3-2006 om 14:35 uur.


tis volgens mij gewoon een Onbegrenste bobine.. die idd meer touren aan kan

 
Haaks de hoek om!
Razor 28-3-2006 14:40 Print reply

Posts: 1554
is die orginele ducati ontsteking begrenst dan op AM6??

En met 50cc Hebo Manston Replica bewerkt
19mm dellorto vlak
dit met een hebo uitlaat (bovenlangs), men zegt dat die uitlaat iets wat laagtoerig is en hou deels iets kan inhouden. Maar ik vind die uitlaat erg mooi dus weet niet nog niet of ik binnenkort gelijk al andere uitlaat neem. Dus heeft het dan nog wel nut of ik die snelle bobine/cdi unit neem, of die extre toeren worden dan weer te veel begrenst door me uitlaat?

 
blowdown en een powerband te koop!
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-3-2006 14:43 Print reply

Posts: 12846
Zou eerst beginnen met een andere uitlaat, voordat je zo'n andere CDI neemt.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-3-2006 14:44 Print reply

Posts: 10560
uitlaat , cilinder en carb enzo zijn de basis
de afwerking , zoals cdi komt later
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Razor 28-3-2006 14:57 Print reply

Posts: 1554
nou ik heb dus al een redelijke basis lijkt me toch? alleen was mij niet helemaal duideijk of die snelle bobine/cdi unit nut zou hebben met die hebo uitlaat voor rieju rr..
 
blowdown en een powerband te koop!
Endymion 28-3-2006 14:59 Print reply

Posts: 1583
bobine kan niet snel zijn ..
cdi wel
ik heb ook een onbegrensde cdi eropzitten maar verschil is te verwaarlozen misschien bij extreme setups wel merkbaar ?
 
As your agent, I am beyond death
BIET 28-3-2006 15:01 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
nou ik heb dus al een redelijke basis lijkt me toch? alleen was mij niet helemaal duideijk of die snelle bobine/cdi unit nut zou hebben met die hebo uitlaat voor rieju rr..

Niet echt belangrijk. Zoals gary al zij, btr eerst goede auspuff
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
william h 28-3-2006 15:49 Print reply
Posts: 290
hey ik heb hier valvoline racing olie is dat goede olie voor een brommer? en er staat op dat je niet kan mengen met andere olie. maar wat gebeurt er dan eigenlijk als je het wel doet
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 28-3-2006 15:49 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: william h
hey ik heb hier valvoline racing olie is dat goede olie voor een brommer? en er staat op dat je niet kan mengen met andere olie. maar wat gebeurt er dan eigenlijk als je het wel doet


kan er een reactie komen
 
Razor 28-3-2006 15:56 Print reply

Posts: 1554
Ik heb de volgende setup op me am6:

hebo manston replica 50cc, bewerkt
hebo uitlaat
19mm dellorto vlakschuif

Volstaat een std naaldlager daar ook of kan ik beter een andere kopen?

en zo ja, welke? dopler naaldlager of andere?

 
blowdown en een powerband te koop!

Dit topic is 99064 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 120 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved