Djeep |
28-3-2006 14:07 |
 Posts: 8621 |
Afmetingen:
Totale lengte: 2005 mm
Totale breedte: 630 mm
Totale hoogte: 1065 mm
deze afmetingen gelden zeker met wielen en zo...
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
28-3-2006 14:08 |
 Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Afmetingen:
Totale lengte: 2005 mm
Totale breedte: 630 mm
Totale hoogte: 1065 mm
deze afmetingen gelden zeker met wielen en zo...
jah, een frame is geen meter hoog
|
|
|
|
richard3 |
28-3-2006 14:09 |
 Posts: 5198 |
en zeker geen 2 meter lang :S
rond de 120cm max ik dacht 110cm gemeten te hebben
|
|
op naar de grote brommers |
|
Razor |
28-3-2006 14:34 |
 Posts: 1554 |
maakt het veel uit of ik deze neem:
Top Performance bobine/CDI unit
Race Cdi unit
of deze:
Metrakit pro race
Cdi / Bobine unit
qua vermogen dan, want qua prijs scheelt het wel behoorlijk wat..
en nee wil geen binnenrotor want ik heb al me stroom nodig...misschien in de toekomst ooit nog es.
Aan hoeveel extra winst moet je denken met zoiets?
Valt hier nog iets aan af te stellen of is t plug and play?
En hoe werkt het ongeveer/precies dat zoiets je brommer meer vermogen geeft vergeleken met je ori/ducati bobine/cdi unit?
Dit bericht is gewijzigd door Razor op 28-3-2006 om 14:35 uur.
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
jong |
28-3-2006 14:36 |
 Posts: 1445 |
volgens mij is het grootste verschil dat ze simpelweg meer toeren aan kunnen
|
|
|
|
koekie - Administrator |
28-3-2006 14:38 |
 Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razor
maakt het veel uit of ik deze neem:
Top Performance bobine/CDI unit
Race Cdi unit
afbeelding
of deze:
Metrakit pro race
Cdi / Bobine unit
afbeelding
qua vermogen dan, want qua prijs scheelt het wel behoorlijk wat..
en nee wil geen binnenrotor want ik heb al me stroom nodig...misschien in de toekomst ooit nog es.
Aan hoeveel extra winst moet je denken met zoiets?
Valt hier nog iets aan af te stellen of is t plug and play?
En hoe werkt het ongeveer/precies dat zoiets je brommer meer vermogen geeft vergeleken met je ori/ducati bobine/cdi unit?
Dit bericht is gewijzigd door Razor op 28-3-2006 om 14:35 uur.
tis volgens mij gewoon een Onbegrenste bobine.. die idd meer touren aan kan
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Razor |
28-3-2006 14:40 |
 Posts: 1554 |
is die orginele ducati ontsteking begrenst dan op AM6??
En met 50cc Hebo Manston Replica bewerkt
19mm dellorto vlak
dit met een hebo uitlaat (bovenlangs), men zegt dat die uitlaat iets wat laagtoerig is en hou deels iets kan inhouden. Maar ik vind die uitlaat erg mooi dus weet niet nog niet of ik binnenkort gelijk al andere uitlaat neem. Dus heeft het dan nog wel nut of ik die snelle bobine/cdi unit neem, of die extre toeren worden dan weer te veel begrenst door me uitlaat?
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
28-3-2006 14:43 |
 Posts: 12846 |
Zou eerst beginnen met een andere uitlaat, voordat je zo'n andere CDI neemt.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
28-3-2006 14:44 |
 Posts: 10560 |
uitlaat , cilinder en carb enzo zijn de basis
de afwerking , zoals cdi komt later
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Razor |
28-3-2006 14:57 |
 Posts: 1554 |
nou ik heb dus al een redelijke basis lijkt me toch? alleen was mij niet helemaal duideijk of die snelle bobine/cdi unit nut zou hebben met die hebo uitlaat voor rieju rr..
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
Endymion |
28-3-2006 14:59 |
 Posts: 1583 |
bobine kan niet snel zijn ..
cdi wel
ik heb ook een onbegrensde cdi eropzitten maar verschil is te verwaarlozen misschien bij extreme setups wel merkbaar ?
|
|
As your agent, I am beyond death |
|
BIET |
28-3-2006 15:01 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razor
nou ik heb dus al een redelijke basis lijkt me toch? alleen was mij niet helemaal duideijk of die snelle bobine/cdi unit nut zou hebben met die hebo uitlaat voor rieju rr..
Niet echt belangrijk. Zoals gary al zij, btr eerst goede auspuff
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
william h |
28-3-2006 15:49 |
Posts: 290 |
hey ik heb hier valvoline racing olie is dat goede olie voor een brommer? en er staat op dat je niet kan mengen met andere olie. maar wat gebeurt er dan eigenlijk als je het wel doet
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
28-3-2006 15:49 |
 Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: william h
hey ik heb hier valvoline racing olie is dat goede olie voor een brommer? en er staat op dat je niet kan mengen met andere olie. maar wat gebeurt er dan eigenlijk als je het wel doet
kan er een reactie komen
|
|
|
|
Razor |
28-3-2006 15:56 |
 Posts: 1554 |
Ik heb de volgende setup op me am6:
hebo manston replica 50cc, bewerkt
hebo uitlaat
19mm dellorto vlakschuif
Volstaat een std naaldlager daar ook of kan ik beter een andere kopen?
en zo ja, welke? dopler naaldlager of andere?
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|