Ik wil een honda mtx kopen maar nu wil ik een 125cc. Het liefste al met de cilinder erop maar ik moet hem er in ieder geval zo op kunnen zetten. Ik wil hem ook gewoon kunnen verzekeren ik weet niet of dat kan met een Duits frame maar ik hoef er geen kenteken op te hebben. Welke types blijven dan nog over en eventueel welke blokken? En zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten?
je wil ene mtx, maar ook wel weer een 125cc,
mischien een mtxr, die hebben leuke blokjes eronder (dacht iets van 125)
en zijn officieel motor, maar met een duits frame krijg je geen nederlandse goedkeuring, mits je genoeg gegevens over die brommer kan verzamellen
Ja dat weet ik wel dat ik dan in principe niet verzekerd ben maar als ik een bewijs en een plaatje heb vind ik het best zat. Maar ik dacht eigenlijk wel dat er ook mtx-en waren sh of ot met een mtx8 blok ofzo waar je gewoon een 125cc cilinder op kan gooien en als ze er zijn zijn het dan ook 6-bakken?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: gassie88
Ja dat weet ik wel dat ik dan in principe niet verzekerd ben maar als ik een bewijs en een plaatje heb vind ik het best zat. Maar ik dacht eigenlijk wel dat er ook mtx-en waren sh of ot met een mtx8 blok ofzo waar je gewoon een 125cc cilinder op kan gooien en als ze er zijn zijn het dan ook 6-bakken?
Nou je moet een MB8 blok met 125cc niet voor dagelijks gebruik gaan toepassen, je vraagt dan nogal wat van dat motorblok, alleen Johnny B is daar gek genoeg voor
Oow en wat zijn de gevolgen dan als ik een 125cc voor dagelijks gebruik ga gebruiken? Op last van de politie na dan. Want waarom moet je er zo gek voor zijn als Johnny B? Ken hem verder niet ofzo