Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - bootspoort maken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 794 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35149 - bootspoort maken
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jekko 22-2-2006 16:26 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GerTjaN
In de tijd dat je probeert om die cilinder 'snel' te maken, kan je ook gaan werken, en een 50 snel of 70cc kopen.
Is nog beter voor de economie ook

Dit bericht is gewijzigd door GerTjaN op 22-2-2006 om 13:16 uur.


Dat geeft idd aan dat jij een n00b bent.

Kan wel degelijk en is niet extreem moeilijk en kan er toch aardig wat sneller van worden...
Oude cilinder even proberen en daarna in de goede cilinder boostpoortje erin proppen
 
Waiting for the wor`s to come
zundappchef 22-2-2006 16:31 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
[...]


Dat geeft idd aan dat jij een n00b bent.

Kan wel degelijk en is niet extreem moeilijk en kan er toch aardig wat sneller van worden...
Oude cilinder even proberen en daarna in de goede cilinder boostpoortje erin proppen


werkt meestal pas goed als je reddelijk veel getuned hebt

brede spoelpoorten zijn bijna vereist
en die zitten per cilinder anders of je moet 2 dezelfde hebben
daarnaast moeten ze zeer precies gericht worden
en moet het kunnen met je zuiger deze mag volgens mij maar 1 zuigerveer hebben anders verkracht je je timingen van je spoelpoorten
 
1000 v twin rotax biatch
buldogo2 22-2-2006 16:38 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]


werkt meestal pas goed als je reddelijk veel getuned hebt

brede spoelpoorten zijn bijna vereist
en die zitten per cilinder anders of je moet 2 dezelfde hebben
daarnaast moeten ze zeer precies gericht worden
en moet het kunnen met je zuiger deze mag volgens mij maar 1 zuigerveer hebben anders verkracht je je timingen van je spoelpoorten


spoelpoorten hoef je niets aan te veranderen hoor, je moet wel de hoek van de booster goed hebben, maar daar staat zat info over op internet, wel moet je zeker je uitlaat poort veranderen, anders kan i ze gassen niet snel genoeg kwijd, en in een orgineele cilinder merk je alle verbeeteringen, dus zo gruwelijk presies richten hoe je het nu ook weer niet.
 
Born to ride
Jekko 22-2-2006 16:38 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



en moet het kunnen met je zuiger deze mag volgens mij maar 1 zuigerveer hebben anders verkracht je je timingen van je spoelpoorten



Waar heb jij het over?
 
Waiting for the wor`s to come
zundappchef 22-2-2006 16:40 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
[...]



Waar heb jij het over?




korte uitleg

anders heb je te weinig ruimte om je boostpoorten te maken
 
1000 v twin rotax biatch
buldogo2 22-2-2006 16:43 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]




korte uitleg

anders heb je te weinig ruimte om je boostpoorten te maken


Is onzin je hebt meer als genoeg ruimte
 
Born to ride
zundappchef 22-2-2006 16:44 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


Is onzin je hebt meer als genoeg ruimte



licht aan je cilinder
maar meestal heb je niet genoeg ruimte


 
1000 v twin rotax biatch
khpoppema 22-2-2006 16:47 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



licht aan je cilinder
maar meestal heb je niet genoeg ruimte




dat jij alleen zundapp gewend bent, maar bikj honda cils is daar wel ruimte voor

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Jekko 22-2-2006 16:47 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



licht aan je cilinder
maar meestal heb je niet genoeg ruimte





Blablablablaa en al heb je je zuigerslotjes daar zitten waar je je boostpoort zit dan kan je je zuigerslotjes verplaatsen

Edit: korte uitleg

Dit bericht is gewijzigd door Jekko op 22-2-2006 om 16:48 uur.
 
Waiting for the wor`s to come
buldogo2 22-2-2006 16:47 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



licht aan je cilinder
maar meestal heb je niet genoeg ruimte




ja in de cilinder zelf, maar dat heeft nix met je zuiger veeren te maken tssssss
 
Born to ride
zundappchef 22-2-2006 16:50 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


ja in de cilinder zelf, maar dat heeft nix met je zuiger veeren te maken tssssss



eindeloze discussie met iemand aangaan die je probeert af te maken heeft ge zin
ik zet hier een punt achter




.
 
1000 v twin rotax biatch
buldogo2 22-2-2006 16:54 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



eindeloze discussie met iemand aangaan die je probeert af te maken heeft ge zin
ik zet hier een punt achter




.



oke

Maar hier iig me poortmap (alleen jamer dat ik deze eigelijk verkeert gemaakt heb om de boostpoort goed te kunnen zien)



Maaten zijn btw gewoon afgerond naar heele getallen bij de spoelers.


Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 22-2-2006 om 16:55 uur.
 
Born to ride

Dit topic is 1519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved