Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR sleutel probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 585 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35028 - NSR sleutel probleem
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1816 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BIET 15-2-2006 12:11 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]


nja als ie breekt blijkt wel weer hoe goed die wel niet was he


maar goed je kunt er niet bij komen met een zaag ofzo?
of je slijpt em door, zo duur is zon asje ook niet...

Gewoon hard geslagen:P... maarja als je nie glooft.. kom ma proberen....
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jonesy 15-2-2006 12:12 Print reply
Posts: 86
Jah WiZZ ik dacht ook al dat de bout krom zou zijn maar het is niet met het blote oog te zien... de hamer die ik gebruikte woog zker 2 kg... dus een flinke. magoed ik ga straks ff proberen de ogen waar de bout doorheen zit warm te stoken en de bout enigszins "recht" te meppen... magoed kzit nog tot 5 uur op school
 
Jarco 15-2-2006 12:13 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Gewoon hard geslagen:P... maarja als je nie glooft.. kom ma proberen....



wtf heb je 2 linkerpoten ofzo. Als je zon hamer doormidden hauwt is het niet zon hele beste kwaliteit als je mij vraagt.

Anyway beter slijp je dat ding door, of doen wat wesley zegt
 
psychopatje 15-2-2006 12:14 Print reply

Posts: 5621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WiZZ [wesley]
als ik het zo lees is de die moerkrom

pak dus bv een vuist (iets grotere hamer) of moker dan weet ik bijna wel zeker dat je hem er uit krijgt

htf krijg je in godsnaam een moer krom???
als je op die bout ramt is de spanning dan wel van je achterbrug? dus niet dat ie onder spanning nog in t frame hangt? enne ik denk we dat je je heil moet zoeken in gepast geweld,gevolgd door grof geweld als t niet lukt
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!
Jonesy 15-2-2006 12:14 Print reply
Posts: 86
hey kap ff over die hamers te ijlen

 
BIET 15-2-2006 12:14 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]



wtf heb je 2 linkerpoten ofzo. Als je zon hamer doormidden hauwt is het niet zon hele beste kwaliteit als je mij vraagt.

Anyway beter slijp je dat ding door, of doen wat wesley zegt

Neej, een linker en een rechter... Jij nie da?. Maarja zo als ik al zij... kom maar proberen:P
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jonesy 15-2-2006 12:16 Print reply
Posts: 86
jaah ik begon gisteren nogal gefrustreerd te raken, en dan maak ik snel dingen kapot hahah. straks dus ff lekker beunen



HEY BIET: mooie NSR heb je

Dit bericht is gewijzigd door Jonesy op 15-2-2006 om 12:17 uur.
 
BIET 15-2-2006 12:18 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jonesy
jaah ik begon gisteren nogal gefrustreerd te raken, en dan maak ik snel dingen kapot hahah. straks dus ff lekker beunen



HEY BIET: mooie NSR heb je

Dit bericht is gewijzigd door Jonesy op 15-2-2006 om 12:17 uur.

had:P.. das mij ex als je het verhaal leest. Maar binnekort hek er misg weer 1.. denk erover die te spuiten als mij eerste:P
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
slow nsr driver 15-2-2006 12:53 Print reply
Posts: 264
dat probleem heb ik ook gehad. de bout zit vastgeroest aan de bussen in de achterbrug. bij mij konden we er ook geen beweging in krijgen. toen hebben we de slijptol maar gepakt en de kop van de bout vlakbij het frame afgeslepen en toen aan de andere kant van het frame ook en vervolgens het frame een beetje uit elkaar gebogen zodat de achterbrug er zo uitviel.
 
jd boer 15-2-2006 12:55 Print reply

Posts: 6005
ringsleutel dr op en dan stuk buis dr over en dan roppen werkt vast wel
 
rs1sprintuhr
bikkeltje 15-2-2006 12:57 Print reply

Posts: 2380
zit er geen druk meer op de achterbrug.
probeer anders de achterbrug op en neer te doen en ondertussen hem eruit te slaan.
 
slow nsr driver 15-2-2006 12:57 Print reply
Posts: 264
ik kon de bout ook wel rond draaien maar toen draaide ik de bussen in de 8erbrug gewoon mee. maar omdat die bussen groter zijn dan de gaten in het frame krijg je die bout er dus niet uit.
 
richard3 15-2-2006 13:55 Print reply

Posts: 5198
dat probleem had ik dus ook :(
is mij toen niet gelukt
had een messing staaf er op gegooit 2 meter lang deed niks
zo'n sloop hamer
deed ook niks


dus je zal toch echt grof geweld moeten gaan gebruiken anders kom je er echt niet
 
op naar de grote brommers
Almer 15-2-2006 13:57 Print reply

Posts: 3325
hmm kan zijn dat der rot in zit, gooi der es wat gasolie overheen en laat et een nacht inweken, en ga anders even bij een kennis langs die over een pers beschikt, pers em deruit met 4o ton

edit: en een nieuwe as heb je denk ik toch wel nodig als jij der met een hamer op om rost, zal je schroefdraad wel naar zn grootje zijn

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 15-2-2006 om 13:57 uur.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
slow nsr driver 15-2-2006 18:00 Print reply
Posts: 264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
hmm kan zijn dat der rot in zit, gooi der es wat gasolie overheen en laat et een nacht inweken, en ga anders even bij een kennis langs die over een pers beschikt, pers em deruit met 4o ton

edit: en een nieuwe as heb je denk ik toch wel nodig als jij der met een hamer op om rost, zal je schroefdraad wel naar zn grootje zijn

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 15-2-2006 om 13:57 uur.




met pers werkt niet, kun je ook dag frame zeggen. ik heb toen de hele 8erkant al een paar cm naar binnen geslagen met een moker.
 

Dit topic is 1816 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved