Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70cc eurocilindro maar tot 7,5 K

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 717 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #35006 - 70cc eurocilindro maar tot 7,5 K
Pagina 6 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6090 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistash 26-2-2006 18:13 Print reply

Posts: 715
zou niet weten of ie bewerkt is... als ik foto maak van kop kun je het dan zien?

Btw krijg cilinder er niet af... ding zit muurvast..
 
mtx freak 26-2-2006 18:37 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer

edit: Is deze cilinder bewerkt op een draaibank ofzo (die ringen op de bovenkant)? Kan best zijn dat ie daarom niet meer wil...



als je goed kijkt zie je dat die ringen op de koppakking zitten en niet op de cilinder, die komen waarschijnlijk van de kop, want mijn kop heeft ook van die ringen er op, is dus waarschijnlijk gewoon een afdruk van de cilinderkop




Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 26-2-2006 om 18:37 uur.
 
Pistash 26-2-2006 18:45 Print reply

Posts: 715
Hoe kan het dat ik mijn cilinder er niet af krijg:S
Heb bevestigingspunt los.. waar kop aan vast zat, en de kop zelf eraf
carb + spruit en membraam eraf...
maar krijg hem niet los..
Zit de cil bij mtx-sh nog ergens anders vast?
 
mtx freak 26-2-2006 18:47 Print reply

Posts: 2711
nee, gewoon een beetje beunen met een rubbere hamer, als je voorzichtig doet kan er niks fout gaan.
 
Jarco 26-2-2006 18:48 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pieter van zutphen
Hoe kan het dat ik mijn cilinder er niet af krijg:S
Heb bevestigingspunt los.. waar kop aan vast zat, en de kop zelf eraf
carb + spruit en membraam eraf...
maar krijg hem niet los..
Zit de cil bij mtx-sh nog ergens anders vast?




ik neem aan dat je de uitlaat er al wel af hebt?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 26-2-2006 18:49 Print reply

Posts: 10560
uitlaat er ook af ?
cilinder zit wss gewoon vast bij de voetpakking .
idd beetje met rubberen hamer tikken
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Pistash 26-2-2006 18:50 Print reply

Posts: 715
Okee dankje, sorry ja uitlaat is er wel af, was te vanzelf sprekend om erbij te zetten
 
Pistash 26-2-2006 19:18 Print reply

Posts: 715
hoe kan ik goede foto's maken van de wand... ze zijn allemaal wazig:S
 
Jarco 26-2-2006 19:19 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pieter van zutphen
hoe kan ik goede foto's maken van de wand... ze zijn allemaal wazig:S


met flits, gewoon van een afstandje/ zijkant, zorg wel dat je camera stil staat.
Cil gewoon ff op de tafle ofzo neerleggen
 
Almer 26-2-2006 19:21 Print reply

Posts: 3325
niet met hamer op je cilinder slaan kan je gewoon lostrekken, voetpakkingen "kleven" wel eens
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Pistash 26-2-2006 19:21 Print reply

Posts: 715
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pieter van zutphen
Niet zo best wel
[img]http://img515.imageshack.us/img515/9997/p10100474in.jpg [/img]



Zal nu ff proberen goede foto te maken.. Cilinder zit van onder tot boven vol met deze strepen...
 
Pistash 26-2-2006 19:37 Print reply

Posts: 715




Sorry krijg ze echt niet beter
 
Pistash 26-2-2006 19:55 Print reply

Posts: 715
Valt het nog te redden of wordt het een andere cilinder?

Hoe kunnen die strepen/krassen (je kunt ze niet voelen) trouwens komen? waardoor?

Dit bericht is gewijzigd door pieter van zutphen op 26-2-2006 om 19:56 uur.
 
Almer 26-2-2006 20:03 Print reply

Posts: 3325
hmm zijn rare veegjes, als jij zeker weet dat er geen andere factoren zijn die het abnormale gedrag van je brommer (niet boven de 7.5k dus) kunnen beinvloeden zou ik toch gaan kijken om een ander cilindertje...

jou en mijn edit:
Die vegen kunnen komen door slijtage, te weinig smering, te heet, te veel belast, verkeerde montage

alles dus wat slecht is voor je cilinder Waarschijnlijk is ie n keertje heetgelopen ofzo, aangezien de vegen over de hele wand lopen en niet op 1 specifieke plek

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 26-2-2006 om 20:06 uur.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Pistash 26-2-2006 20:19 Print reply

Posts: 715
ik rijd morge wel even naar brommerboer kijken wat die ervan zegt

Iig bedankt Almer

Dit bericht is gewijzigd door pieter van zutphen op 26-2-2006 om 20:19 uur.
 

Dit topic is 6090 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved