Quote:Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
ik heb wel dat als ik rem dan draait mijn wiel ten opzichte van mijn voorvork... dus maak ik een bocht naar rechts :S (schijf zit ook rechts : nsr)
heb ik ook op mijn mt.... maak maar een stabelisator tussen je wiel dan is het wss al wel opgelost... en anders aan bijde kanten een schifj beunen
lagers denk ik anders zouden die wielen niet kunnen bewegen, en iid een stabilisator
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
ik heb wel dat als ik rem dan draait mijn wiel ten opzichte van mijn voorvork... dus maak ik een bocht naar rechts :S (schijf zit ook rechts : nsr)
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Almer
lagers denk ik anders zouden die wielen niet kunnen bewegen, en iid een stabilisator
[...]
als ik een stabilisator er tussen wil zetten moet ie strak tegen het balhoofd omdat er weinig ruimte tussen dat en de veerpoten zit... dan klapt ie tegen de buiten poten aan... (hij zit ook niet meer in een nsr)
en waar kan je die dingen halen voor een nsr en wat kost zoiets?
Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 5-2-2006 om 21:07 uur.
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
ik heb wel dat als ik rem dan draait mijn wiel ten opzichte van mijn voorvork... dus maak ik een bocht naar rechts :S (schijf zit ook rechts : nsr)
is redelijk normaal bij vorken die met 1 schijf remmen, dat heet torderen.
je oefent tijdens het remmen een moment uit op de vork, dat moment is om het balhoofd, daarom zal je vork idd wat bewegen.
je voelt het wel, maar als jij het erg zichtbaar hebt dan zit er toch niet iets goed.
ik heb dat ook met me MB, als ik rem dan gaat hel wiel een beetje naar rechts, maar ik heb geen speling op mijn voorwiellagers!!
ik heb wel een spatbord, maar deze maakt ook een tikje als ik rem, dus is dat dan da spatbord (dat als stabilisator werkt) dat gaar is??
ik heb zelf hydronische schrijven op me fiets voor en agter
ja heb k ook..
maar kan wel kloppen als ze te nat zijn of vies zijn dat hij minder remt.. en ook als je je schijf recht heb of links dat hij beetje naar die kant trekt
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared