Ik ben zelf erges tusse 1.75 en 1.80 en vind gpr erg groot, maar onder rijde merk je da eigelijk niet, vind eigelijk lekker om op grote brommer te rijde. MB is klein, NSR is leuk formaat. NSR ownt echt zwaar
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Ik ben zelf erges tusse 1.75 en 1.80 en vind gpr erg groot, maar onder rijde merk je da eigelijk niet, vind eigelijk lekker om op grote brommer te rijde. MB is klein, NSR is leuk formaat. NSR ownt echt zwaar
NSR rijd lekker ja ik heb nu ook 1 en heb op de nieuwe brommers gereden maar zo'n NSR rijd toch lekkerder
Tog vink mijn gpr leuker.. voelt goed als je klein bent op zown grote brommer:P. Ma NSR is lekker betrouwbaar ook en stuk goedkoper
ik ben bijna 1:92 (15 jaar )
dus voor mij vind ik de NSR echt lekker
ik heb op een nieuwe GPR en appie RS gereden
wel groot maar rijden niet zo lekker als zo'n NSR
ik ben bijna 1:92 (15 jaar )
dus voor mij vind ik de NSR echt lekker
ik heb op een nieuwe GPR en appie RS gereden
wel groot maar rijden niet zo lekker als zo'n NSR
ik ben bijna 1:92 (15 jaar )
dus voor mij vind ik de NSR echt lekker
ik heb op een nieuwe GPR en appie RS gereden
wel groot maar rijden niet zo lekker als zo'n NSR
Hangt ook van je setup af opzich hor.. NSR met zown ori ontgrensde pijp met 50cc'tje vink kut, super korte powerband, moe je na elke ligt bochtje weer terug schakelen voor wat vermogen. Ma ik heb ouwe gpr heaj, maar tis ook nie meer helemaal gpr, heb wellis op zown ding ori gereden stuur enzow, vink NSR idd wel lkrder.
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Hangt ook van je setup af opzich hor.. NSR met zown ori ontgrensde pijp met 50cc'tje vink kut, super korte powerband, moe je na elke ligt bochtje weer terug schakelen voor wat vermogen. Ma ik heb ouwe gpr heaj, maar tis ook nie meer helemaal gpr, heb wellis op zown ding ori gereden stuur enzow, vink NSR idd wel lkrder.