Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Achterrem MTX heel strak

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 845 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34370 - Achterrem MTX heel strak
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 864 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jww 15-1-2006 13:15 Print reply

Posts: 1779
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Valid
[...]


Nee dat heeft hij niet. Met een helemaal gladde band slip je zelfs minder snel op asvalt dan met een band met (veel) profiel, omdat je met een gladde band gewoon meer contactoppervlak hebt, en dus ook meer wrijving.



haha dat is echt niet waar, ik heb hier nu 2 bandne liggen, precies hetzelfde alleen de ene is helemaal glad. Je mag hierkomen en rijden, het is een heel vershil, met de gladde band slip je, met de nieuwe band rem je
edit: voor wie het nu nog niet geloven wil: jammer dan

Dit bericht is gewijzigd door jww op 15-1-2006 om 13:16 uur.
 
Dus...
Valid 15-1-2006 13:17 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


niet als het regend


Klopt. Ik ging ook uit van droog asvalt/beton
 
Valid 15-1-2006 13:18 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jww
[...]

haha dat is echt niet waar, ik heb hier nu 2 bandne liggen, precies hetzelfde alleen de ene is helemaal glad. Je mag hierkomen en rijden, het is een heel vershil, met de gladde band slip je, met de nieuwe band rem je
edit: voor wie het nu nog niet geloven wil: jammer dan

Dit bericht is gewijzigd door jww op 15-1-2006 om 13:16 uur.


Dan doe je toch echt iets fout want het is gewoon natuurkundig te bewijzen. Ik ga bij allebei de banden uit van droog wegdek (beton/asvalt).
 

Dit topic is 864 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved