mb-gek |
24-1-2006 23:52 |
 Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
en dat geloof je ?
a6 verschild niks met de ouder blokken hoor
een am6 moet je net zo lang inrijden als een kreidler uit het jaar 0
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 24-1-2006 om 23:50 uur.
tis wel waar van die nicasail
mij werd ook aangeraden 2 keer 25 leker warm te rijden en af koelen en daarna lekker voluit blazen
bij mijn nicasail wand dus
maar inrijden ontgrenst doen
is gewoon beter mits je hem gelijk ff goed laat of zelf afsteld
|
|
|
|
christianos |
25-1-2006 0:10 |
 Posts: 20445 |
altijd inrijden
heeft niet alleen met de wand, maar ook met de zuiger en de veren en de poortafwerking te maken
dus
dat argument is best wel gezeik
|
|
|
|
mb-gek |
25-1-2006 0:15 |
 Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
altijd inrijden
heeft niet alleen met de wand, maar ook met de zuiger en de veren en de poortafwerking te maken
dus
dat argument is best wel gezeik
naja miss dat mijn cil goed was afgewerkt na de nieuwe wand
neem aan dat dat het dan zal zijn
hij reed zelf namelijk op circuit enzo 1 rondje rustig en daarna al vol open
|
|
|
|
christianos |
25-1-2006 0:16 |
 Posts: 20445 |
uhm ja
dat kloitp maar inrijden heeft niks met snel vastlopen te maken
maar veel meer met de levensduur op lange termijn...
|
|
|
|
mb-gek |
25-1-2006 0:17 |
 Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
uhm ja
dat kloitp maar inrijden heeft niks met snel vastlopen te maken
maar veel meer met de levensduur op lange termijn...
achja
gelukkig heb je dat niet nodig bij een nieuwe brommer
die is meestal na 2 jaar al weg
wilt nu lol hebben en niet pas na een paar 100 km
|
|
|
|
jackmasterTZR |
25-1-2006 11:45 |
 Posts: 3062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR
eehj ff een vraagje uit nieuwsgierigheid...
die ladyTZR is die gebanned ofwa?? die hek al enige tijd niet meer gezien hier
|
|
|
|
Kampersjaak |
25-1-2006 11:47 |
 Posts: 12285 |
had je een oogje op haar>?
|
|
oderint dum metuant |
|
jackmasterTZR |
25-1-2006 11:47 |
 Posts: 3062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
had je een oogje op haar>?
nee maar het valt me op...
|
|
|
|
PraatPaal |
25-1-2006 11:50 |
 Posts: 7977 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speeder
wie weet wat voor blok onder de nieuwe tomos hangt ?
afbeelding
50cc , is am6, maar met wat anders als die geinige chrome uitlaat :-/
komt misschien wel de voorschijf op van 125cc 4t (yamaha) versie, dus dies wel huge en vet.
mijn vraag nog 1 keer dan:
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
wie heeft voor mij een omschrijving van belgische 50 (voor mt mb mtx ot)
ik heb namelijk zoon cilinder liggen, merkloos en heb al meerdere malen gehoord dat het een belg is.
specs:
5 koelribbe
AUX poorten (ronde)
4 spoelers + inlaat (lijkt op een inimini champignon)
4 sleuven in hemd.
ovale uitlaatpoort.
blokje met 49cm3 tussen onderste 2 koelribbe
geen poortmap
misschien nog wel erges foto, helaas is me camera laatst gesneuvelt dus ik kan ze nietmeer bijmaken.
Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 24-1-2006 om 13:03 uur.
|
|
|
|
SendaMax |
25-1-2006 12:28 |
 Posts: 1592 |
Ik heb geen druk meer op mn achterrem(van GSM).. er liep dus remvloeistof over mn wiel heen  . Hoe fix ik dit? en wat heb ik er voor nodig en waar haal ik het vandaan:P
Denk zelf dat het zown lullig klein rubberen ringetje is..
|
|
|
|
Deon |
25-1-2006 12:32 |
 Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SendaMax
Ik heb geen druk meer op mn achterrem(van GSM).. er liep dus remvloeistof over mn wiel heen . Hoe fix ik dit? en wat heb ik er voor nodig en waar haal ik het vandaan:P
Denk zelf dat het zown lullig klein rubberen ringetje is..
je ontluchtingsnippel zit los?
|
|
|
|
Johnny B |
25-1-2006 12:34 |
 Posts: 8381 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SendaMax
Ik heb geen druk meer op mn achterrem(van GSM).. er liep dus remvloeistof over mn wiel heen . Hoe fix ik dit? en wat heb ik er voor nodig en waar haal ik het vandaan:P
Denk zelf dat het zown lullig klein rubberen ringetje is..
je kopere ringetjes'?
of je onluchtings nippel
of je slang lek
|
|
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren |
|
bobje |
25-1-2006 12:45 |
 Posts: 2955 |
ik zit een beetje te denken om m'n standaard puch cilinder te laten tunen.... verstandig? of kan ik beter een 50 snel, 65cc of 70cc-tje kopen? ik wil niet v??l harder, en heb eigenlijk ook geen zin om in te rijden.
|
|
Sooner or later it's lager time |
|
christianos |
25-1-2006 12:47 |
 Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]
50cc , is am6, maar met wat anders als die geinige chrome uitlaat :-/
komt misschien wel de voorschijf op van 125cc 4t (yamaha) versie, dus dies wel huge en vet.
mijn vraag nog 1 keer dan:
[...]
bwaaap
klinkt als een belgische 50cc al hebben die geen AUX poorten..
er is maar 1 manier om ze te herkennen
boven het uitlaatkanaal aan de buitenkant, dus boven je uitlaatfels staat er tussen die flens en de koelrib die er boven zit ruimte..
staat daar heel klein 167????
zoja? dan is het een belgische cilinder....
een anders denk ik dat het een ... athena misschien?
|
|
|
|
jeppor |
25-1-2006 13:02 |
 Posts: 486 |
klopt het dat een blokjes zijn voor tomos die de carb links hebben zitten in plaats van rechts (wat gebruikelijk is)? Iemand ie mn cilinder wil kopen beweerd dit....
|
|
|
|