Joostvdw |
22-1-2006 22:53 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]
wass zelfs nog meer ...
plus dat de kwaliteit in nederland een stuk lager is dan in het buitenland ivm milieu oid
waarschijnlijk is versturen naar polen, daar verchromen en weer terug goedkoper en beter dan hier in NL 2 velgjes :P
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Vinnie-89 |
22-1-2006 23:11 |
 Posts: 1870 |
godver heb ik weer, me carb bevriest
iemand hier die een beun oplossing weet wat makkelijk en goedkoop helpt tegen bevriezen? behalve lampje in filter (is volgens mij nog gevaarlijk ook  ), of of spul door je benz gooien.
Dit bericht is gewijzigd door Nero op 22-1-2006 om 23:11 uur.
|
|
|
|
Hondalover19 |
22-1-2006 23:14 |
 Posts: 1255 |
wie tekend er hier met autocad inventor heb een vraagje
|
|
Honda The Power Of My Wet Dreams !! |
|
Joostvdw |
22-1-2006 23:14 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Nero
godver heb ik weer, me carb bevriest
iemand hier die een beun oplossing weet wat makkelijk en goedkoop helpt tegen bevriezen? behalve lampje in filter (is volgens mij nog gevaarlijk ook ), of of spul door je benz gooien.
Dit bericht is gewijzigd door Nero op 22-1-2006 om 23:11 uur.
aansteker onder je spruit
lampje in je box is echt beste methode en niet gevaarlijk zolang je er maar voor zorgt dattie niet gaat vonken.
mss werkt een doek om je spruitstuk?
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Saknet |
22-1-2006 23:14 |
 Posts: 10355 |
nouw in principe hoort er geen water in je vlotterbak te komen, alleen benzine. benzine vriest pas bij -21 of zoiets ofzo dus je moet er voor zorgen dat er geen water in je carb komt. met benzinefiltertje bijvoorbeeld.
ik heb der nooit last van en onze garagedeuren zijn verre van kiervrij...
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 22-1-2006 om 23:16 uur.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Evilmex |
22-1-2006 23:15 |
 Posts: 4458 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
nouw in principe hoort er geen water in je vlotterbak te komen, alleen benzine. benzine vriest pas bij -21 of zoiets ofzo dus je moet er voor zorgen dat er geen water in je carb komt. met benzinefiltertje bijvoorbeeld.
als bezine verneveld bevriest het veel sneller.
|
|
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is? |
|
Joostvdw |
22-1-2006 23:16 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
nouw in principe hoort er geen water in je vlotterbak te komen, alleen benzine. benzine vriest pas bij -21 of zoiets ofzo dus je moet er voor zorgen dat er geen water in je carb komt. met benzinefiltertje bijvoorbeeld.
de benzine bevriest niet, maar je spruitstuk, DIE bevriest en dan gaat de benzine daar neerslaan, dan begint de zooi
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Saknet |
22-1-2006 23:17 |
 Posts: 10355 |
hij zegt tog dat zn carb bevriest niet zn spruitstuk :P
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Joostvdw |
22-1-2006 23:18 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
hij zegt tog dat zn carb bevriest niet zn spruitstuk :P
jaa, laat die arme jongen, je snapt em wel, niet zo mierenneuken
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Saknet |
22-1-2006 23:20 |
 Posts: 10355 |
maar mijn spruitstuk bevriest nooit :( je laat je brommer toch nie in de kou staan wil je toch ook nie dat ie bij jou doet  ok tis laat ik ga slape aufwiedersnitsel
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Vinnie-89 |
22-1-2006 23:27 |
 Posts: 1870 |
benzine bevriest niet, dat doet het pas bij lagere temperaturen onder de -100 (-184 meende ik).
maar volgens mij is het zo dat de lucht die hij aanzuigt vochtig is en heel koud, dus dat water komt in je carb en vriest daar vast waardoor er minder lucht bij komt en hij verzuipt zegmaar.
zoiets dus:
maargoed, wat ik hieraan kan doen weet ik niet... ik las laatst ergens dat een motor zo'n 1500 liter/sec aanzuigt, ik snap dat dat bij een brommer met 1 carb een stuk minder is maar nog heel veel voor een lampje om te verwarmen. zijn er geen andere mogelijkheden?
edit; dit is niet mijn carb!! dit is 1 van een vliegtuigje maar het geeft een idee wat ik met bevriezen bedoel...
Dit bericht is gewijzigd door Nero op 22-1-2006 om 23:29 uur.
|
|
|
|
Fabio |
22-1-2006 23:28 |
 Posts: 1737 |
Een cilinderkop, hoe slijtage gevoelig is deze? Bijv. een imitatie, is die nou veel slechter dan ori kop? (betreft honda mb5)
|
|
|
|
christianos |
22-1-2006 23:28 |
 Posts: 20445 |
niet slijtagegevoelig
|
|
|
|
christianos |
22-1-2006 23:31 |
|
Fabio |
22-1-2006 23:31 |
 Posts: 1737 |
Dus ik kan net zo goed een m'n imi kop houden en geen ori kopen
|
|
|
|