Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 7

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1142 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34339 - "kleine vragen" topic deel 7
Pagina 34 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 68816 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Palava 18-1-2006 17:15 Print reply

Posts: 2866

3 vragen:

1, is nsr remschijf zelfde diameter als mbx/mb?
2, past een mbx vork in t balhoofd van een mb?
3, is een mbx vork langer dan een mb vork?
 
Bopmorn 18-1-2006 17:20 Print reply

Posts: 1502
Ik kan me nog een topic herrinener en van een gast waar bij een gsm zijn km kabel of km apparaathet niet meer deed
Nu heb ik ditook

Weet iemand nog misschien hoe dit opgelost was?
Of het topic?

Of gewoon een nieuwe kabel kopen?
 
ironbird 18-1-2006 17:22 Print reply

Posts: 1096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird
het wordt moeilijk om uit te leggen, maar ik ga het proberen.

dus, we hebben een ori keihiin 13mm in de hand, en die is opengevezen.


door de vlotter zit een vlotteras, en die vlotteras schuift ook door de beugeltjes van de carb. En zoals jullie weten zijn die beugeltjs niet volledig gesloten, meer staan die op de kop open. Het is een soort van U-vorm, met daarbovenin die as geschoven (de U staat een klein beetje dichtgekromd langs boven zodat de as er in blijft als je hem ondersteboven houdt.


maar nu is de vraag: bij mij is aan een van de twee U-tjes die kromming vanboven afgebroken, en blijft dat vlotterasje dus niet zitten als ik de carb "ondersteboven" houdt(= als hij gemonteerd recht dus)

maar ik heb gezien dat in de vlotterbak (deksel dat je eraf schroeft dus) twee drukpuntjes zitten. en ik heb een beetje liggen meten, en het lijkt me dat die drukpunten net op de vlotteras komen als de carb dichtgeschroefd is. Klopt dit?

M.a.w.: het maakt geen fuck uit dat die as niet blijft zitten als de carb onderst ebovenhangt? want als het deksel eropzit blijft die as wel zitten door die drukpuntjes?


oke, ik ben er oznder probs mee naar school gereden, en hem daar gestald, en terug mee naar huis gekomen (lekte niets)

maar toen thuis weer gestald, en na een uurtje ruik ik een verdomde benzinegeur doorheen het huis (brom staat in de kelder)ik gana kijken: de naft zeek eruit (inmiddels een dikke 2liter...)



dus het houdt blijkbaar toch niet...





maar gaat dat werken om dat met kneedbaar staal te fixen? Kan dat de benzine wel verdragen?

 
jellerrr 18-1-2006 18:01 Print reply

Posts: 572
Oke, echt balen wat ik nu heb.. Me carb is gebroken
Mja, kwou hem los halen, zie ik ineens dat ie gebarsten is waar je hem met die 2 bouten aan spruit vast maakt. Vraag is nu: Kan ik deze carb toch nog op de een of andere manier goed vastzetten of wordt het helaas een nieuwe carb halen? :(

Zie hier waar het ongeveer gebroken is de rode lijntjes:



Foto is niet van mijn carb trouwens hoor..

EDIT: Er zit dus niet een barst in ofzo, maar dat stukje is dus echt afgebroken ff voor de duidelijkheid..

Dit bericht is gewijzigd door jellerrr op 18-1-2006 om 18:02 uur.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 18-1-2006 18:03 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jellerrr
Oke, echt balen wat ik nu heb.. Me carb is gebroken
Mja, kwou hem los halen, zie ik ineens dat ie gebarsten is waar je hem met die 2 bouten aan spruit vast maakt. Vraag is nu: Kan ik deze carb toch nog op de een of andere manier goed vastzetten of wordt het helaas een nieuwe carb halen? :(

Zie hier waar het ongeveer gebroken is de rode lijntjes:

afbeelding

Foto is niet van mijn carb trouwens hoor..

EDIT: Er zit dus niet een barst in ofzo, maar dat stukje is dus echt afgebroken ff voor de duidelijkheid..

Dit bericht is gewijzigd door jellerrr op 18-1-2006 om 18:02 uur.



gewoon terugzetten met revetje tussen bout, carb
 
Djeep 18-1-2006 18:04 Print reply

Posts: 8621
Bij een goser die ik ken is het daar ook afgebroken, maakt in preciepe niet uit, als je maar vast genoeg draaid
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Remco RS 18-1-2006 18:04 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Palava

3 vragen:

1, is nsr remschijf zelfde diameter als mbx/mb?
2, past een mbx vork in t balhoofd van een mb?
3, is een mbx vork langer dan een mb vork?


1: nee, nsr is bij mijn weten groter
2: dacht t wel
3: ja

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 18-1-2006 om 18:05 uur.
 
jellerrr 18-1-2006 18:05 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Bij een goser die ik ken is het daar ook afgebroken, maakt in preciepe niet uit, als je maar vast genoeg draaid

Ja, oke, en dan dat stukje er ook gewoon tussen..
Maar heb je dan niet meer kans op valse lucht?
(Want dat was mede de reden dat ik hem eraf haalde)
 
Djeep 18-1-2006 18:08 Print reply

Posts: 8621
Naja dat stukje hoeft er nog niet eens tussen... In principe is de kans op valse lucht even groot, want het is bij de buitenkant afgebroken, en niet bij de binnekant.. en daar heb je je valse lucht meestal.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Leen 18-1-2006 18:09 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Palava

3 vragen:

1, is nsr remschijf zelfde diameter als mbx/mb?
2, past een mbx vork in t balhoofd van een mb?
3, is een mbx vork langer dan een mb vork?



ja, ja, weet niet zeker denk het wel
 
Deon 18-1-2006 18:10 Print reply

Posts: 9656
stukje er weer tegenaan drukken, dikke ring op je bout, genoeg vloeibare pakking en klaar ben je.
 
mulder 18-1-2006 18:13 Print reply

Posts: 13701
nsr achterbrug zelfde als mtxsh?
 
Marthin 18-1-2006 18:18 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jellerrr
Oke, echt balen wat ik nu heb.. Me carb is gebroken
Mja, kwou hem los halen, zie ik ineens dat ie gebarsten is waar je hem met die 2 bouten aan spruit vast maakt. Vraag is nu: Kan ik deze carb toch nog op de een of andere manier goed vastzetten of wordt het helaas een nieuwe carb halen? :(

Zie hier waar het ongeveer gebroken is de rode lijntjes:

afbeelding

Foto is niet van mijn carb trouwens hoor..

EDIT: Er zit dus niet een barst in ofzo, maar dat stukje is dus echt afgebroken ff voor de duidelijkheid..

Dit bericht is gewijzigd door jellerrr op 18-1-2006 om 18:02 uur.


uit ervaring weet ik dat je het beter is een andere caburateur te gaan zoeken.

Je krijgt meestal hem niet goed vast en gaat ie valse lucht trekken.
 
asbsolute16 18-1-2006 18:49 Print reply

Posts: 2485
Weet iemand een site waar je je framenummer kan controleren, of die niet gejat is enzo ?

Het gaat om een citta
 
L2R-R2L 18-1-2006 18:52 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dark
Weet iemand een site waar je je framenummer kan controleren, of die niet gejat is enzo ?

Het gaat om een citta



rdw.nl
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering

Dit topic is 68816 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 34 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved