Ik heb een Puch Maxi, mijn plan was om hem op te knappen en te verkopen.. nu wou ik em ook verzekeren, maar weet niet of dit nog kan .. i.v.m Domeinen.. Nu is mijn vraag.. waar kan je d.m.v het framenummer aanvragen of je de brommer nog kan verzekeren
Vast bedankt
Dit bericht is gewijzigd door DynaBlaster op 9-2-2006 om 17:51 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
wat is een mooie breedte voor een uitlaatpoort van 50cc, in zoverre dat je er nog geen spijl tussen hoeft te zetten
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij mocht je poort max 69% van je boring zijn.
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Quote:Oorspronkelijk gepost door: DynaBlaster
Ik heb een Puch Maxi, mijn plan was om hem op te knappen en te verkopen.. nu wou ik em ook verzekeren, maar weet niet of dit nog kan .. i.v.m Domeinen.. Nu is mijn vraag.. waar kan je d.m.v het framenummer aanvragen of je de brommer nog kan verzekeren
Vast bedankt
Dit bericht is gewijzigd door DynaBlaster op 9-2-2006 om 17:51 uur.
hoe snel moet de vlotterbak weer gevult worden met benzine want bij druppelt het HEEL SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM weer vol van men tomos en ik denk dat dit de reden is wrom hij uitvalt naar paar sec.
Mijn framenummer is slecht leesbaar/versleten... Wat zijn mijn mogelijkheden ? Want binnenkort moet dat troep geschouwd worden etc. kan je een framenummer opnieuw erin laten zetten en hoeveel zou dat gaan kosten ?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Jesse-MTXsh
hoe snel moet de vlotterbak weer gevult worden met benzine want bij druppelt het HEEL SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM weer vol van men tomos en ik denk dat dit de reden is wrom hij uitvalt naar paar sec.
moet normaal gwoon vollopen als de vlotter nar benede gaat.
mischien je vlotternaald te hoog staan
ff vraagje... wat is de maximale breedte van een boostpoortje? is dat ook zoveel procent van je boring? of is daar niet echt een standaard voor, en kun je tot de sluiting van je zuigerveren gaan?