Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 7

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 845 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34339 - "kleine vragen" topic deel 7
Pagina 162 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 161, 162, 163 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 68913 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Terror 6-2-2006 16:53 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jellerrr
M'n brommer rijd met luchtschroef 2 slagen uit heel erg slecht, in z'n 4 stottert ie heel erg en rijd ie langzamer dan in z'n 3. Als ik luchtschroef helemaal dichtdraai rijd hij het best, dan rij hij in z'n 4 gewoon sneller dan in z'n 3. Valse lucht hebbik helemaal op gecontroleerd, ook gevonden en opgelost, maar nog steeds hetzelfde.. Volgens de bromboer heb ik geen valse lucht, maar moet ik grotere sproeier probere en beetje met gasnaald spelen.

Zit nu dit op:
70cc immi
Zwarte mtx techno bocht
16 mm carb
Powerfilter
Sproeier 85

Kwil zo ff grotere sproeier/sproeiers gaan halen, voor welke maten moet ik dan ongeveer gaan? En ligt het inderdaad dan hieraan?

Dit bericht is gewijzigd door jellerrr op 6-2-2006 om 16:52 uur.



welke maten praat je hier over keihin?
 
HayeSM 6-2-2006 17:43 Print reply

Posts: 3052
heey, heb nu me remblokjes uit me achterrem van me senda, maar rechts is hij helemaal kaal .. vonken kwamen eraf.. en linker blokje ( als je erachter staat) was ongeveer 50/50... maar daar was een hoek afgebroken.

ik heb nu 2 nieuwe erin, maar me linker zuiger is niet eens naar binnen gekomen, als ik me klauw nu splits, moet ik dan ook opnieuw ontluchten?
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
MHpatrick 6-2-2006 17:58 Print reply

Posts: 346
ik heb nou sinds gister een 17.5 carb op mn brommer liggen met sproeien 90.
Maar als de brommer koud is loopt hij lekker maar als hij warm is en laat gas los en dan weer vol gas valt hij trug en als ik dan rustig gas geef rijd hij wel gewoon normaal. Krijgt hij dan te weing of te veel bezine?

al vast bedankt!

Dit bericht is gewijzigd door MHpatrick op 6-2-2006 om 18:03 uur.
 
Motorhispania RYZ
HayeSM 6-2-2006 18:17 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MHpatrick
ik heb nou sinds gister een 17.5 carb op mn brommer liggen met sproeien 90.
Maar als de brommer koud is loopt hij lekker maar als hij warm is en laat gas los en dan weer vol gas valt hij trug en als ik dan rustig gas geef rijd hij wel gewoon normaal. Krijgt hij dan te weing of te veel bezine?

al vast bedankt!

Dit bericht is gewijzigd door MHpatrick op 6-2-2006 om 18:03 uur.



groter dacht ik
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
segeren 6-2-2006 18:19 Print reply

Posts: 376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
[...]



groter dacht ik


koud looptie goed en warm niet helemaal. dan moet je tog kleinere sproeier?
 
jww 6-2-2006 18:20 Print reply

Posts: 1779
Volgens mij zijn mijn balhoofdlagers van m'n mtx-sh helemaal gaar, kan de voorvork best wel veel heen en weer bewegen. Hoeveel kost zo'n nieuw setje? IS het moeilijk om die erin te zetten? En, ik trek momenteel heel hard op, heb ik het niet zo weer?

 
Dus...
HayeSM 6-2-2006 18:21 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: segeren
[...]


koud looptie goed en warm niet helemaal. dan moet je tog kleinere sproeier?



koude moter is minder brandstof verbranden als met warme moter... dus moet hij wat rijker.. correct me if i'am wrong
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
rene-RX 6-2-2006 18:21 Print reply

Posts: 2018
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: segeren
[...]


koud looptie goed en warm niet helemaal. dan moet je tog kleinere sproeier?



zal je wel zeggen ja


maar die argumenten die hij geeft had ik ook

met sproeier 82 was dat heel erg toen 96 erin was het nog een beetje toen 100 liep goed

toch nog maar ff 104 geprobeerd en dat was te veel

dus ik moest toen groter gaan zitten

best handig een zakje sproeiers
 
www.apriliaforum.nl
HayeSM 6-2-2006 18:21 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jww
Volgens mij zijn mijn balhoofdlagers van m'n mtx-sh helemaal gaar, kan de voorvork best wel veel heen en weer bewegen. Hoeveel kost zo'n nieuw setje? IS het moeilijk om die erin te zetten? En, ik trek momenteel heel hard op, heb ik het niet zo weer?




valt mee hoe snel je het weer hebt, bij mijn mt gingen gewoon van die kogellagertjes in die schalen.. koste me voor 40 lagerballetjes 2 eus
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
HayeSM 6-2-2006 18:22 Print reply

Posts: 3052
nou mijn vraag nog een keer.. als ik me klauw van me schijfrem van me senda splits, moet ik dan opnieuw ontluchten?
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
snowboarderke 6-2-2006 18:23 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
[...]



koude moter is minder brandstof verbranden als met warme moter... dus moet hij wat rijker.. correct me if i'am wrong

Fout denk ik, waarom moet je anders een koude motor altijd met Choke starten????
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
HayeSM 6-2-2006 18:25 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke
[...]

Fout denk ik, waarom moet je anders een koude motor altijd met Choke starten????



zodat hij rijker staat, minder lucht, dus meer brandstof in verhouding..





hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

waarom heeft een warme moter dan meer vermogen als een koude?

Dit bericht is gewijzigd door Brommer Freak op 6-2-2006 om 18:25 uur.
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 6-2-2006 18:25 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
nou mijn vraag nog een keer.. als ik me klauw van me schijfrem van me senda splits, moet ik dan opnieuw ontluchten?


jup
 
snowboarderke 6-2-2006 18:26 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
[...]



zodat hij rijker staat, minder lucht, dus meer brandstof in verhouding..





hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

waarom heeft een warme moter dan meer vermogen als een koude?

Dit bericht is gewijzigd door Brommer Freak op 6-2-2006 om 18:25 uur.

Ja, en jij zegt dat een koude motor minder brandstof verbruikt??? Dan spreek je jezelf nu toch tegen

Omdat je een motor afstelt als hij warm is

Dit bericht is gewijzigd door snowboarderke op 6-2-2006 om 18:27 uur.
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
segeren 6-2-2006 18:27 Print reply

Posts: 376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak



zodat hij rijker staat, minder lucht, dus meer brandstof in verhouding..





hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

waarom heeft een warme moter dan meer vermogen als een koude?

Dit bericht is gewijzigd door Brommer Freak op 6-2-2006 om 18:25 uur.


en als ie warm is staat ie nog steeds te rijk dus kleinere sproeier tog?
als je te grote sproeier erin doet heeft een koude motor meer vermogen dan warm tog?

 

Dit topic is 68913 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 162 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 161, 162, 163 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved