Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 7

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 480 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #34339 - "kleine vragen" topic deel 7
Pagina 134 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 69008 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerwin88 2-2-2006 18:28 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
kheb net vanochtend een nieuw remlichtlampje gekocht maar hij is nu alweer kapot. hij is helemaal grijs uitgeslagen.
weet iemand waar dit aan ligt (is 6v-10W)

moek meer watt nemen ofzow????
 
VW rider for live
white_hell 2-2-2006 18:29 Print reply
Posts: 298
Waar moet ik rekening mee houden bij kop erafhalen als die watergekoeld is.
 
christianos 2-2-2006 18:30 Print reply

Posts: 20445
Terror 2-2-2006 18:31 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
UTFF

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/55



(K) denk om je peacemaker
 
derbi-rianne 2-2-2006 19:11 Print reply

Posts: 2099
heey heey!!!
ik heb een vraagje!
ik heb een derbi senda sm
en nu wil ik gaten in me luchtfilter boren
hoe groot en waar kan je die het beste maken???
en als verder alles orgineel is behalve
je uitlaat die een klein beetje ontgrensd is
wat voor sproeier heb je dan nodig??

xx rianne
 
Deon 2-2-2006 19:15 Print reply

Posts: 9656
6203
6203 /C3
6203-2RSH
6203-2RSH /C3
6203-2RSL
6203-2Z
6203-2Z /C3
6203-RSH
6203-Z

Welke moet ik hebben als bloklagers?

ik dacht zelf gewoon de 6203 /C3. Maar wat zijn de verschillen?



al gevonden

Voor de volledigheid misschien handig:

Volgcode.B
Dit zijn de afdichtings code's.
Voorbeelden:

Geen code = het lager is open.
RS = RS1 = RSH = aan een zijde spatwater dicht.(rubber)
2RS=2RS1 =2RSH = aan twee zijden spatwaterdicht.(2 zijden rubber)
RSL = aan een zijde spatwaterdicht met extra lage wrijving.
2RSL = aan twee zijden spatwaterdicht met extra lage wrijving.
Z = aan een zijde stofdicht.(metalen plaatje)
2Z = ZZ = aan twee zijden stofdicht.(2 metalen plaatjes)




En voor de mensen die niet wisten wat die C3/C4 nou altijd betekende.

Dat is dus de speling

Extra speling
C1 = Speling kleiner dan bij C2
C2 = Speling kleiner dan normaal
CN = Speling normaal
C3 = Speling groter dan normaal
C4 = Speling groter dan C3
C5 = Speling groter dan C4




Dit bericht is gewijzigd door Deon op 2-2-2006 om 19:21 uur.
 
bart de scootergek 2-2-2006 19:19 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Deon
6203
6203 /C3
6203-2RSH
6203-2RSH /C3
6203-2RSL
6203-2Z
6203-2Z /C3
6203-RSH
6203-Z

Welke moet ik hebben als bloklagers?

ik dacht zelf gewoon de 6203 /C3. Maar wat zijn de verschillen?



RS staat voor Rubber Seal, dus dan heb je die lagers met die zwarte keringen erin, die 2 ervoor betekent dat beide kanten het heeft. Z is zon metalen afdek plaatje er over heen, die moet je ook niet hebben.

de bovenste 2 zijn de enige geschikte lagers voor jou.
 
Honda RC-33
Deon 2-2-2006 19:22 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



RS staat voor Rubber Seal, dus dan heb je die lagers met die zwarte keringen erin, die 2 ervoor betekent dat beide kanten het heeft. Z is zon metalen afdek plaatje er over heen, die moet je ook niet hebben.

de bovenste 2 zijn de enige geschikte lagers voor jou.



check edit
 
Marry 2-2-2006 19:34 Print reply

Posts: 940
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-rianne
heey heey!!!
ik heb een vraagje!
ik heb een derbi senda sm
en nu wil ik gaten in me luchtfilter boren
hoe groot en waar kan je die het beste maken???
en als verder alles orgineel is behalve
je uitlaat die een klein beetje ontgrensd is
wat voor sproeier heb je dan nodig??

xx rianne


gaten in je luchtfilter kap bedoel je? dan pak je een boor en boor je gewoon waar het je zint een paar gaten (hij gaat er niet harder van lopen, maar je krijgt wel een beter geluid vind ik)
 
ook als je niets te vieren hebt
mulder 2-2-2006 19:39 Print reply

Posts: 13701
Let er wel op dat er geen plastic korreltjes in je carb komen
 
Marry 2-2-2006 19:42 Print reply

Posts: 940
je schroeft dat dekseltje er gewoon eerst af...
 
ook als je niets te vieren hebt
rene-RX 2-2-2006 19:44 Print reply

Posts: 2018
waar kan ik een pdf bestand uploaden
het is 32,8 mb

putfile.com doet niet

edit: uploaden

Dit bericht is gewijzigd door rene-RX op 2-2-2006 om 19:47 uur.
 
www.apriliaforum.nl
Deon 2-2-2006 19:46 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rene-RX
waar kan ik een pdf bestand hosten

het is 32,8 mb

putfile.com doet niet


hosten als in, dat ie opent?

of uploaden?
 
rene-RX 2-2-2006 19:46 Print reply

Posts: 2018
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Deon
[...]


hosten als in, dat ie opent?

of uploaden?



uploaden
 
www.apriliaforum.nl
Bassie_nr1 2-2-2006 19:56 Print reply

Posts: 1488
Hoi,

Ik heb een beetje raar verhaal, met een snelle proma uitlaat op mijn honda mtx-sh liep die voor geen meter, soms een keer 105 op de teller maar meestal wou die niet harder dan 70 en 8000 of minder toeren.
Nu heb ik een originele uitlaat erop gedaan met originele demper, daar trekt ie in 1 en 2 direct al lekker in, alleen 3 en 4 nog niet, moet daarom nog ff afstellen, Maar hoe kan het nu dat ie met ori pijp veel lekkerder loopt?
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter

Dit topic is 69008 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 134 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved