waarom praten jullie eigenlijk over een BELGISCHE snelle 50? zijn jullie zo zeker dat die uit belgie komt? In belgie mag (en mocht je vroeger ook) maar 45 rijden hoor?
Ik heb in belgie een ori cilinder bij de dealer (tweedehands) gekocht, en das gewoon zon slome zoals julie de nederlandse noemen hoor...
dit wil ik wel eens weten
Dit bericht is gewijzigd door ironbird op 1-2-2006 om 20:09 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ironbird
waarom praten jullie eigenlijk over een BELGISCHE snelle 50? zijn jullie zo zeker dat die uit belgie komt? In belgie mag (en mocht je vroeger ook) maar 45 rijden hoor?
Ik heb in belgie een ori cilinder bij de dealer (tweedehands) gekocht, en das gewoon zon slome zoals julie de nederlandse noemen hoor...
dit wil ik wel eens weten
Dit bericht is gewijzigd door ironbird op 1-2-2006 om 20:09 uur.
omdat er voor 1994 een zeer strenge invoer regeling voor brommers in nederland gold, (niet meer dan 4 versnelleingen, cilinder extreem begrensd, geen LC brommers)
In belgie werden de brommers ook wel begrensd geleverd maar de cilinder was van fabrieksaf al veel sneller(zaols bij de am6/derbi blokken van nu)
daarom is er speciaal voor nederland een extra langzame cilinder gemaakt
watvoor symptomen krijg je als je heel lang met een tekleine sproeier hebt gereden?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Marko
kan iemand mij de standaard vertanding van een gpr
en een senda vertellen? ik heb gezocht en ik vind maar bar weinig
senda is 14-53 afaik
Dit bericht is gewijzigd door -XyS- op 1-2-2006 om 21:27 uur.