Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR valt weg

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 827 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34336 - NSR valt weg
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vanwalsum 13-1-2006 17:41 Print topicpost

Posts: 692
Ha,

Net even een klein stukje rijden met de nsr. Sta ik op een kruispunt. Valt het rotding gewoon uit. En niet meer aan te krijgen. Na even wachten weer aangelopen. En wat blijkt nou, als hij warm is, dan valt hij uit onder de 7000 toeren. Van 7k tot 11k loopt hij gewoon goed, maar optrekken met 8k lukt niet, en ook niet met terugschakelen op kruispunten. Dus wat moet ik doen.

Het enige wat verandert is dat is de bougie, er zit een 7 ngk in ipv een 8 ngk.

Iemand een oplossing, want baal flink!

Groeten,

Michiel

 

Almer 13-1-2006 17:43 Print reply

Posts: 3325
bougie dood? schroef er weer eens een andere bougie in...

Het lijkt een ontsteking probleem, dus ik zou je ontsteking maar es nakijken, cdi unit nog goed? Bobine nog goed?
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
vanwalsum 13-1-2006 17:44 Print reply

Posts: 692
klotezooi... net nieuwe brommer! ontsteking, hoe kan ik deze checken?

Maar aan de andere kant, het kan zijn dat als de bougie te warm wordt hij niet meer lopen wil. Maar waarom dan wel tot van 7K tot 12K

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 13-1-2006 om 17:45 uur.
 
Gilera Gsm 13-1-2006 17:46 Print reply

Posts: 2376
Hogere hittegraad bougie? Hij loopt dus niet goed stationar?

 
vanwalsum 13-1-2006 17:49 Print reply

Posts: 692
Idd, ben van hittegraad 8 naar een 7 gegaan. Heb dit gedaan omdat ik deze erbij kreeg. En er beter een acht in kon. maar deze was half verroest. Dus dacht, doe deze er even in. En hij blijft gewoon lopen. maar als er een stukje mee gereden is, een halve km, en het wordt een beetje warm, dan stopt het gewoon. dan valt hij uit onder de 7K.

Maar als het net gestart is doet hij wel alles...

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 13-1-2006 om 17:49 uur.
 
Almer 13-1-2006 17:50 Print reply

Posts: 3325
je hebt nu toch een koudere bougie gemonteerd? Kan zijn dat ie de benzine niet goed meer verbrand...

Maar waarom een andere bougie dan? En waarom niet meteen dezelfde?
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
vanwalsum 13-1-2006 17:51 Print reply

Posts: 692
had dezelfde niet meer liggen. En deze kon geen kwaad, alleen in de zomer kon ik beter een 8 erin doen. En volgens mij is het hoe lager de hittegraad, hoe warmer hij wordt bij NGK
 
mail2kid 13-1-2006 17:51 Print reply

Posts: 1905
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
was half verroest
Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 13-1-2006 om 17:49 uur.


 
Golf II styling
BIET 13-1-2006 17:59 Print reply

Posts: 22355
Probeer dan gewoon is ff zo'n bougie als je eerst had
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
richard3 13-1-2006 18:01 Print reply

Posts: 5198
denk dat het ding kut afgesteld stond wat is je kleur van de bougie ?

 
op naar de grote brommers
vanwalsum 14-1-2006 13:40 Print reply

Posts: 692
DOM!

Ik alles eraf... bougie eruit gehad. Zag er goed uit. nog verder kijken. Zit mijn benzine slang dubbel. Dus hij kon het er waarschijnlijk wel doorkrijgen bij vol gas. Maar kreeg geen benzine meer bij lage toeren.

Ik ga het straks even uitproberen.
 

Dit topic is 512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved