Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Probleem na overbouwen blok, mtx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 829 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34267 - Probleem na overbouwen blok, mtx
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 589 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Flybike 10-1-2006 14:46 Print topicpost
Posts: 2120
Ik heb net men blok van andre mtx overgebouwd naar huidige.
De onsteking van de oude was zonder stekkers maar nu ist met 6stekkers, dus heb 'k de draad doorgenkipt en schoentjes op ge duwd, kleur per kleur. Kzet me contactslot aan, maar Neutraal lampje brandt niet. Wat kan dit zijn?

Dank bij voorbaat^^

En motor start oowk niet

Dit bericht is gewijzigd door Flybike op 10-1-2006 om 14:46 uur.
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard

MichiMess 10-1-2006 14:48 Print reply

Posts: 1348
verkeerd aangesloten



Dit bericht is gewijzigd door MichiMess op 10-1-2006 om 14:52 uur.
 
mb-gek 10-1-2006 14:49 Print reply

Posts: 10385
deed het moter blok het voordat je hem naar je mtx overzetten?

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Flybike 10-1-2006 15:02 Print reply
Posts: 2120
Heb ik nooit laten draaien, omdat die normaal was voor te reviseren. Maar krukas zat geen speling, cilinderwand geen krassen goede zuigerveren ?n compressie, ander zalk eerst ff zien als ie vonkt.

Wat kan ik nou verkeerd aansluiten? Alle kleurtjes zitten mooi op elkaar.

Toch bedankt

Blijf maar komen met reacties want kzou die mtx eindlijk es willen laten lopen.

De draadjes van uit het vliegwiel, die en dan vanaf kabelboom doorgteknipt en nippels opgezet

Dit bericht is gewijzigd door Flybike op 10-1-2006 om 15:04 uur.
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
crossgek - Forum en Sales Moderator 10-1-2006 15:03 Print reply

Posts: 10560
mischien makkelijkst als je je oude onsteking er weer opzet =
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Flybike 10-1-2006 15:05 Print reply
Posts: 2120
Was kapot, en had geen ontstekingsleutel


Maar blok had echt zijn beste tijd gehad, na een vette vastloper.
Daarom blok verwisseld
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
wietplant 10-1-2006 15:05 Print reply

Posts: 2092
indd oude ontsteking gebruiken. ( of die moet kapot zijn)

 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
mb-gek 10-1-2006 15:06 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Flybike
Heb ik nooit laten draaien, omdat die normaal was voor te reviseren. Maar krukas zat geen speling, cilinderwand geen krassen goede zuigerveren ?n compressie, ander zalk eerst ff zien als ie vonkt.

Wat kan ik nou verkeerd aansluiten? Alle kleurtjes zitten mooi op elkaar.

Toch bedankt

Blijf maar komen met reacties want kzou die mtx eindlijk es willen laten lopen.

De draadjes van uit het vliegwiel, die en dan vanaf kabelboom doorgteknipt en nippels opgezet

Dit bericht is gewijzigd door Flybike op 10-1-2006 om 15:04 uur.

wie zegt dat dat de ori kleuren zijn?
of dat je ontsteking niet kapot is
enz enz
he beste kan je gewoon je onsteking van je oude blok erop zetten
dit doe ik zelf ook altijd als ik me ori blok weer onder me brom doe
zo kan je iig de onsteking uitsluiten wanneer die het niet doet


 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Flybike 10-1-2006 15:07 Print reply
Posts: 2120
Kapot? Of type jullie als ik typ


2replies boven
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
mb-gek 10-1-2006 15:08 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Flybike
Kapot? Of type jullie als ik typ


2replies boven

dus je moterblk is genaait en je onsteking is dan ook gelijk kapot?

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
crossgek - Forum en Sales Moderator 10-1-2006 15:10 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Flybike
Was kapot, en had geen ontstekingsleutel


Maar blok had echt zijn beste tijd gehad, na een vette vastloper.
Daarom blok verwisseld



weet je zeker dat je onsteking stuk was en niet bijvoorbeeld je cdi , bobine gare kabels .
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Flybike 10-1-2006 15:25 Print reply
Posts: 2120
Met me oude blok, vonkte ie.

En als ik aanliep, begon hij te pruttelen maar viel stil als persoon die duwde stopte met duwen

Ja kweetniet, hoe kan ik dat checke. Maar Cockpit reageerde w?l met ouwe blok dus kgeloof niet echt dat aan me kabelboom ligt


Mvg
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
crossgek - Forum en Sales Moderator 10-1-2006 15:26 Print reply

Posts: 10560
dus zet je oude onsteking maar effe errop

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Flybike 10-1-2006 15:29 Print reply
Posts: 2120
Ok dan haalk vanaaf ff een ontstekingsleutel.


Kerel van wie khem kochte zei tege mij

Kheb ooit es te korte bougi ingestoken en sinsdien doet ie het niet goed of niet meer.

Mvg
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
crossgek - Forum en Sales Moderator 10-1-2006 15:31 Print reply

Posts: 10560
niet te lang

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mr200r 11-1-2006 1:11 Print reply
Posts: 5122
Natuurlijk brand dat lampje niet,zonder contact,heb je er wel een accu op?

Het beste is wel om ontsteking en cdi bij elkaar te houden.

Dit bericht is gewijzigd door mr200r op 11-1-2006 om 13:46 uur.
 
mr200r

Dit topic is 589 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved