Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR carb loshalen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 795 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #34257 - NSR carb loshalen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1584 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BIET 10-1-2006 15:01 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
.

Dan draai je je vlotterbak los, (laat ff benzine eruit lopen)
Klaar

Btr gewoon benzinekraantje dicht.. ff rijden tot je vlotterbak leeg is... Maar snap niet wat iedereen blaat over dat hele ding los halen.. Veel makkelijker om gewoon ff die 2 schroefjes los te draaien
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Djeep 10-1-2006 15:03 Print reply

Posts: 8621
Na het is nog best lastig als je verrotte schroefjes hebt, om dat in 1x te doen :P
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
mb-gek 10-1-2006 15:04 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Btr gewoon benzinekraantje dicht.. ff rijden tot je vlotterbak leeg is... Maar snap niet wat iedereen blaat over dat hele ding los halen.. Veel makkelijker om gewoon ff die 2 schroefjes los te draaien

ik heb daar echt de ruimte niet voor om onder me carb een schroevendraaien te houden

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Flybike 10-1-2006 15:06 Print reply
Posts: 2120
Ik ook niet, zo leer je je brommer van buiten kennen,hoe leer jet anders


Als je brom je in de steek laat in tmidden van nerges Dan kun je ff belangrijkste dingen checke, vooral benzine peil
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
BIET 10-1-2006 15:08 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

ik heb daar echt de ruimte niet voor om onder me carb een schroevendraaien te houden


Ow, ik heb bij mijn raltelzet schroefendraaier dingen
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
BIET 10-1-2006 15:09 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Flybike
Ik ook niet, zo leer je je brommer van buiten kennen,hoe leer jet anders


Als je brom je in de steek laat in tmidden van nerges Dan kun je ff belangrijkste dingen checke, vooral benzine peil

Uhm, gewoon iets loshalen en dan weer erop zetten?:P
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
vanwalsum 10-1-2006 21:07 Print reply

Posts: 692
heb het klusje net klaar. Pakking was nog goed, dus ff schoon gemaakt enz.. maar lekt nog steeds. Dus dan maar wat dichtsmeren met vloeibaar spul. Maar alles dus schoongemaakt. En nieuw bougietje erin, heb er nu even een hittegraad 7 in ipv 8. maakt dit veel uit?

Hij liep nog beter dan voorbeen!!! en trok nog harder. Dus kan dit ook alweer. Leer erg veel van die brommers!
 
mb-gek 10-1-2006 21:08 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
heb het klusje net klaar. Pakking was nog goed, dus ff schoon gemaakt enz.. maar lekt nog steeds. Dus dan maar wat dichtsmeren met vloeibaar spul. Maar alles dus schoongemaakt. En nieuw bougietje erin, heb er nu even een hittegraad 7 in ipv 8. maakt dit veel uit?

Hij liep nog beter dan voorbeen!!! en trok nog harder. Dus kan dit ook alweer. Leer erg veel van die brommers!

7 is beter bij jou setup volges mij

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Djeep 10-1-2006 21:10 Print reply

Posts: 8621
WAAR lekt hij precies? al zoek je dat eerst uit voldat je het gaat dicht kitten :P
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
vanwalsum 10-1-2006 21:24 Print reply

Posts: 692
Waarom zou 7 beter zijn? heb weinig verstand van hittegraden enz. De vorige eigenaar gaf hem mee omdat hij hem verkeerd gekocht had, en omdat hij op lange ritten een gat in de zuiger kon branden.. is dit waar?

En hij lekt trouwens tussen de carb en de vlotterbak, en dan net onder het spruitstuk waar hij het meest naar voren hangt.

Trouwens, ik rij toch nog met de originele honda 13 mm carb. Dus ben benieuwd hoe ie moet gaan met een 16 of 18 mm. Rijd ie volgens mij zo 100!
 
mb-gek 10-1-2006 21:25 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Waarom zou 7 beter zijn? heb weinig verstand van hittegraden enz. De vorige eigenaar gaf hem mee omdat hij hem verkeerd gekocht had, en omdat hij op lange ritten een gat in de zuiger kon branden.. is dit waar?

En hij lekt trouwens tussen de carb en de vlotterbak, en dan net onder het spruitstuk waar hij het meest naar voren hangt.

Trouwens, ik rij toch nog met de originele honda 13 mm carb. Dus ben benieuwd hoe ie moet gaan met een 16 of 18 mm. Rijd ie volgens mij zo 100!

op een 50 vv stop ik altijd een 7 een 70 cc een 8 en op een snelle 70 een 9
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
vanwalsum 10-1-2006 21:28 Print reply

Posts: 692
Maar verbrand een 7 beter dan een 8 of 9. Waar zou hij het lekkerst op lopen. Want volgens iemand anders brandde 7 een gat ik de zuiger in de zomer en op hele lange stukken...
 
honda_2takt_power 10-1-2006 21:33 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Waarom zou 7 beter zijn? heb weinig verstand van hittegraden enz. De vorige eigenaar gaf hem mee omdat hij hem verkeerd gekocht had, en omdat hij op lange ritten een gat in de zuiger kon branden.. is dit waar?

En hij lekt trouwens tussen de carb en de vlotterbak, en dan net onder het spruitstuk waar hij het meest naar voren hangt.

Trouwens, ik rij toch nog met de originele honda 13 mm carb. Dus ben benieuwd hoe ie moet gaan met een 16 of 18 mm. Rijd ie volgens mij zo 100!
standaard zit er al ngk br8es in dus gewoon 8erin

Dit bericht is gewijzigd door honda_2takt_power op 10-1-2006 om 21:33 uur.
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
vanwalsum 10-1-2006 22:08 Print reply

Posts: 692
leek wel of het nog de originele bougie was. Was half verroest...
 

Dit topic is 1584 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved