BIET |
10-1-2006 15:01 |
|
Djeep |
10-1-2006 15:03 |
 Posts: 8621 |
Na het is nog best lastig als je verrotte schroefjes hebt, om dat in 1x te doen :P
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
mb-gek |
10-1-2006 15:04 |
 Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
Btr gewoon benzinekraantje dicht.. ff rijden tot je vlotterbak leeg is... Maar snap niet wat iedereen blaat over dat hele ding los halen.. Veel makkelijker om gewoon ff die 2 schroefjes los te draaien
ik heb daar echt de ruimte niet voor om onder me carb een schroevendraaien te houden
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
Flybike |
10-1-2006 15:06 |
Posts: 2120 |
Ik ook niet, zo leer je je brommer van buiten kennen,hoe leer jet anders
Als je brom je in de steek laat in tmidden van nerges  Dan kun je ff belangrijkste dingen checke, vooral benzine peil
|
|
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard |
|
BIET |
10-1-2006 15:08 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]
ik heb daar echt de ruimte niet voor om onder me carb een schroevendraaien te houden
Ow, ik heb bij mijn raltelzet schroefendraaier dingen
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
BIET |
10-1-2006 15:09 |
 Posts: 22355 |
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
vanwalsum |
10-1-2006 21:07 |
 Posts: 692 |
heb het klusje net klaar. Pakking was nog goed, dus ff schoon gemaakt enz.. maar lekt nog steeds. Dus dan maar wat dichtsmeren met vloeibaar spul. Maar alles dus schoongemaakt. En nieuw bougietje erin, heb er nu even een hittegraad 7 in ipv 8. maakt dit veel uit?
Hij liep nog beter dan voorbeen!!! en trok nog harder. Dus kan dit ook alweer. Leer erg veel van die brommers!
|
|
|
|
mb-gek |
10-1-2006 21:08 |
 Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
heb het klusje net klaar. Pakking was nog goed, dus ff schoon gemaakt enz.. maar lekt nog steeds. Dus dan maar wat dichtsmeren met vloeibaar spul. Maar alles dus schoongemaakt. En nieuw bougietje erin, heb er nu even een hittegraad 7 in ipv 8. maakt dit veel uit?
Hij liep nog beter dan voorbeen!!! en trok nog harder. Dus kan dit ook alweer. Leer erg veel van die brommers!
7 is beter bij jou setup volges mij
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
Djeep |
10-1-2006 21:10 |
 Posts: 8621 |
WAAR lekt hij precies? al zoek je dat eerst uit voldat je het gaat dicht kitten :P
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
vanwalsum |
10-1-2006 21:24 |
 Posts: 692 |
Waarom zou 7 beter zijn? heb weinig verstand van hittegraden enz. De vorige eigenaar gaf hem mee omdat hij hem verkeerd gekocht had, en omdat hij op lange ritten een gat in de zuiger kon branden.. is dit waar?
En hij lekt trouwens tussen de carb en de vlotterbak, en dan net onder het spruitstuk waar hij het meest naar voren hangt.
Trouwens, ik rij toch nog met de originele honda 13 mm carb. Dus ben benieuwd hoe ie moet gaan met een 16 of 18 mm. Rijd ie volgens mij zo 100!
|
|
|
|
mb-gek |
10-1-2006 21:25 |
|
vanwalsum |
10-1-2006 21:28 |
 Posts: 692 |
Maar verbrand een 7 beter dan een 8 of 9. Waar zou hij het lekkerst op lopen. Want volgens iemand anders brandde 7 een gat ik de zuiger in de zomer en op hele lange stukken...
|
|
|
|
honda_2takt_power |
10-1-2006 21:33 |
|
vanwalsum |
10-1-2006 22:08 |
 Posts: 692 |
leek wel of het nog de originele bougie was. Was half verroest...
|
|
|
|